۱۰۲۸۵۴۳
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

پمپئو، چین و روسیه را تهدید کرد

وزیر خارجه آمریکا چین و روسیه را تهدید کرد که اگر برای بازگشت تحریم‌های بین المللی علیه ایران مانعی ایجاد کنند، واشنگتن آنها را مجازات خواهد کرد.

خبرگزاری تسنیم: «مایک پمپئو» وزیر خارجه آمریکا چین و روسیه را تهدید کرد که اگر برای ممانعت از بازگشت تحریم‌های سازمان ملل علیه ایران تلاش کنند، واشنگتن آنها را مجازات خواهد کرد.

پمپئو، چین و روسیه را تهدید کرد

وزیر خارجه آمریکا در گفت‌وگو با فاکس نیوز در پاسخ به سوالی درباره اینکه کشورش چه تدابیری علیه روسیه و چین در صورت عدم پیروی از تحریم های بین المللی علیه ایران اتخاذ خواهد کرد، گفت: همان اقداماتی را اتخاذ خواهیم کرد که قبلا علیه کشورهایی ناقض تحریم‌ها اتخاذ کرده بودیم.

وی گفت: پیشتر تدابیری را علیه کشورهایی که تحریم‌های آمریکا را نقض کرده بودند، اتخاذ کرده بودیم و همان تدابیر را اتخاذ خواهیم داد به خصوص اینکه تحریم های سازمان ملل نقض شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پمپو از جونش سیر شده حرف میزنه چینی ها فوت بکنن امریکارو باد میبره فکر میکنن کی هستن چین شوروی ایران و کره شمالی باید یک گوش مالی به امریکا بدهند تا فکر یاوی گوئی از سرش بپره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج