۱۴۳۸۲۷۴
۴ نظر
۴۲۹۸
۴ نظر
۴۲۹۸
پ

چه افرادی رامین رضاییان را به سمت استقلال هل دادند

طی ۲۴ ساعت گذشته رضاییان به شدت به استقلال نزدیک شده و گفته می‌شود رامین تنها منتظر شنیدن صدای پیامک واریز پیش پرداخت است تا تمریناتش را با استقلال آغاز کند.

ایران ورزشی: رامین رضاییان بعد از حضور در سه تیم قطری با کوله‌باری از تجربه به پرسپولیس پیوست و حتی به خاطر حضورش در پرسپولیس قید پیشنهادات با ارقام بالای دیگر تیم‌های عربی را زد تا به تیمی بازگردد که خودش و اعضای خانواده‌اش شدیداً به آن علاقه‌مند بودند. اما در چند مدت اخیر اتفاقاتی رخ داد که این چهره شدیداً از باشگاه پرسپولیس و هوادارانش ناراحت شد؛ آن قدر که شاید به تیم رقیب پرسپولیس بپیوندد.

چه افرادی رامین رضاییان را به سمت استقلال هل دادند

موضوع از این قرار است که رامین از مدت‌ها قبل رسماً از سپاهان خداحافظی و اعلام کرد که دیگر با این تیم ادامه نخواهد داد و انتظارش این بود که از باشگاه پرسپولیس با او تماس بگیرند تا او به این تیم بازگردد اما مدت‌ها از نقل و انتقالات گذشت و از پرسپولیس خبری نشد.

این در حالی بود که از چند تیم خصوصاً تیم استقلال بارها و بارها با رامین تماس گرفته شده و قرارداد مالی بسیار خوب به علاوه پاداش به او پیشنهاد شده بود؛ از سوی دیگر یکی از مسئولان  باشگاه پرسپولیس عصر روز جمعه گذشته با یکی از نزدیکان رامین برای حضور این بازیکن تماس برقرار کرد که البته هیچ پاسخی هم نشنید چون رامین به شدت از پرسپولیس ناراحت است و اعتقاد دارد اگر پرسپولیس او را می‌خواست باید خیلی زود تماس می‌گرفت نه اینکه بعد از مذاکرات مداومش با استقلال تازه به فکر بازگرداندنش بیفتد.

عامل دیگر ناراحتی شدید رامین به بخشی از هواداران پرسپولیس باز می‌گردد که در بازی برگشت پرسپولیس مقابل سپاهان به او و خانواده‌اش شدیداً فحاشی کردند؛ نکته‌ای که بدجوری در دل رامین باقی مانده و به هیچ وجه از دل او بیرون نرفته است.

در حالی که این گزارش داغ را درباره دلایل مذاکره رضاییان با استقلال می‌خوانید، ممکن است او تصمیم نهایی را اتخاذ کرده و با استقلال قرارداد منعقد کرده باشد.

طی 24 ساعت گذشته رضاییان به شدت به استقلال نزدیک شده و گفته می‌شود رامین تنها منتظر شنیدن صدای پیامک واریز پیش پرداخت است تا تمریناتش را با استقلال آغاز کند.

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • آقای جورج

      وااااای رامین . وااااای. حتی مذاکره با استقلال تو ۳۵ سالگی هم میتونه محبوبیت زیادت بین پرسپولیسی ها و نابود کنه چه برسه واقعا بری استقلال!!! یادت رفته تو برنامه تلوزیونی چی گفتی؟! که سرخابی ها نباید برن تیم رقیب؟!!!!

    • ناشناس

      فاقد اهمیت

    • محمد

      فاقد اهمیت ولی پر از سوزش
      دیگه آی خنک هم عاجز هست
      پلیییییز یخ 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    • ......

      ما با رامین قهرمانیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج