محصول جدید سایپا در راه بازار
سایپا پس از گذشت چهار سال از عرضه ساینا، حال نسخه جدیدی را برای این سدان در نظر گرفته است.
رکنا: سایپا پس از گذشت چهار سال از عرضه ساینا، حال نسخه جدیدی را برای این سدان در نظر گرفته است.
ساینا S به زودی وارد سبد محصولات پرتیراژ سایپا میشود و به عنوان محصولی ارتقا یافته و به روز، در اختیار مصرفکنندگان قرار خواهد گرفت. باید به این نکته اشاره کرد که پیش از این، نسخه جدید ساینا با نام «ساینا ۹۹» در برخی رسانه ها و فضای مجازی مطرح می شد که در ساختار جدید نام گذاری و تیپ بندی محصولات گروه خودروسازی سایپا به صورت رسمی و با عنوان ساینا S معرفی شده است.
سایپا پس از گذشت چهار سال از عرضه ساینا، حال نسخه جدیدی را برای این سدان در نظر گرفته است. ساینا S بر اساس پلتفرم و اصول سازه X۲۰۰ سایپا طراحی شده و نسبت به ساینا EX تفاوت هایی دارد. از نگاه فنی می توان ساینا S را خودرویی فیس لیفت معرفی کرد و ویژگی های جدیدی را برای آن در نظر گرفت. بر اساس استانداردهای خودروسازی جهان، امروز گروه سایپا در اقدامی همگام با بازار جهانی و در کمتر از ۵ سال از عرضه ساینا، نسخه جدید و فیس لیفت آن را معرفی کرده است. این خودرو در بخش ظاهری با ویژگی های جدیدی همراه شده و برخی قطعات آن نسبت به گذشته تغییر کرده است. ساینا S در بخش طراحی جلو، عقب و کابین متفاوت از ساینا معمولی است که سعی شده تا ویژگی های جدیدی به شمایل این خودروی کلاس B اضافه شود.
در بحث ظاهری ساینا S نسبت به ساینا EX تغییراتی را به شرح زیر داشته است:
۱- جلو پنچره کرومی جدید
۲- سپر جلوی جدید
۳- اضافه شدن چراغ روشنایی روز (Day Light)
۴- سپر عقب جدید
۵- دیفیوزر جدید عقب
۶- چراغ های عقب جدید
۷- الگوی جدید درب صندوق عقب
۸- غربیلک فرمان جدید با طرح D
۹- دسته دنده جدید
ساینا S علاوه بر تغییرات ظاهری که داشته، با ویژگی های فنی جدید و منطبق با استانداردهای روز ایران تولید خواهد شد. اضافه شدن چراغ روشنایی روز به این سدان سایپا از جمله تغییرات مطابق با استانداردهای جدید است. استاندارد محافظت از عابر پیاده، نشانگر تعویض دنده (GSI)، هشدار کمربند ایمنی راننده، صندلی های عقب با استاندارد ISOFIX، سامانه مدیریت و نظارت عملیاتی بر خودرو (BCM) از جمله استانداردهایی است که در ساینا S وجود دارد و باعث شده تا این خودروی سایپا در سطح بالایی از استانداردهای سدان های کلاس B قرار بگیرد.
در کنار این ویژگی ها، ساینا S به دو کیسه هوا، ترمزABS و EBD ، ترمز کمکیBA ، سنسور پارک عقب، شیشه های جلو و عقب برقی، آینه های جانبی برقی با گرمکن و سیستم تهویه نیمه اتوماتیک با نمایشگر دیجیتال نیز مجهز شده است.
همچنین نسخه های کامل تر ساینا S به شیشه های عقب دودی، رینگ آلومینیومی، نمایشگر ۷ اینچی لمسی، بلوتوث، قابلیت نمایش صفحه تلفن همراه بر روی نمایشگر خودرو (Mirror Link)، سنسور نور (Auto Light)، سنسور فشار باد لاستیک TPMS، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، دوربین عقب، روکش صندلی چرم و... مجهز است. به این ترتیب ساینا S می تواند با توجه به نیاز مشتری همگام شود و به عنوان یک سدان جوان پسند و خانوادگی ارتقا یافته در اختیار مشتریان قرار بگیرد.
ساینا S به پیشرانه کم مصرف M۱۵ مجهز است. این پیشرانه ۱۵۰۳ سی سی حجم دارد و قدرت ۸۷ اسب بخار را با گشتاور ۱۲۸ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده ۵ سرعته دستی ساینا S توان پیشرانه را به چرخ های جلو انتقال می دهد. این قوای محرکه جزو پیشرانه های کم استهلاک و کم مصرف در بازار ایران شناخته می شود.
نظر کاربران
خر همون خره فقط پالونش فرق کرده
پاسخ ها
مسخره ها
احسنت آقا من ۸ بار فیلمو دیدم تفاوتش با ساینایی که خودم دارم نفهمیدم، فقط پالونش عوض کردن. احسنت احسنت احسنت
طراح کبری5 ساله از قرقوزآباد
فرمان و سپر و جلو پنجره جدید شده...واقعا باریکلا دارید به این همه خلاقیت!!!
چقدر طراحی اش مسخره است.
اشغال جدید هست
مرسدس بنز برو کنار بذار باد بیاد
چطور روتون میشه اینو تبلیغ بکنید خداوکیلی این همون تیبا ست بادوسه تا تغیر جزعی در چراغ ها وسپر الهی ایران خودرو وسایپا خاکستربشه بره هوا لعنتی ها
فقط چراغ شد که حتما یه 30 _40 میلیونم فرق میکنه
وای مردم از خنده میگه همراه با خودروهای روز دنیا آخه ساینا کجا خودروهای روز دنیا کجا نوشته بعد از چهار سال همرا به خودرو هایروز دنیا فیسس لیفت جدید روانه بازار کردخخخخخخ
فرغون جدید بادستهای جدید بونجول سایپا
ققط اهنگش قشنگ بود
لامبورگینی ایران تو راهه به به
پراید
باشه! یه تست تصادفشم شرکت سایپا منتشر کنه
یه محصول مزخرف دیگه
خر همون خره فقط پالانش عوض شده منتها به چه قیمتی؟؟؟؟؟!!!!!!
آخه بدرد چی میخوره این آشغالا. کمرکو آزاد کنین ببین ملت همیشه در صف یه ماشینم ازتون میخرن.
مزخرف تر از ساینا وتیبا هیچ ماشینی نیست حتی پراید بهتره
طرحش خیلی باحاله
ترکیبی از ساینا و کوییک
آخه اینا چیه مینویسد مردم را چی گیر آوردین مهمترین خبر اولاً قیمت تمام شده و قیمتی که میفروشید هست که متأسفانه شفاف سازی نمیکنید البته امسال من هم میریم تو صف..ازماست که برماست
یه آشغال به جمع آشغالها اضاف شد با قیمت نجومی
خمیر ، چوب ، اسفنج ، مداد ،...اگر دست چند علاقه مند بدهید ، طرحهای بسیار جالب تری میتوانند ارائه بدهند ! این طرحها ، هیچ شانسی در بازار رقابت ندارن !
یه اشغال دیگر تولید شد خخخخخ
فقط اون جاش که نوشته موتور کم (بی) مصرف عملا تمام خودرو سازی های جهان به چالش کشیده.فیس لیف هم کلا تو اینجا شامل چراغ ميشه و جلو پنجره، بدنه و سایر متعلقات هم سیاهی لشکر هستن؟
ماشین خوشگلی بود از جلو ولی از نمای عقب فاجعه بود اونو درستش کردن البته خوشگلی که میگم تو استانداردای ایرانه هاا
چندبه ملت می خواهیدبدهید؟!
خرهمون خره پالونش عوض شده
لامصب چه طراحی داره بنز داره الگوبرداری میکنه
همان گنجشگ قبلی هستش .فقط اینو رنگ کردن جای قناری میدن.بی کیفیت مث قبل
به به عجب اشغالی
سلاح جدید کشتار سایپا
خخخخخخخخخخخ......وای خدا تا کی آخه....
پس دیگه کار تویوتا و بنز و پورشه و....تموم شد بیچاره ها ساینا s شد بلا واسشون
برین گن شین بابا،،بی ام و با اینهمه دکو پوز واسه محصول جدید اینهمه دادار دودور راه ننداخت ک شما واسه ی قوطی راه انداخاین
فقط پالان عوض شده ....
فرقون بی ریخته جدید از سایپا
در تولید ماشینهای بی کیفیت و زشت در دنیا اولین
در فروش با بالاترین سود ممکنه هم اولین
سایناباتغییردرسیستم چراغهامراحل تکوینی خودراطی کرد. احسن به این پیشرفت !رقابت ازادیعنی این!
سایپا . گاری ....جدید به بازار عرضه میکند. لطفا همه در صف وایسن
چراغا رو عوض کزدن؟خخخخ خیییییلی فشار میارید به خودتون. بزرگترین آپشنش روشنایی در روزه. خخخخخ... خب لعنتیا طول و عرض این لگن رو بیشتر کنید اخه.. چیه این ماشینه قوطی کبریت
یعنی کمرم رگ به رگ شد ازاین همه تغییر خسته نباشید
خاک برسر همه خودروسازان کشور دوزدن همشون؟؟؟؟
الله اکبر
حق ملت ایران دسته دنده متحول شده هست واقعا؟ اونم با منت و قرعه کشی؟
اینم یه گاری دیگه
توجه کردین محصولات سایپا چقدر زشت هستند و بد قیافه
خدا به خیر کنه
آخ قلبم
خودتون میدونید با عوض کردن یک چراغ یا سپر
چیز جدیدی انجام نگرفته است.
اگه خیلی ادعا دارید که به روز هستید برید دوره ببینید
یک خودروی هیبریدی بسازید.
یه چراغ عوض کردن میگن محصول جدید
خیلی تغیرات داره وای خدای من اینکه همش ۳ ملیون تومن پول تغیرش نشد آشغال همون آشغال هست
ساینا S علاوه بر تغییرات ظاهری که داشته، با ویژگی های فنی جدید و منطبق با استانداردهای روز ایران تولید خواهد شد. استاندارد های روزه ایران که هیچ جای دنیا همچین استاندارده عهد بوقی رو قبول ندارن
چندتا بچه زیر سن قانونی بهتر میتونن طراحی کنن
این چه آشغالیه آخه نیو فیس لیفتم نوشتین کنارش
پاسخ ها
نمردیم معنی فیس لیفتم از سایپا یاد گرفتید
معنی فیس لیفت با این طراحی پله ها جا به جا شد
جلو پنجره سراتو قدیمی
صندوق عقب دنا
چراق عقب برلیانس
چه کلاه قشنگی
کشور های دیگر. ماشینهای خود را به روز میکنند ولی در. ایران. ماشینهای. خود را به لکه ننگ تبدیل میکنند
حتما باز موتورش پرایده تا سایپا با موتور پراید یه هواپیما درست نکنه ولمون نمیکنه
خرهمون خره پالاونش عوض شده
ارابه ی مرگ با قیافه جدید!!!
جلو پنجره شبیه ماشین های نیسان
یک گاری دیگر. البته با قیمت خودرو برای کشتن ایرانیها
برو بابا خودتون مسخره کردین دوتا چراغ یه دفیوز اضاف کردین ماشین جدید .بدبختها چطور روتون میشه بگید بعد ۴ سال این ساختیم
هی چراغ جلو و عقب رو نشون میده فقط خخخخخخ اوووووج خلاقیت... یعنی خاااااااک تو سرتون
خخخخخخخخخخخخخخخ
کجاش فرق داره مثلا؟ یاچشم بصیرت میخواد که تغییراتشو ببینه
خخخخخ کل دنیا وقتی میگن s ی تغییراتی تو موتور و ابشن ها میدن ،اینا فقط سپر عقب و جلو با چراغ ها رو عوض میکنن
وای بر ما ..دوباره شروع کردن به عوض کردن چراغها و بهانه برای زیاد کردن قیمت !!
چه صفی ببند هموطنا
ترو خدا موزیکو , انگار لامبورگینی جدید تولید کردن , تابوت همون تابوته
یا قمر بنی هاشم!!!!
عججججججججججججب تحولی!!!!!!!
با اینکه خودرویی مثل۲۰۶ چندین ساله که از ساختش میگذره و کیفیتش مثل نمونهی فرانسویش نیست
ولی خداوکیلی هنوز که هنوزه فیسش میارزه به تمام خودروهای سایپا
فرق قبل و بعد فقط رنگش بود
این کار همیشه خودرو سازهای داخلی هست کمی تغییر ظاهری ولی دو برابر کردن قیمت خودروهای اشغالی