۱۴۳۷۸۵۸
۱۲۰۴
۱۲۰۴
پ

فرجی: می‌خواستم با پرسپولیس سفید امضا کنم

فرشاد فرجی پس از تمدید با پرسپولیس می‌گوید عاشق این تیم است و تمام تلاشش را برای موفقیت سرخ‌ها خواهد کرد.

ورزش سه: فرشاد فرجی پس از تمدید با پرسپولیس می‌گوید عاشق این تیم است و تمام تلاشش را برای موفقیت سرخ‌ها خواهد کرد.

فرجی: می‌خواستم با پرسپولیس سفید امضا کنم

فرشاد فرجی، مدافع پرسپولیس پس از تمدید با این باشگاه در جمع خبرنگاران گفت: سلام به هواداران نگران پرسپولیس. قبل از پایان فصل یک صحبت‌های اولیه برای تمدید داشتیم و من گفتم به خاطر شرایط حساسی که بازی‌های دارد بعد از فصل صحبت کنیم. بعد از فصل هم در تماسی که باشگاه داشت گفتم نگران من نباشید و اولویت اول و آخرم پرسپولیس است. دیروز آقای درویش تماس گرفتند و آمدم. نسبت به پرسپولیس در مذاکره ضعف دارم. روز اول سفید امضا کردم که گفتند باید مبلغ بزنی و گفتم هر مبلغی که شما زدین. امروز هم همین بود و به آقای درویش گفتم هرچه صلاح می‌دانید و فقط دوست دارم به پرسپولیس کمک کنم. خداراشکر که این کار انجام شد و خودم خیلی خوشحالم.

او ادامه داد: بحث منت گذاشتن نیست ولی کسی که در پرسپولیس بازی می‌کند حداقل ۱۴ تیم دیگر را دارد. من هم این افتخار نصیبم شد و ۴ فصل خوب داشتم. تیم‌های دیگر مبالغ قابل توجهی می‌دادند. ما ماندیم چون عشقی است که به پرسپولیس داریم‌. این جملات کلیشه‌ای ولی واقعیت است. من به جوان‌ها این توصیه را می‌کنم. بازیکنی که اینجا می‌آید واقعا باید عاشق پرسپولیس باشد. در سختی و فشار این عشق باعث می‌شود شانه خالی نکنی.

فرجی در مورد انتقاداتی که نسبت به او وجود داشت گفت: من آدم انتقاد پذیری هستم. یکسری ضعف‌ها و اشتباهات داشتم ولی من همان فرشاد فرجی‌ام که وقتی آمدم پرسپولیس بعد از نیم فصل بازی به تیم ملی دعوت شدم. تا آخرین لحظه برای سربلندی پرسپولیس تا سر حد توانم بازی کنم. من قبل از هربازی تلفنی با پدر و مادر و همسرم صحبت می‌کنم. این سری پدرم گفت چرا زنگ می‌زنی، ما نگران می‌شویم. من گفتم دوست دارم اگر در بازی اتفاقی برایم افتاد برای آخرین بار صدایتان را شنیده باشم. من هرچه در توان داشته باشم می‌گذارم.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج