۱۴۳۸۰۱۰
۱ نظر
۶۳۶
۱ نظر
۶۳۶
پ

مشترکان پرمصرف اینترنت، این توصیه را جدی بگیرند

در روزهای گرم فصل تابستان، تنها مصرف برق بالا نیست، بلکه مصرف اینترنت هم به شدت اوج گرفته است.

 

 

مشترکان پرمصرف اینترنت، این توصیه را جدی بگیرند

در گرم‌ترین روزهای تابستان به سر می‌بریم و عطش مصرف اینترنت هم دست کمی از مصرف بالای برق و آب ندارد. خصوصا دانشجویان و دانش‌آموزان که دوست دارند وقت آزاد خود در این فصل را صرف اوقات فراغت، بازی‌های آنلاین و تماشای فیلم و سریال کنند یا به امور عقب‌افتاده‌ خود مثل آموزش‌های آنلاین و اهداف شخصی که در طول سال وقت رسیدگی به آنها را نداشتند، بپردازند.

اما مشترکان پرمصرف اینترنت معمولا با این تردید مواجه هستند که آیا سرویس مدنظر آنها همپای مصرف بالایی که دارند می‌تواند یک فصل پرمصرف را به‌طور کامل پوشش دهد یا نیاز به خریداری مجدد ترافیک اضافه و هزینه‌های هنگفت مربوط به آن وجود دارد؟ هم‌چنین جستجو، بررسی و مقایسه سرویس‌های مختلف نیز می‌تواند گیج‌کننده و ملال‌آور باشد.

ما اطمینان می‌دهیم که با وجود افزایش مصرف اینترنت در فصل تابستان، خوشبختانه جای نگرانی نیست. شما می‌توانید با شرکت در جشنواره تابستانِت پیشگامان با تخفیف ویژه از طرح‌های جذاب، متنوع و پر حجم اینترنت ADSL با قیمت مناسب بهره‌مند شوید و به نگرانی‌های خود از بابت حجم کم سرویس و هزینه‌های چندباره پایان دهید. اینترنت تابستانِت پیشگامان با نصب سریع و کیفیت بالا، انتخابی مقرون به‌صرفه برای کاربران خانگی در فصل تابستان است تا دغدغه‌ای از بابت اتمام زودهنگام حجم اینترنت نداشته باشند.

مشترکان پرمصرف اینترنت، این توصیه را جدی بگیرند

چگونه در جشنواره تابستانِت پیشگامان، ثبت‌نام کنیم؟

در ابتدا با ورود به صفحه ثبت‌نام آنلاین، سرویسی که با میزان مصرف و سایر معیارهای شما همخوانی دارد را انتخاب کنید. سرویس‌های جشنواره تابستانِت در سه طرح ۳، ۶ و ۱۲ ماهه با ترافیک ۳۰۰ تا ۳۰۰۰ گیگابایتی ارائه شده تا طیف متنوعی از نیازهای کاربری را پوشش دهد.

سپس با مطالعه و تایید قوانین مندرج و تکمیل فرم، درخواست خود را ارسال کنید تا کارشناسان پیشگامان در اسرع وقت جهت امکان‌سنجی و تکمیل ثبت‌نام با شما تماس حاصل کنند. هم‌چنین می‌توانید از طریق تماس با ۱۵۷۷ و ارتباط با کارشناسان فروش، درخواست خود را ثبت کنید.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • امیر

      واقعا به صرفه بود طرحش ثبتنام کردم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج