۱۴۳۹۷۳۷
۴۲۲
۴۲۲
پ

رپورتاژ آگهی

راز سلامتی: ۸ تاثیر قدرتمند نوشیدن آب ولرم بر روی بدن

یکی از تجربه‌های بسیار جالبی که طی سالیان اخیر در جهت سلامتی آب و سلامتی هموطنان به دست آمده مورد جالب توجهی به عنوان نوشیدن آب تصفیه شده‌ی ولرم می‌باشد. عمدتاً کسانی که سراغ خرید دستگاه تصفیه آب می‌آیند سلامتی برایشان از اولویت‌های زندگی است؛

یکی از تجربه‌های بسیار جالبی که طی سالیان اخیر در جهت سلامتی آب و سلامتی هموطنان به دست آمده مورد جالب توجهی به عنوان نوشیدن آب تصفیه شده‌ی ولرم می‌باشد. عمدتاً کسانی که سراغ خرید دستگاه تصفیه آب می‌آیند سلامتی برایشان از اولویت‌های زندگی است؛

راز سلامتی: 8 تاثیر قدرتمند نوشیدن آب ولرم بر روی بدن

بنابراین نوشیدن آب به شکل مستقیم از دستگاه تصفیه آب خانگی که دمای معمولی بین ۲۰ تا ۲۸ درجه سانتی گراد دارد را به آب سرد یخچال یا به آب یخ ترجیح می‌دهند. چرا که به تأثیر نوشیدن آب با دمای معمولی برای سلامتی آگاه هستند و جالب‌تر آنکه اینگونه افراد به دلیل حساس شدن ذائقه شان با کوچکترین تغییر طعم آب تصفیه شده با مرکز تماس گرفته و علت را جویا می‌شوند. عموماً عنوان می‌نمایند طعم آب به آن شکلی که گوارا بوده دیگر نیست.

نکته مهم: آب وقتی سرد می‌شود مخصوصاً آب یخ، طعم آن بسیار کمتر قابل احساس خواهد بود و هرچه دمای آب سردتر میشود طعم آن نیز نامحسوس‌تر می‌گردد.

فرهنگ نوشیدن آب در کشورهای مختلف

نوشیدن آب در هر فرهنگ و اقلیم به تناسب دانش به سطح آگاهی آن منطقه یا کشور متفاوت است. مثلاً بین دو کشور فرانسه و آلمان خوردن آب گازدار توسط آلمانی‌ها نسبت به فرانسوی‌ها بیشتر صورت می‌پذیرد و فرانسوی‌ها ترجیح می‌دهند آب بدون گاز مصرف نمایند.

ژاپنی‌ها بلافاصله بعد از بیدار شدن یک یا دو لیوان آب ولرم می‌نوشند، روس‌ها آب درخت می‌نوشند؛ درخت توس در روسیه نماد زیبایی این کشور می‌باشد که برخی از مردم روسیه در اسفند ماه به اندازه دو سانتی‌متر حفره‌ای در درخت ایجاد می‌نمایند که یک نی داخل آن قرار داده و زیر نی لیوانی می‌گذارند، معمولاً بین دو تا سه لیتر در روز شیره یا آب درخت خارج می‌شود.

مهمترین تاثیرات مثبت نوشیدن آب ولرم

۱- تناسب اندام و جلوگیری از پیری زودرس:

نوشیدن آب نیاز به پزشک را به حداقل می‌رساند! بسیاری از مردم ژاپن همان طوری گفته شد صبح ناشتا بین یک تا دو لیوان آب ولرم می‌نوشند. جالب است بدانید بیش از ۵۰ هزار نفر ژاپنی بالای ۱۰۰ سال سن دارند.

بعد از بیدار شدن، بدن و اجزای آن مانند: مغز، کبد، کلیه و… کم کم از حالت خواب رفتگی دور شده و فعالیت روزانه را شروع می‌نمایند؛ نوشیدن آب باعث افزایش سوخت و ساز می‌گردد و کالری سوزی بدون ورزش خواهید داشت.

۲- افزایش فعالیت مغز:

مغز به مقدار مناسب به هیدراتاسیون برای عملکرد صحیح نیاز دارد. سلول‌های خاکستری نیاز دارند تعادل بین آب و سایر عناصر داشته باشند؛ با نوشیدن آب ولرم به شکل ناشتا باعث می‌شود تمرکز بیشتری نیز پیدا نمایید. مغز اولین ارگان بدن می‌باشد که کم آبی را متوجه می‌شود و با نوشیدن آب، مغز اجازه این را پیدا می‌نماید که نسبت به تشنگی به فعالیت‌های دیگر اولویت بدهد.

راز سلامتی: 8 تاثیر قدرتمند نوشیدن آب ولرم بر روی بدن

3- نوشیدن آب در احساسات شما تأثیر می‌گذارد:

خیلی عجیب به نظر می‌رسد اما نوشیدن آب تأثیر بر روان انسان می‌گذارد. با نوشیدن آب سموم و سلول‌های مرده از طریق کلیه و تعریق از بدن خارج می‌گردند و فرآیند شیمیایی بدن در تعادل قرار گرفته و منجر به راه‌اندازی مجدد فعالیت‌های ذهنی می‌گردد. نوشیدن آب بهترین راه برای از بین بردن اضطراب و استرس است.

4- خواب بهتر با نوشیدن آب ولرم قبل از خواب:

بهتر است قبل از مسواک زدن باشد زیرا خمیر دندان حاوی فلوراید است و بهتر است قبل از آن آب را میل نمایید زیرا باعث می‌شود کیفیت خواب شبانه بهتری داشته باشید. آب افزایش جریان خون به مغز را ایجاد می‌نماید، فشار خون را تنظیم نموده و باعث افزایش اکسیژن و هیدراتاسیون مغزی می‌شود.

5- نوشیدن آب ولرم به حافظه نیز کمک می‌نماید:

از آنجایی که تقریباً ۸۰% از بافت مغزی را آب تشکیل می‌دهد ضروری است آب کافی به بدن برسانید. آزمایشات بالینی صورت گرفته توسط یک مرکز تحقیقاتی ثابت کرده کم آبی در بدن افراد می‌تواند باعث افت حافظه کوتاه مدت گردد.

۶- داشتن پوستی شفاف:

آن‌هایی که در طی روز آب به اندازه کافی می‌نوشند نسبت به کسانی که بدن آن‌ها معمولاً با کم آبی مواجه است دارای پوستی بهتر و شفاف‌تر می‌باشند. با کمبود آب، غلظت خون افزایش پیدا کرده و تمامی ارگان‌های بدن آب مورد نیاز خود را از سطح پوست دریافت خواهند نمود. تعریق نیز کمتر شده و به مرور این فرایند می‌تواند تأثیر مخرب و منفی بر روی پوست شما ایجاد نماید.

راز سلامتی: 8 تاثیر قدرتمند نوشیدن آب ولرم بر روی بدن

۷- کاهش سردرد با نوشیدن آب صبحگاهی:

آن‌هایی که دچار بیماری میگرن هستند یکی از روش‌هایی که می‌تواند به آن‌ها کمک نماید نوشیدن آب صبحگاهی است. همانطور که در متون بالا به آن اشاره شد ۸۰% بافت مغز از آب تشکیل شده است و کمبود آب در بدن و مغز می‌تواند میگرن را تشدید نماید.

۸- درمان یبوست:

حرکات روده در امر گوارش جزء کار‌های حیاتی سیستم گوارش است. تبادل مواد مغذی از روده به خون نیز بدون آب غیرممکن است؛ کم آبی می‌تواند منجر به یبوست گردد زیرا حرکات روده با نوشیدن به اندازه‌ی آب به بهترین شکل خود اتفاق خواهد افتاد.

بهترین زمان نوشیدن آب چه موقع است؟

مرکز تخصصی فرایند آب پارس با توجه به سال‌ها تجربه و تحقیق در این مورد پیشنهاد می‌کند:

۱- بهتر است بعد از بیدار شدن، قبل از خوردن و مصرف هر چیز به شکل ناشتا، بین یک تا دو لیوان آب بنوشید.

۲- ۳۰ دقیقه قبل از خوردن غذا نیز یکی از مواردی است که معمولاً پزشکان با آن تأکید دارند و ورزشکاران و مربیان نیز برای کنترل اشتها به این امر توصیه می‌ورزند. نوشیدن آب قبل از غذا، برای غلظت غذا در معده و هضم آن کمک می‌نمایند.

۳- یک لیوان قبل از حمام، معمولاً دوش آب گرم مقداری از آب بدن را به صورت تعریق خارج می‌نماید، برای تنظیم فشار خون و جایگزینی آب خارج شده از بدن بهتر است قبل از استحمام یک لیوان آب مصرف شود.

۴- یک لیوان آب قبل از خواب برای بهبود کیفیت خواب بنوشید. به طور کلی می‌توان گفت ۸ لیوان که به شکل عادی قرار است مصرف گردد در این ساعاتی که گفته شد به علاوه هر زمانی که احساس تشنگی کردید مصرف گردد.

دستگاه تصفیه آب خانگی FAP، ضامن سلامتی شما

راز سلامتی: 8 تاثیر قدرتمند نوشیدن آب ولرم بر روی بدن

نوشیدن آب گرم یکی از عادات سالم و مفید برای بدن است که تاثیرات بسیار زیادی بر روی سلامت و روانی ما دارد. آب گرم می‌تواند به عنوان یک روش طبیعی و کارآمد برای تقویت سیستم ایمنی بدن، بهبود گردش خون، کاهش التهاب‌ها، تسکین دردهای عضلانی و حتی تسکین استرس و اضطراب عمل کند.

استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی نیز می‌تواند نقش مهمی در بهبود کیفیت آب مصرفی داشته باشد. این دستگاه‌ها با حذف آلودگی‌ها، مواد شیمیایی و میکروب‌ها از آب، آبی تمیز و سالم برای مصرف فراهم می‌کنند. به طور کلی، ترکیب نوشیدن آب ولرم با استفاده از آب تصفیه شده خانگی می‌تواند به بهبود عمومی سلامتی و روحیه شما کمک کند.

برای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی، انتخاب برند و مدلی که به خوبی با شرایط زندگی شما همخوانی داشته باشد، از اهمیت بالایی برخوردار است. شرکت FAP فرایند آب پارس، که سال‌هاست در زمینه تولید دستگاه‌های تصفیه آب فعالیت دارد، محصولات معتبر را با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش مناسب به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج