۱۴۳۷۴۷۰
۱ نظر
۲۴۸۷
۱ نظر
۲۴۸۷
پ

سه شیرها با پرپر کردن لاله‌های نارنجی فینالیست شدند

انگلیس با گل دقیقه ۹۰ از سد هلند گذشت تا در فینال یورو ۲۰۲۴ حریف اسپانیا شود.

خبرورزشی: انگلیس با گل دقیقه ۹۰ از سد هلند گذشت تا در فینال یورو ۲۰۲۴ حریف اسپانیا شود.

سه شیرها با پرپر کردن لاله‌های نارنجی فینالیست شدند

امشب در دورتموند و در ورزشگاه وستفالن در دیداری از مرحله نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴ دومین تیم فینالیست مسابقات را در نبردی بین هلند و انگلیس شناختیم، دیداری که در پایان آن سه‌شیرها با نتیجه ۲-۱ پیروز شدند.

گل تماشایی ژاوی سیمونز در دقیقه ۷ شروع فوق‌العاده‌ای برای هلند بود، اما در دقیقه ۱۸ پس از این که خطا پنالتی روی هری کین با استفاده از VAR اعلام شد، خود کاپیتان انگلیس آن را تبدیل به گل کرد. فیل فودن پس از این گل دو موقعیت خوب را از دست داد، اولی در حالت تک‌به‌تک با سنگربان هلند بود که از روی خط برگشت داده شد و دومی در دقیقه ۳۲ با شوتی تماشایی که به تیر دروازه برخورد کرد. نیمه اول این دیدار جذاب با تساوی ۱-۱ به پایان رسید. 

نیمه دوم نبرد پایاپای ادامه پیدا کرد و دو تیم محتاط‌تر شدند. اولین فرصت خوب را هلند با ضربه ویرجیل فان‌دایک در دقیقه ۶۵ به‌دست آورد که این ضربه از پشت شش‌قدم را جردن پیکفورد مهار کرد. پس از این که انگلیس تحت تأثیر عملکرد بهتر هلند قرار گرفته بود، پیش کشید و در دقیقه ۷۹ هم توسط بوکایو ساکا به گل رسید که البته آفساید اعلام شد. با تعویض‌هایی گرت ساوتگیت سعی کرد خون تازه وارد رگ‌های تیمش کند و موفق هم شد. اولی واتکینز فرصت‌طلب در دقیقه ۹۰ توپ را به گوشه دروازه نارنجی‌ها فرستاد.

انگلیس در نهایت پیروز این بازی شد تا همانند دوره قبل فینالیست جام ملت‌های اروپا شود. فینال یورو ۲۰۲۴ یکشنبه شب از ساعت ۲۲:۳۰ بین اسپانیا و انگلیس برگزار خواهد شد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      سه گرازها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج