۱۴۵۹۵۴۰
۲۴۰۱
۲۴۰۱
پ

ستاره پرسپولیس به تیم ملی دعوت نشد

مدافع راست پرسپولیس باز هم به تیم ملی مراکش دعوت نشد.

خبرورزشی: مدافع راست پرسپولیس باز هم به تیم ملی مراکش دعوت نشد.

ستاره پرسپولیس به تیم ملی دعوت نشد

تا چند روز دیگر وارد فیفادی ماه اکتبر خواهیم شد و برخی از مربیان تیم‌های ملی در سرتاسر دنیا بازیکنان مد نظرشان را به اردوهای تیم‌های ملی دعوت کرده‌اند.

از پرسپولیس دعوت محمد حسین کنعانی زادگان و میلاد محمدی به تیم ملی ایران، اوستون اورونوف به تیم ملی ازبکستان، الکسیس گندوز به تیم ملی الجزایر و گئورگی گولسیانی به تیم ملی گرجستان قطعی به نظر می‌رسد.

اما ایوب العملود مدافع راست مراکشی پرسپولیس باز هم به تیم ملی دعوت نشده است. این در حالی است که نمایش‌های خوبی در پرسپولیس داشته است و به نظر می‌رسید این بار در لیست ولید الرکراکی قرار بگیرد.

البته عملود فقط یک بازی در تیم ملی مراکش دارد اما بارها به اردوی تیم ملی دعوت شده است. ایوب در دوره‌ای که به طور متوالی به تیم ملی مراکش دعوت می‌شد ۹ بازی را به دلیل مصدومیت از دست داد. در ۸ بازی در لیست نهایی تیم ملی قرار گرفت اما در ۷ بازی روی نیمکت نشست و فقط یک بار در بازی دوستانه مقابل تیم ملی غنا ۸۶ دقیقه برای این تیم بازی کرد. او آخرین بار در پاییز سال ۱۴۰۲ به تیم ملی دعوت شد اما در دو بازی مقابل تیم‌های ساحل عاج و لیبریا روی نیمکت نشست.

در تابستان امسال و زمانی که صحبت از انتقال یحیی عطیه‌الله به پرسپولیس بود ولید الرکراکی سرمربی تیم ملی مراکش هشدار داد که عطیة‌الله باید به جای پیوستن به پرسپولیس، راهی لیگ رقابتی‌تری شود تا جایگاه خود در تیم ملی مراکش را برای حضور در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ از دست ندهد.

یکی از دلایلی که عطیه‌الله الاهلی مصر را به پرسپولیس ترجیح داد همین بود اما عملود به هشدار رکراکی بی‌توجهی کرد و راهی پرسپولیس شد. از روزی که عملود به پرسپولیس پیوسته یک فیفادی را پشت سر گذاشته‌ایم و یک فیفادی هم در راه است. اما رکراکی عملود را برای هیچ کدام از این دو اردو دعوت نکرد.  

نکته جالب این که عطیه الله به اردوی قبلی تیم ملی مراکش دعوت شده بود اما به اردوی این تیم که در پیش است دعوت نشده است. این در حالی است که عملود در پرسپولیس بازی‌های خوبی انجام داده است اما رکراکی همچنان طبق هشداری که داده بود عملود را به دلیل پیوستن به لیگ ایران به تیم ملی مراکش دعوت نکرده است.  

دو بازی بعدی تیم ملی مراکش بازی‌های رفت و برگشت مقابل آفریقای مرکزی در مسابقات انتخابی جام ملت‌های آفریقا ۲۰۲۵ است که به میزبانی مراکش برگزار خواهد شد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج