جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۱۴۳۸۸۶۴
۲۱۸
۲۱۸
پ

وان‌پلاس از ساعت هوشمند Watch ۲R با رنگ لاکچری رونمایی کرد

ساعت هوشمند وان پلاس Watch ۲R با بهره‌گیری از دو سیستم عامل، توانایی‌های گسترده پایش سلامتی و ورزش و عمر باتری استثنایی صد ساعته رونمایی شد.

گجت نیوز: وان پلاس امروز در رویدادی اختصاصی از مجموعه‌ای از گجت‌های جدید و جذاب خود رونمایی کرد و اکوسیستم خود را برای نبرد با رقبا تجهیز کرد. مهم‌ترین دستگاه‌های رویداد امروز وان پلاس گوشی میانرده وان پلاس نورد ۴ و تبلت وان پلاس پد ۲ بودند. با این وجود در کنار این دو دستگاه محبوب، وان پلاس همچنین ساعت هوشمند Watch ۲R خود را نیز معرفی کرد.

وان پلاس Watch ۲R؛ جذاب، توانمند و خوش‌قیمت

ساعت هوشمند OnePlus Watch 2R نسخه‌ای بهینه‌تر از وان پلاس واچ ۲ به شمار می‌رود که در ماه مارس رونمایی شد و با شارژدهی استثنایی خود به تیتر شماره یک اخبار تکنولوژی تبدیل شد. واچ 2R طراحی حاشیه واچ 2 را اندکی تغییر داده و از کلیدهایی گرد در کنار دستگاه استفاده کرده است. از سوی دیگر به لطف استفاده از آلومینیوم در ساخت، وزن آن نسبت به Watch 2 حدود 25 درصد سبک‌تر شده و به 37 گرم رسیده است.

وان‌پلاس از ساعت هوشمند Watch 2R با رنگ لاکچری رونمایی کرد

این ساعت هوشمند از یک صفحه نمایش 1.43 اینچی امولد بهره برده و به تراشه اسنپدراگون W5 نسل 1 در کنار دو گیگ رم مجهز است. از سوی دیگر حافظه داخلی این دستگاه نیز 32 گیگ بوده و به‌طور همزمان از دو سیستم عامل Wear OS 4  و RTOS بهره می‌برد. سیستم عامل RTOS در این گجت وان پلاس برای اجرای فعالیت‌های ساده‌تر و ارتقای شارژدهی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وان‌پلاس از ساعت هوشمند Watch 2R با رنگ لاکچری رونمایی کرد

وان پلاس Watch 2R از جی پی اس دو بانده بهره‌مند بوده و قادر به پایش بیش از صد فعالیت ورزشی و سنجش ضربان قلب، اکسیژن خون، پایش خواب و استرس است. علاوه بر این، ظرفیت باتری این ساعت هوشمند نیز 500 میلی آمپر ساعت بوده و شارژدهی آن حدود صد ساعت اعلام شده است.

این دستگاه در دو رنگ سبز و خاکستری به بازار عرضه شده و با قیمت ۲۳۰ دلار به مشتریان عرضه خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج