۱۴۶۰۷۳۲
۱ نظر
۲۷۸۱
۱ نظر
۲۷۸۱
پ

گاریدو، روی بیرانوند و رفقایش را کم کرد

خریدهای خارج گاریدو کیفیت بالایی از خود نشان داده‌اند.

فرهیختگان: جدایی اوسمار از پرسپولیس به‌خاطر عملکرد موفقش در این تیم برای هواداران سخت بود و خوان گاریدو هم کارنامه آنچنانی نداشت که تماشاگران از حضورش به وجد بیایند.

گاریدو، روی بیرانوند و رفقایش را کم کرد

درکنار این مسئله علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی ترابی نیز از پرسپولیس جدا شده بودند و خیلی مهم بود که چه بازیکنانی جانشین آنها خواهند شد. گاریدو بعد از حضورش در پرسپولیس به مدیران این باشگاه گفت که خرید‌های داخلی با شما و هر پستی که بازیکن باکیفیت داخلی نبود به من بگویید تا گزینه مناسب خارجی پیدا کنم. الکسیس گندوز از کشور الجزایر جانشین بیرانوندی شد که به همبازیان سابق گفته بود هرگز بهتر از من گلری را پیدا نخواهد کرد. برای الکسیس دو سه بازی کافی بود تا نشان دهد شایسته عقد قرارداد سه‌ساله بوده است. در سمت راست هم ایوب العملود باکیفیت خوبی که از خود نشان داد باعث شد هواداران پرسپولیس حتی به اسماعیلی‌فر فکر هم نکنند. لوکاس ژائو هم اگرچه دیر جذب شد اما نشان داد می‌تواند یکی دیگر از خرید‌های خارجی خوب گاریدو برای پرسپولیس باشد. هرچند او گزینه سوم این مربی به‌حساب می‌آمد. لوکاس فعلا بازیکن تعویضی پرسپولیس است. مرد اسپانیایی یک وینگر مراکشی هم برای تقویت پرسپولیس مدنظر داشت که سوختن سهمیه ششم باشگاه پرسپولیس در جذب بازیکن خارجی باعث شد این انتقال منتفی شود. اما از آنجا که گاریدو در شرایط سخت و حساس سه خرید خارجی خوب برای پرسپولیس داشته، در حال حاضر می‌توان گفت به همراه اوسمار در جذب بازیکنان خارجی خوب در سال‌های اخیر تأثیرگذار بوده است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      جوجه جوجه آخر خردادمیشمورن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج