۱۴۵۴۵۵۲
۹۹
۹۹
پ

چگونه همستر خود را افزایش دهیم؟

با ما در این مطلب همراه باشید تا با راهکارهای افزایش میزان پاداش ایردراپ همستر بیشتر آشنا شوید.

هرچند که همستر اخیراً حواشی زیادی را تجربه کرده است که موجب ریزش کاربران ماهانه آن از ۱۵۵ میلیون کاربر به ۸۰ میلیون کاربر شده؛ اما با اعلام زمان لیست شدن آن که در تاریخ ۲۶ سپتامبر (۵ مهر) رخ خواهد و عملاً فقط چند هفته با دریافت پاداش ایردراپ آن فاصله داریم،در ضمن شما میتوانید همین الان هم خرید و فروش همستر را در بازار پری تریدینگ در صرافی کیف پول من انجام دهید . مجدداً نگاه‌ها به سمت همستر دوخته شده است. با وجود شایعاتی مثل دریافت کد مخفی ۵۰۰ میلیونی و ۱ میلیاردی همستر که در صفحات اینستاگرام ترند شده و دروغی بیش نیستند که برای جلب توجه مخاطبان طراحی شده‌اند، حالا مجدداً تب جستجو برای پاسخ به این سوال که چگونه همستر خود را افزایش دهیم؟ در میان کاربران این مینی‌اپ تلگرامی بالا گرفته است.

نحوه افزایش سکه های همستر برای ارتقا لول

هر یک از ایردراپ‌های تلگرامی از تایم فارم و بلوم گرفته تا تپ سواپ و همستر، سیاست‌های خاصی را برای پاداش دهی به کاربران خود در نظر گرفته‌اند؛ تا چندی پیش بسیاری از کاربران همستر معتقد بودند که پاداش این ایردراپ همچون نات کوین به میزان سکه‌های ضرب شده از سوی آن‌ها در این بازی تلگرامی بستگی خواهد داشت ولی طولی نکشید که صفحه رسمی همستر کامبت به وضوح اعلام نمود میزان پروفیت از تعداد سکه مهم‌تر است و کاربران باید با خرید کارت‌ها میزان پروفیت ساعتی خود را افزایش دهند. در این میان برخی از کارشناسان دنیای کریپتوکارنسی در ارتباط با این موضوع پست‌هایی را در بستر ایکس و شبکه‌های اجتماعی دیگر منتشر نمودند؛ به نظر تحلیل‌گران تیم‌های برگزار کننده یک ایردراپ رمزارزی هیچگاه از کلیه معیارهای خود که برای پاداش دهی به کاربران در نظر گرفته‌اند رونمایی نمی‌کنند تا بدین شکل آن دسته از افرادی که با چند اکانت در این ایردراپ شرکت کرده‌اند، سود بیشتری نسبت به مابقی کاربران دریافت نکنند!

توصیه کارشناسان صرافی کیف پول من در ارتباط با همستر این بوده که به شکل همزمان هم پروفیت و هم سکه را بالا ببرید و فقط 60 الی 70 درصد از سکه‌های خود را به پرافیت اختصاص دهید.به یاد داشته باشید که بالا رفتن پرافیت به ضرر شما نبوده و یکی از راه‌های افزایش میزان سکه‌های همستر در بازی است؛ به عنوان مثال در صورتی که شما 5 میلیون پرافیت در بازی همستر داشته باشید هر سه ساعت 15 میلیون سکه دریافت خواهید کرد که این موضوع هم در خرید کارت‌های بیشتر برای افزایش پروفیت و هم برای انباشت سکه به منظور ارتقا لول به شما کمک خواهد کرد. البته در کنار افزایش پروفیت با شیوه‌های مختلفی نیز برای افزایش تعداد سکه‌ها در این بازی مواجه هستیم که به شرح زیر هستند و در ادامه به توضیح تفصیلی هر یک از آن‌ها خواهیم پرداخت.

• انجام بازی Hexa Puzzle در بخش Minigames

• وارد کردن روزانه کد مورسی

• خرید کارت‌های کمبو روزانه

• دریافت پاداش روزانه

• دعوت از دوستان

انجام بازی Hexa Puzzle

چند روزی است همستر در داخل ربات تلگرامی خود از یک بازی جدید رونمایی کرده است که همچون دریافت کلید روزانه نیازی به نصب بازی دیگری نداشته و در داخل خود این ربات می‌توانید با انجام آن سکه دریافت کنید. هرچند که در برخی از وب‌سایت‌ها در ارتباط با این بازی غلو شده و از آن به عنوان روشی برای دریافت روزانه سکه به شکل نامحدود یاد می‌شود؛ اما این موضوع واقعیت نداشته و روزانه امکان دریافت 30 میلیون سکه از طریق این بازی ساده همستری وجود دارد. هرچند این 30 میلیون سکه نیز قادر است بر رتبه‌بندی کاربران در این بازی تاثیر گذاشته و معادلات آن را برهم زند. این بازی برای آن دسته از کاربرانی کاربردی‌تر خواهد بود که تاکنون وارد بازی همستر نشده‌اند و در بازه زمانی سه هفته‌ای به دنبال دریافت پاداشی از این ایردراپ هستند که طبیعتاً اولین کار در چنین موقعیتی عضویت در ربات تلگرامی همستر به آدرس @hamster_kombat_bot خواهد بود (برای راحتی کار می‌توانید از طریق این لینک وارد ربات شوید).

پس از عضویت در همستر بر روی آیتم مربوط به Minigames کلیک و سپس گزینه هگزا پازل را انتخاب کنید. مبنای بازی بسیار راحت بوده و کافیست کاشی‌های شش ضلعی هم‌رنگ را کنار هم قرار دهید تا این کاشی‌ها بر روی هم آمده و در نهایت تبدیل به سکه همستر شوند. به طور خلاصه، شما با اختصاص 1 ساعت از زمان خود به این بازی می‌توانید به راحتی 30 میلیون سکه همستر به صورت روزانه دریافت کنید.

وارد کردن روزانه کد مورس

چگونه همستر خود را افزایش دهیم؟

روزانه همستر یک کلمه را به شکل کد مورسی در نظر می‌گیرد و در صورتی که کاربری این کد را به درستی وارد کند، پاداش 1 میلیون سکه‌ای از همستر دریافت خواهد کرد. الفبای کد مورسی از نقطه و خط کشیده شکل گرفته است که ضربه بر روی سکه به معنای نقطه و ضربه و نگه داشتن طولانی مدت به معنای خط تیره خواهد بود. اصولاً این کد مورسی به شکل روزانه در کانال‌های تلگرامی فعال در حوزه ایردراپ ارز دیجیتال منتشر می‌شود که یکی از مطمئن‌ترین کانال‌ها برای دریافت این کد مورسی و وارد کردن صحیح آن، کانال تلگرامی صرافی کیف پول من است. سادگی وارد کردن این کد مورسی و صرف زمان حداقلی و نهایتاً 1 دقیقه‌ای برای آن سبب شده تا وارد کردن روزانه کد مورسی به روشی عالی برای افزایش تعداد سکه‌های همستر تبدیل شود.

خرید کارت های کمبو روزانه در همستر

خرید کمبوی روزانه همستر در طول چند ماه اخیر به یکی از راهکارهای اصلی موجود برای افزایش تعداد سکه‌ها تبدیل شده است. در واقع همستر روزانه 3 کارت را به شکل تصادفی انتخاب می‌کند و اگر کاربری بتواند این سه کارت را یافته و آن‌ها را یک لول ارتقا دهد، در ازای انجام چنین کاری 5 میلیون سکه رایگان از همستر به عنوان پاداش دریافت می‌کند. در حال حاضر با وجود کانال تلگرامی کیف پول من که روزانه این کارت‌ها را به کاربران معرفی می‌کند دیگر چالشی برای دریافت این جایزه 5 میلیونی باقی نمانده است؛ اما پیش از خرید این کارت‌های کمبو باید اطمینان حاصل کنید که خرید آن‌ها برای شما به صرفه است! با بالا رفتن لول کارت‌ها هزینه خرید آن‌ها نیز به مراتب افزایش پیدا می‌کند و همین موضوع موجب تعلل برخی از کاربران در دریافت این کمبو روزانه شده است.

برای این که بفهمیم خرید کارت‌های کمبو روزانه به نفع ماست یا خیر، کافیست هزینه خرید سه کارت را با هم جمع بسته و سپس عدد 5 میلیون را از آن کسر کنیم؛ حالا عدد به دست آمده را در میزان پروفیتی که از خرید این سه کارت دریافت خواهیم کرد، تقسیم می‌کنیم. اگر عدد نهایی صفر یا منفی باشد قطعاً خرید این کمبوها ارزش صرف سکه را دارد؛ اما عدد بالای 500 به معنای مقرون‌به‌صرفه نبودن خرید این کارت‌هاست.

دریافت پاداش روزانه همستر

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای افزایش تعداد سکه‌ها در همستر و ارتقا لول، سر زدن روزانه به ربات همستر است. البته پاداش روزانه همستر از امروز با تغییراتی مواجه شده است؛ قبلاً پاداش روزانه همستر صرفاً سکه آن‌هم در تعداد محدود بود و با مراجعه روزانه میزان این پاداش افزایش پیدا می‌کرد تا نهایتاً به پاداش 1 میلیون و 5 میلیونی می‌رسید؛ البته پس از پاداش 5 میلیونی این رقم مجدداً به اول بازگشته و باید از پاداش 100 سکه کار خود را شروع می‌کردید تا پس از 10 روز این رقم به 5 میلیون برسد.

اما با تغییراتی که امروز در بخش پاداش روزانه همستر رخ داد، همستر برای سه هفته پیش‌رو برنامه ویژه‌ای ترتیب داده و این میزان پاداش را در روز اول به 100 هزار سکه افزایش داده است؛ البته در کنار سکه‌ها برخی روزها، کلید نیز به عنوان پاداش در نظر گرفته شده است که این کلید نیز در نهایت بر میزان پاداش دریافتی شما از ایردراپ همستر تاثیر خواهد داشت.

دعوت از دوستان

چه قبول کنید و چه قبول نکنید، ایردراپ‌های تلگرامی بر پایه کلونی‌سازی و دعوت از دوستان بنا شده‌اند و یکی از بازوهای تبلیغی این ایردراپ‌ها خود کاربران هستند. البته دعوت از دوستان در همستر چندان بی‌مزد باقی نمی‌ماند و علاوه بر آن که گفته شده در پاداش‌دهی نهایی به تعداد دوستان توجه ویژه خواهد شد بلکه در میزان سکه‌های دریافتی شما نیز تاثیر مثبت خواهد داشت. با دعوت از یک عضو پرمیومی 25 هزار سکه و دعوت از یک عضو غیرپرمیومی 5 هزار سکه دریافت خواهید کرد و این پایان کار نخواهد بود و از فعالیت این کاربران در بازی همستر نیز سکه دریافت خواهید کرد.

بهترین راهکار برای ارتقا همستر کامبت

چگونه همستر خود را افزایش دهیم؟

به طور خلاصه، حال با نزدیک شدن به پایان راه ایردراپ همستر کامبت که طرفداران بسیار زیادی در میان ایرانیان دارد، تعداد بیشتری از کاربران در مقایسه با گذشته به دنبال ارتقا سطح همستر خود هستند تا میزان پاداش بیشتری در این ایردراپ عاید آن‌ها گردد. برای افزایش سطح لول، خرید پوسته و انجام فعالیت‌های مهم همستر به سکه نیاز داریم؛ بنابراین بالا بردن میزان سکه بهترین راهکار برای ارتقا میزان پاداش دریافتی شماست. افزایش سکه در همستر به شکل روزانه با بروزرسانی‌های مهیج‌تری که تیم توسعه‌دهنده همستر ارائه می‌کنند، راحت‌تر شده است؛ اما دسترسی به آن‌ها و راه‌حل‌های مخفی این بازی تلگرامی نیز بسیار مهم است. صرافی کیف پول من فقط بستری برای خرید و فروش ارز دیجیتال نیست، بلکه شما می‌توانید در بخش بلاگ این مجموعه آموزش‌های کارآمدی را در در حوزه رمزارزها و ایردراپ‌های تلگرامی دریافت کنید؛ پس وقت را تلف نکرده و همین حالا سری به وب‌سایت این صرافی محبوب ایرانی زده و از خدمات کم‌نظیر آن‌ها بهره ببرید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج