۱۴۳۷۳۶۸
۱۹۰
۱۹۰
پ

رپورتاژ آگهی

ژل هیالورونیک اسید چگونه باعث جوان‌سازی پوست می‌شود؟

استفاده از هیالورونیک اسید به‌صورت موضعی یا تزریقی تأثیر بسیار زیادی در جوان‌سازی پوست دارد. در ادامه به‌صورت مفصل این ماده را به شما معرفی می‌کنیم و در مورد فواید آن توضیح خواهیم داد.

استفاده از هیالورونیک اسید به‌صورت موضعی یا تزریقی تأثیر بسیار زیادی در جوان‌سازی پوست دارد. اگر بخواهیم تأثیرات هیالورونیک اسید موضعی و تزریقی را با یکدیگر مقایسه کنیم بدیهی است که هیالورونیک اسید تزریقی تأثیرات بسیار بیشتری بر روی جوان‌سازی پوست خواهد داشت، چرا که این اسید به داخل بافت پوست تزریق می‌شود و به‌محض تزریق شما شاهد اثرات زیبایی بخشی آن خواهید بود. تزریق ژل (فیلر) هیالورونیک اسید برای پر کردن چین و چروک‌های صورت، زاویه‌سازی فک و چانه، رفع خطوط پنجه کلاغی، پر کردن خطوط لبخند و همچنین تصحیح ناودان اشکی به‌عنوان یک روش غیرتهاجمی و بدون عارضه در بین پزشکان زیبایی رایج و متداول است. ازآنجایی‌که بدن به‌صورت طبیعی این اسید را تولید می‌کند تزریق آن هیچ‌گونه عوارضی نداشته و زیبا جویان به‌راحتی و بدون دغدغه خاطر می‌توانند تزریق را انجام بدهند. مدت ماندگاری تزریق ژل هیالورونیک اسید نیز بستگی به سطح ویسکوزیته و نوع پیوند بین‌مولکولی ژل و همچنین سطح متابولیسم بدن فرد دارد. در ادامه به‌صورت مفصل این ماده را به شما معرفی می‌کنیم و در مورد فواید آن توضیح خواهیم داد.

اسید هیالورونیک چیست؟

اسید هیالورونیک یک ماده لغزنده است که بدن شما به طور طبیعی آن را تولید می‌کند. دانشمندان ثابت کرده‌اند اسید هیالورونیک در سراسر بدن به‌ویژه چشم‌ها، مفاصل و پوست وجود دارد. اما آیا می‌دانید وجود اسید هیالورونیک برای شما چه تأثیراتی دارد؟ هیالورونیک اسید به دلیل فواید و کاربردهایی که در بدن دارد به یک ماده قابل‌توجه در تحقیقات و مطالعات دانشمندان تبدیل شده است. در اینجا به چند مورد از فواید اسید هیالورونیک اشاره می‌کنیم:

  • اسید هیالورونیک به مفاصل شما کمک می‌کند؛ مانند یک دستگاه روغن‌کاری شده خوب کار کنند و از درد و آسیب ناشی از ساییده شدن استخوان‌ها روی یکدیگر جلوگیری می‌کند.
  • اسید هیالورونیک در حفظ آب نیز بسیار عالی عمل می‌کند. یک‌چهارم قاشق چایخوری اسید هیالورونیک حدود یک و نیم گالن آب در خود جای می‌دهد. به همین دلیل است که اسید هیالورونیک اغلب برای درمان خشکی چشم استفاده می‌شود. همچنین این ماده در ژل‌های تزریقی، کرم‌های مرطوب‌کننده، لوسیون‌ها، پمادها و سرم‌ها نیز استفاده می‌شود.

اسید هیالورونیک به کشش و انعطاف پوست بسیار کمک می‌کند و چین و چروک و خطوط پوست را کاهش می‌دهد. همچنین ثابت شده است که اسید هیالورونیک به بهبود سریع‌تر زخم‌ها کمک می‌کند و می‌تواند جای زخم را بهبود دهد.

ژل هیالورونیک اسید چگونه باعث جوان‌سازی پوست می‌شود؟

آیا تزریق اسید هیالورونیک بی‌خطر است؟

بله. تحقیقات نشان می‌دهند که استفاده از اسید هیالورونیک تزریقی کاملاً بی‌خطر است. واکنش‌ها یا عوارض جانبی اسید هیالورونیک نادر هستند و در صورت بارداری یا شیردهی نیز استفاده از آن با اجازه پزشک معالج بی‌خطر است.

همه چیز در مورد اسید هیالورونیک تزریقی

فیلرهای حاوی هیالورونیک اسید و کلاژن (پروتئین طبیعی که در بدن وجود دارد) برای تزریق در زیر پوست شما کاملاً بی‌خطر، غیرتهاجمی و کاربردی هستند. این پرکننده‌ها به بازیابی شکل و ظاهر طبیعی مانند درمان اسکار و آکنه یا حجم دادن به لب‌ها، زاویه‌سازی صورت و پر کردن چین‌وچروک‌ها کمک می‌کنند.

اسید هیالورونیک تزریقی چگونه عمل می‌کند؟

اسید هیالورونیک متشکل از یک نوع مولکول زنجیره مانند طولانی و پیچیده به نام پلیمر است. این زنجیره دارای نقاط زیاد پیوندی است که سایر ترکیبات شیمیایی (مثلاً آب) می‌توانند روی آن بچسبند. به همین دلیل است که یک‌چهارم قاشق چای‌خوری اسید هیالورونیک می‌تواند حجم زیادی آب در خود جذب و نگهداری کند و آن را به بهترین پلیمر - طبیعی یا مصنوعی - برای جذب آب و یک عنصر کلیدی در محصولات مرطوب‌کننده تبدیل می‌کند.

ازآنجایی‌که اسید هیالورونیک فضای زیادی برای چسبیدن مولکول‌های دیگر دارد، برای انتقال مولکول‌های دیگر به سراسر بدن شما عالی است. ساختار زنجیره مانند اسید هیالورونیک به این معنی است که می‌تواند؛ مانند ساختار داربست عمل کند و به بافت‌ها اجازه رشد دهد. درنتیجه جهت بهبود زخم‌های بدن و پر کردن چین و چروک‌های صورت عالی است. این ماده سلامت کلی پوست را بهبود می‌بخشد. همچنین برای کمک به بهبود انعطاف‌پذیری و خاصیت ارتجاعی پوست بسیار مفید است؛ به این معنی که پوست شما را کشیده‌تر و نرم‌تر می‌کند.

معرفی بهترین ژل هیالورونیک اسید تزریقی

در زمینه زیبایی و جوان‌سازی پوست استفاده از فیلرهای هیالورونیک اسید تزریقی یکی از روش‌های محبوب و مؤثر است که توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا انجام می‌شود. فیلرها در واقع موادی هستند که جهت تزریق در پوست برای پرکردن چین‌وچروک‌ها، ایجاد حجم و جوان‌سازی استفاده می‌شوند.

امروزه با وجود تنوع بالای فیلرها در بازار، انتخاب بهترین فیلر هیالورونیک اسید تزریقی به‌عنوان یکی از محصولات محبوب برای جوان‌سازی صورت بسیار حائز اهمیت است. این فیلرها از اسید هیالورونیک تولید شده‌اند که یک ماده طبیعی در بدن است و از آن برای جوان‌سازی پوست و افزایش حجم استفاده می‌شود.

نوکسیول (Nuxiwell) یکی از محبوب‌ترین برندهای فیلرهای حاوی هیالورونیک اسید (ژل) است که از آن برای حجم‌دهی به لب‌ها، پر کردن چین‌وچروک‌ها و جوان‌سازی پوست استفاده می‌شود. این فیلر به‌خوبی با سلول‌های پوستی ترکیب می‌شود و یک جلوه کاملاً طبیعی دارد؛ لذا از آن برای تقویت حجم پوست و حذف چروک‌ها استفاده می‌شود.

هنگام انتخاب بهترین فیلر هیالورونیک اسید تزریقی، مهم است که به مواردی مانند تجربه و مهارت پزشک، قیمت، برند و کیفیت محصول توجه کنید. فیلر نوکسیول تزریقی به شما کمک می‌کند تا پوستی جوان‌تر و شاداب‌تر بدون چین‌وچروک داشته باشید.

ژل هیالورونیک اسید چگونه باعث جوان‌سازی پوست می‌شود؟

ویژگی‌های ژل (فیلر) هیالورونیک اسید نوکسیول (Nuxiwell)

  • مواد اولیه آن ایتالیایی هستند و کیفیت بسیار عالی دارد.
  • فیلر نوکسیول با ترکیبات مطلوب از هیالورونیک اسید به‌خوبی جذب می‌شود و نتیجه طبیعی و بدون عوارضی ایجاد می‌کند.
  • فیلر نوکسیول (Nuxiwell) بین ۸ الی ۱۲ ماه ماندگاری دارد.
  • نوکسیول حداقل عوارض جانبی را دارد و احتمال ایجاد واکنش‌های آلرژیک یا التهابی آن بسیار نادر است.
  • نوکسیول دارای مجوز و تأییدیه‌های سازمان غذا و دارو است.
  • قیمت فیلر نوکسیول نسبت به دیگر فیلرهای وارداتی بسیار مناسب‌تر است.
  • پیوند کراس‌لینک فیلر نوکسیول به‌صورت استاندارد و تفکیک شده برای هر ناحیه از تزریق است. به‌عنوان‌مثال ویسکوزیته و گرانروی فیلر نوکسیول ۳۰ که برای زاویه سازی و کانتورینگ صورت به کار می‌رود بیشتر از فیلتر نوکسیول ۱۶ است. به همین جهت نیز حالت کشسانی بیشتری دارد، ماندگاری آن طولانی تر است و برای زاویه سازی مناسب‌ است. این در صورتی است که اگر این درصد از ویسکوزیته و کشسانی در فیلر نوکسیول ۱۶ وجود داشت بعد از تزریق شما یک نتیجه کاملاً مصنوعی و زشت را مشاهده می‌کردید.

جمع‌بندی

فیلرهای پرکنندهٔ بر پایه هیالورونیک اسید جزو بهترین و کم عارضه‌ترین فیلرها هستند که به‌صورت کاملاً طبیعی روی بافت صورت می‌خوابند و یک جلوه بسیار زیبا برای صورت شما به ارمغان می‌آورند. از طرفی این فیلرها برای تزریق در نواحی مختلف صورت مناسب هستند، اما تنها نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که باتوجه‌به دوام فیلرها شما باید برای مشاهده نتایج راضی‌کننده هر چند وقت یکبار (هر ۶ الی ۱۲ ماه) برای تزریق مجدد فیلر اقدام کنید. فیلر نوکسیول هیالورونیک اسید (Nuxiwell) علاوه بر پر کردن چین‌وچروک‌ها، زاویه‌سازی صورت و حجم‌دهی به لب‌ها باعث آبرسانی عمیق به پوست صورت نیز می‌شود و پوست صورت را شاداب و جوان می‌کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در باره فیلر نوکسیول می‌توانید به وب سایت شرکت آمیتیس نیک دارو مراجعه نمایید.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج