۱۴۵۹۹۱۳
۷۹۹
۷۹۹
پ

سس تند دیوید و ویکتوریا بکام به بازار آمد!

دیوید و ویکتوریا بکام از موفقیت جدید پسرشان بروکلین که کسب‌وکار جدیدی در دنیای آشپزی راه‌اندازی کرده، ابراز خوشحالی کردند.

خبرورزشی: بروکلین بکام، فرزند بزرگ دیوید و ویکتوریا بکام، با معرفی برند جدید سس تند به نام Cloud ۲۳ در بریتانیا، نخستین قدم‌ها را در عرصه کسب‌وکار و تجارت برداشت. این موفقیت باعث شد والدین او در اینستاگرام به ستایش تلاش‌ها و سختکوشی‌های او بپردازند.

سس تند دیوید و ویکتوریا بکام به بازار آمد!

دیوید بکام، ستاره سابق فوتبال، تصاویری از بطری‌های سس تند Cloud 23 که در فروشگاه‌های مواد غذایی به نمایش گذاشته شده بود، را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت. او همچنین عکسی از خودش در کنار این محصولات با لبخندی افتخارآمیز منتشر کرد و در استوری نوشت: «تو خیلی سخت و با عشق روی این محصول کار کردی رفیق.»

دیوید علاوه بر این، تصاویری خانوادگی از خود، ویکتوریا، بروکلین و همسرش نیکولا پلتز به اشتراک گذاشت که در کنار هم این موفقیت را جشن گرفته بودند. ویکتوریا نیز با افتخار، چند عکس و ویدئو از بروکلین به اشتراک گذاشت و در یکی از آن‌ها نوشت: «خیلی بهت افتخار می‌کنم، این سس تند فوق‌العاده است!»

و زیر عکس دیگری عنوان کرد: «خیلی خیلی بهت افتخار می‌کنم که رویای Cloud23 را به حقیقت تبدیل کردی! تو با تمام وجودت روی این کار تمرکز کردی. من رسماً عاشق این سس شدم!»

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج