۱۴۶۵۳۵۵
۱۶۰
۱۶۰
پ

توپ طلا در ال‌کلاسیکو لکه‌دار شد!

وینیسیوس جونیور تنها دو روز مانده به اعلام برترین بازیکن سال در پاریس، تحت الشعاع درخشش لامینه یامال و یارانش قرار گرفت.

ورزش سه: رئال مادرید برای سومین بار طی ۹ سال اخیر با نتیجه ۴-۰ در سانتیاگو برنابئو مقابل بارسلونا شکست خورد اما از آنجایی که این بازی در فاصله تنها دو روز تا اعلام برنده توپ طلای ۲۰۲۴ که به احتمال زیاد وینیسیوس جونیور خواهد بود برگزار شد کمی خاص تر شد.

تمام تمرکزها در این بازی روی دوئل انفرادی لامینه یامال و وینیسیوس جونیور بود و خیلی ها را به یاد نبرد تماشایی کریستیانو رونالدو و لیونل مسی انداخت. وینیسیوس که در نیمه اول بازی نمایش خوبی داشت، همانند سایر بازیکنان تیمش در نیمه دوم ناامید کننده ظاهر شد و همانند کیلیان امباپه چندین بار در تله آفساید مدافعان بارسا گرفتار شد.

رئال مادرید در این بازی ۱۲ بار در تله آفساید بارسلونا گیر افتاد که هشت مورد آن در نیمه اول رخ داد. در این بین امباپه به تنهایی شش بار در آفساید صاحب توپ و سه بار نیز در مصاف تک به تک با ایناکی پنیا مغلوب شد.

توپ طلا در ال‌کلاسیکو لکه‌دار شد!

وینیسیوس تنها سه روز پس از کامبک باشکوه رئال مقابل دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا یک شب تلخ را مقابل بارسلونا پشت سر گذاشت و در دقایق پایانی نیز دچار یک بحث لفظی کوتاه با گاوی شد.

بارسلونا در این بازی برای بار دیگر در سال های اخیر ثابت کرد که راه بردن رئال در سانتیاگو برنابئو را بلد است و هیچ ترسی از مصاف با رئال در زمین خودشان ندارد. حالا یامال در نقش مسی ظاهر شد و به همراه هم تیمی هایش، برنده احتمالی توپ طلا و یارانش را با یک شکست تلخ لکه دار کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج