۱۴۶۳۴۰۸
۷۰۹
۷۰۹
پ

پیروزی شیاطین سرخ در بهترین نیمه‌ فصل

هشتمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با برگزاری چند دیدار پیگیری شد که در مهمترین بازی، مسابقه منچستریونایتد در برابر برنتفورد با نتیجه دو بر یک به سود منچستریونایتد به پایان رسید.

فوتبال ۳۶۰: هشتمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با برگزاری چند دیدار پیگیری شد که در مهمترین بازی، مسابقه منچستریونایتد در برابر برنتفورد با نتیجه دو بر یک به سود منچستریونایتد به پایان رسید. منچستریونایتد که پس از پیروزی در برابر برنلی در جام اتحادیه، در هیچ رقابت دیگری موفق به کسب پیروزی شده بود، امیدوار بود بعد از چند هفته یک پیروزی خانگی را به دست بیاورد. با این وجود گل ایتان پیناک که در زمان‌های اضافه نیمه اول به ثمر رسید، معادلات را برای منچستریونایتد بر هم زد. اما در نیمه دوم همه چیز به سود این تیم رقم خورد و گل‌های آلخاندرو گارناچو و راسموس هویلوند یک برتری شیرین برای این تیم رقم زد و در نهایت بازی با نتیجه دو بر یک به سود منچستریونایتد به پایان رسید. 

پیروزی شیاطین سرخ در بهترین نیمه‌ فصل

یک نیمه پر از جنجال 

برنتفورد که در چند بازی اخیر خود در نخستین دقیقه بازی موفق به گلزنی شده بود، در این مسابقه نیز در ابتدای نیمه سعی در باز کردن دروازه حریف داشت، اما موفق به این کار نشد. در ادامه منچستریونایتد کنترل توپ و میدان را در اختیار گرفت و سعی داشت گل نخست را به ثمر برساند، اما دفاع برنتفورد مانع از گلزنی این تیم بود. ماتیاس دلیخت که نمایش خوبی در این بازی داشت، در یک صحنه پس از برخورد با بازیکن حریف از ناحیه سر دچار مصدومیت شد و از زمین مسابقه خارج شد، پس از چند دقیقه او به ترکیب بازگشت. منچستریونایتد یکی پس از دیگری موقعیت‌ها را خراب می‌کرد. برنتفورد نیز به دنبال به ثمر رساندن گل برتری می‌دوید، در نهایت در زمان‌های اضافه نیمه اول و در دقیقه 50، یک ضربه کرنر برای برنتفورد به دست آمد، دلیخت که بار دیگر دچار خونریزی از ناحیه سر شده بود به دستور داور از زمین مسابقه بیرون رفت، این امر با اعتراض تن‌هاخ نیز رو به رو شد، کرنر بر روی دروازه ارسال شد و پیناک بر روی اشتباه دفاع موفق شد با یک ضربه دیدنی دروازه را باز کند، در نهایت نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود برنتفورد به پایان رسید.

جبران نتیجه 

نیمه دوم با گلزنی برای منچستریونایتد آغاز شد و این تیم موفق شد در دقیقه 47 بر روی ضربه گارناچو دروازه را باز کند و گل تساوی به ثمر رسید. شیاطین سرخ به حملات خود ادامه می‌دادند و در دقیقه 61 هویلوند موفق شد گل دوم را وارد دروازه کند. در ادامه منچستریونایتد به دنبال حفظ پیروزی ارزشمند خود بود و برنتفورد به دنبال گل تساوی می‌دوید. در نهایت بازی با نتیجه دو بر یک به سود منچستریونایتد به پایان رسید. منچستریونایتد با این پیروزی با 11 امتیاز رده دوم را به خود اختصاص داد. 

در دیگر بازی‌ها اورتون با نتیجه دو بر صفر در برابر ایپسوویچ تاون برنده شد، استون ویلا با نتیجه سه بر یک در برابر فولام به برتری رسید، برایتون با نتیجه یک بر صفر نیوکاسل را شکست داد و لسترسیتی با نتیجه سه بر دو در برابر ساوت همپتون پیروز شد. 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج