۱۴۶۴۶۲۷
۱ نظر
۱۶۷۲
۱ نظر
۱۶۷۲
پ

سرمربی آفریقایی، استقلال را پسندید!

موسیمانه بعد از دیدار با النصر در جمع شاگردان جدید خود در رستوران هتل حاضر شد.

فرهیختگان: موسیمانه به همراه دستیارانش بعد از دیدار با النصر در جمع شاگردان جدید خود در رستوران هتل حاضر شده و دقایقی بعد از شام با آنها به صحبت می‌پردازد.

سرمربی آفریقایی، استقلال را پسندید!

این چهره به صورت کلی رضایت خود از عملکرد استقلالی‌ها در دیدار با النصر را اعلام کرده و در جمع استقلالی‌ها از بازیکنانش و عملکرد آنها در این بازی تعریف و تمجید می‌کند. این چهره همچنین در جمع بازیکنانش به صورت چندباره تأکید می‌کند ‌:
«برای رسیدن به اهداف بزرگ باید ذهنیت بزرگ و برنده داشته باشید. اعتماد به نفس داشته باشید و خودتان باشید. طبیعتا یک‌سری ضعف‌ها وجود دارد که باید برای برطرف کردن آنها دست به دست هم بدهیم.»

موسیمانه که به تغییر ذهنیت بازیکنان برای موفقیت استقلال تأکید دارد، در جمع استقلالی‌ها گفت: «برای پایان پیدا کردن این وضعیت باید هرچه زودتر خودتان را پیدا کنید. برای اینکه یک فوتبالیست بزرگ باشید فقط توانایی فنی کافی نیست. باید به قدری روح بزرگی داشته باشید که بتوانید خیلی سریع خودتان را با شرایط وفق بدهید. باید ارزش پیراهنی که تن‌تان است را بدانید. باید بدانید که این چالش‌ها در مسیرتان همیشه وجود داشته و دارد اما از شما می‌خواهم در کار خودتان را هرچه سریع‌تر به اهدافی که در نظر دارم برسانید. من از لحاظ ذهنی و توان بدنی، صدِ شما را می‌خواهم. چیزی که برایم بسیار ارزش دارد همین ریکاوری است؛ چرا‌که یک بازیکن حرفه‌ای بعد از باخت می‌تواند به خوبی خودش را برای ادامه مسیر آماده کند. اگر کسی نتواند همپای من و تیم من بیاید قطعا بازیکن حرفه‌ای به شمار نرفته و در این تیم جا ندارد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      اره،همینه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج