۱۴۵۶۵۱۲
۲ نظر
۲۴۲۹
۲ نظر
۲۴۲۹
پ

یک اسپانیایی به طرز عجیبی به دل پرسپولیسی‌ها نشست

در این مطلب به سراغ تاثیر گاریدو بر پرسپولیس مدل ۱۴۰۳ می‌رویم.

برترین‌ها: این روزها حال پرسپولیسِ گاریدو بهتر شده. سرخ‌ها روان بازی می‌کنند و راه رسیدن به گل را راحت‌تر طی می‌کنند. تیم گاریدو اگر بازی معوق خود را هم ببرد به سپاهان در صدر جدول نزدیک‌تر می‌شود. آن‌ها با اینکه در گام نخست لیگ نخبگان هم با شکست عربستان را ترک کردن اما نمایش سزاوارنه‌ای داشتند.

یک اسپانیایی به طرز عجیبی به دل پرسپولیسی‌ها نشست

حالا خوان کارلوس گاریدو توانسته جایگاهش را در دل هواداران پرسپولیس تثبیت کند. او میخش را در کنفرانس خبری هم کوبید و گفت به کسی باج نمی‌دهد. تیمش البته روز چهارشنبه در سخت‌ترین آزمون فصل به مصاف استقلال می‌رود. اردوی آبی‌ها البته شراط چندان مطلوبی را تجربه نمی‌کند و باید دید تیم سرحال گاریدو در دربی چه نمایشی را به اجرا می‌گذارد؟ در این مطلب به سراغ تاثیر گاریدو بر پرسپولیس مدل 1403 می‌رویم. با ما همراه باشید.

پیغام محکم گاریدو به نیمکت‌نشین‌ها

پرسپولیس در دیدار با آلومینیوم نیمکت جذابی با حضور یاسین سلمانی، سعید صادقی، لوکاس ژوآئو، عیسی آلکثیر، فرشاد احمدزاده و سروش رفیعی داشت که در این بین فرصت بازی به سعید صادقی که مقابل ذوب آهن گل زده بود و جلوی تراکتور پاس گل داده بود، نرسید. این اتفاقی بود که یاسین سلمانی در چهار بازی قبلی سرخپوشان تجربه کرد و سرانجام در بازی آلومینیوم به او بازی رسید.

یک اسپانیایی به طرز عجیبی به دل پرسپولیسی‌ها نشست

به نظر می‌رسد گاریدو خیلی زود به شناخت کاملی از همه بازیکنان تیمش رسیده و احتمالا با ادامه روند بازی‌های خوب و پیروزی‌های پرسپولیس، نظرات هواداری در مورد بازی دادن یا ندادن به بازیکنان مدنظر جای خود را به شعاری شبیه به "هر چی برانکو بگه" در پرسپولیس بدهد! برانکو گاهی با کنار گذاشتن ستاره‌هایی چون رامین رضاییان و محسن مسلمان حسابی حرص هواداران پرسپولیس را در آورد، اما با اعتمادی از سکوها جلب کرده بود این شعار ماندگار را پشت سر خود داشت؛ دقیقا چیزی که خوان کارلوس گاریدو به آن نیاز دارد.

حواس گاریدو به همه چیز است!

پرسپولیس بعد از نمایش جذاب برابر الاهلی و پیروزی مقابل آلومینیوم، شرایط مطلوبی را برای شهرآورد دارد اما به هر حال گاریدو در روز پیروزی هم تلاش می‌کند تا تسلط و احاطه خود را به تیم حفظ کند. در این بین ویدیوی منتشره از عیسی آل‌کثیر بعد از بازی با آلومینیوم که بدون شرکت در شادی دسته جمعی پرسپولیسی‌ها در حال ترک ورزشگاه بود، توجه هواداران پرسپولیس را به خود جلب کرده است. جایی که گاریدو به این بازیکن هشدار داد بدون حضور در خوشحالی بازیکنان و هواداران نمی‌تواند به رختکن برود.

یک اسپانیایی به طرز عجیبی به دل پرسپولیسی‌ها نشست

سرخ سزاوارِ گاریدو

پرسپولیس در برابر گربه سیاهش برد نسبتا آسانی به دست آورد و نشانه‌های دیگری از شکل‌گیری تدریجی تیم کارلوس گاریدو بروز داد. عبور سرخ‌ها از گردنه سخت دربی، می‌تواند تاثیر سرنوشت‌سازی روی کل معادلات فصل آنها داشته باشد. از طرفی سرخ‌ها در اولین بازی آسیایی به شکلی نه‌چندان منصفانه بازی را واگذرا کردند اما چیزی که مشخص است این که پرسپولیس ریتم تیمی بدی ندارد و اگر از سرمایه‌های انسانی این تیم استفاده شود، احتمالا شاهد پیشرفت تیم خواهیم بود. باید به گاریدو و تیمش زمان داد.

یک اسپانیایی به طرز عجیبی به دل پرسپولیسی‌ها نشست

فرار از بهانه‌جویی

به طور کلی پس از دوران درخشان پرسپولیس با برانکو، این تیم با هر مربی دیگری که کار کرده توانسته نتیجه بگیرد. به خصوص مربیان خارجی انگار کار راحتی در پیاده کردن استراتژی‌هایشان در این تیم داشتند. پرسپولیس در یک دهه اخیر تاکتیک‌پذیر بوده و پس از برانکو با کالدرون و اوسمار دلپذیر بازی کرد و حالا تیم گاریدو نشان داده برای دقایق مختلف بازی برنامه دارد. در این میان شکست مدیران پرسپولیس در صید ستاره‌هایی مثل یحیی عطیه‌الله و علی قلی‌زاده، گاردو را به سمت بهانه‌‌گیری‌های مرسوم در فوتبال ما نبرد. تیم او قطعا ضعف‌هایی در برخی از پست‌ها دارد اما خب گاریدو با دیکته کردن تاکتیک خود به بازیکنان توانسته در ابتدای راه موفق عمل کند. البته که دربی پیش رو مهم‌ترین مسابقه برای او خواهد بود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • تاج کبیر

      جرابرترینهای تسمشپعوض نمیکنه لنک بذارش بیشزفا

    • ناشناس

      این تیم با این همه هزینه وستاره وامکانات اصلا نیازی به مربی نداره تحربع ده سال اخیر این رونشون میده البته فقط درفوتبال داخلی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج