۱۴۳۸۲۹۴
۱ نظر
۵۲۷
۱ نظر
۵۲۷
پ

دستگیری عاملان شهادت ۲ مامور در شرق کشور

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری عاملان شهادت ۲ مامور پلیس در شهرستان سرباز خبر داد.

ایرنا: فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری عاملان شهادت ۲ مامور پلیس در شهرستان سرباز خبر داد.

سردار دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به شهادت ۲ نفر از کارکنان انتظامی شهرستان سرباز در سال ۱۳۹۹، دستگیری عاملان این جنایت به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

دستگیری عاملان شهادت ۲ مامور در شرق کشور

این مقام ارشد انتظامی افزود: در این راستا، با تلاش شبانه‌روزی پلیس، ۲ عامل اصلی شناسایی و با توجه به متواری و مجهول‌المکان بودن متهمان تلاش مأموران برای به دام انداختن آنان ادامه یافت.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تیم رسیدگی‌کننده به پرونده در جریان تحقیقات تخصصی خود سرنخ‌هایی از زندگی مخفیانه متهمان به دست آوردند و در نهایت با تلاش مأموران پلیس و پس از رصد اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت‌های ویژه، ۲ عامل اصلی شهادت ستوان دوم آرمان ارباب و استوار دوم مسعود شهرکی را در یک مخفیگاه در کنارک دستگیر و در تحقیقات اولیه به درگیری مسلحانه منجر به شهادت مأموران اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استا، تصریح کرد: پلیس با اقتدار در برابر اشرار مسلح می‌ایستد و هرگز اجازه نمی‌دهد خون پاک مدافعان امنیت کشور که برای تأمین نظم و امنیت مردم و مرزهای میهن اسلامی جان عزیز خود را فدا می‌کنند، پایمال شود.

دوم خردادماه سال ۱۳۹۹ ستوان دوم آرمان ارباب و استوار دوم مسعود شهرکی حین مأموریت تأمین امنیت مردم شریف شهرستان سرباز و درگیری با اشرار مسلح بر اثر اصابت گلوله در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان توسط اشرار مسلح به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و یک نفر از کارکنان نیز مجروح شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      یه کمی امکانات این بندهای خدا را اضافه کنید، جلقه ضد گلوله بهشان بدهید راحت کشته نشد حيف هستند، خدواند اینها را‌ رحمت کند، بقيه شان را هم انشاالله محافظت کند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج