۱۴۳۷۰۵۴
۱۳۱۵
۱۳۱۵
پ

رپورتاژ آگهی

داستان برند شیرآلات ساختمانی راسان؛ همراه سرد و گرم زندگی

راسان بعد از سال‌ها فعالیت با توان مهندسی بالا، تکیه‌بر تخصص و دانش متخصصان ایرانی و استفاده از دستگاه‌های پیشرفته روز دنیا، توانسته سبدی متنوع از محصولات را با بهترین کیفیت به بازار ارائه کند.در این مطلب قصد داریم این برند موفق ایرانی را بیشتر بررسی کنیم.

داستان برند شیرآلات ساختمانی راسان؛ همراه سرد و گرم زندگی

پیش از این‌که لوله‌کشی آب به درون ساختمان‌ها برسد، زندگی به‌سختی پیش می‌رفت؛ هر خانه‌ای در بهترین شرایط یک شیر آب در حیاط داشت که استفاده از آن مصیبت بود.

زمانی که آب ‌لوله‌کشی به ساختمان‌ها راه یافت، نیاز به شیرآلاتی بود که بدون مشکل و سختی بتوان از آن‌ها استفاده کرد و این شیرآلات بهداشتی ساختمان از کشورهای دیگر مثل آلمان وارد می‌شدند و قیمت بسیار بالایی داشتند.

در این شرایط بود که یکی از واردکنندگان شیرآلات ساختمانی تصمیم گرفت خط تولید داخلی آن را راه‌اندازی کند؛ کاری که سختی‌هایی به همراه داشت اما سرانجام انجام شد و به موفقیت رسید.

به این ترتیب برند شیرآلات بهداشتی راسان متولد شد؛ برندی که با تولید شیرآلات ساختمانی باکیفیت به همراه سرد و گرم زندگی مردم ایران تبدیل شده است.

در این مطلب قصد داریم این برند موفق ایرانی را بیشتر بررسی کنیم.

تاریخچه برند راسان؛ همراهی که جریان ساخت

گروه صنعتی راسان یک کسب‌وکار خانوادگی است. این برند از سال 76، بعد از سال‌ها واردات و تلاش برای تولید شیرآلات بهداشتی ساختمانی به‌صورت رسمی فعالیت تولیدی خود را آغاز کرد.

از همان ابتدای کار، این برند علاوه‌بر استفاده از دانش شرکت‌های خارجی، از توان فنی و علمی متخصصین ایرانی بهره برد تا هرچه سریع‌تر این دانش بومی‌سازی شود. نتیجه‌ی این کار فوق‌العاده بود و در عرض چند سال محصولات این کارخانه توانستند رضایت مصرف‌کنندگان را جلب کنند.

حالا راسان بعد از سال‌ها فعالیت با توان مهندسی بالا، تکیه‌بر تخصص و دانش متخصصان ایرانی و استفاده از دستگاه‌های پیشرفته روز دنیا، توانسته سبدی متنوع از محصولات را با بهترین کیفیت به بازار ارائه کند. این مسیر حاکی از این است که راسان قدم‌به‌‎قدم برای تبدیل‌شدن به یک برند جهانی پیش‌ می‌رود. همین حالا هم محصولات این کارخانه در بسیاری از کشورهای منطقه مثل عراق، افغانستان و کشورهای حوزه خلیج‌فارس و حوزه CIS به فروش می‌رسد.

افتخارات و دستاوردهای برند راسان

یکی از ویژگی‌های تحسین‌آمیز برند راسان، تأکید جدی بر استانداردهای داخلی و بین‌المللی است. به همین منظور محصولات تولیدی در مراحل کنترل کیفیت تحت آزمون‌های سخت‌گیرانه قرار می‌گیرند تا از همه نظر تأیید شوند.

نتیجه این فعالیت صادقانه برای راسان، کسب جوایز مختلف و رضایت مصرف‌کنندگان است. همچنین از میان جوایز و افتخارات راسان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • واحد برگزیده استاندارد ملی سال ۹۷
  • واحد برگزیده استاندارد استان تهران در سال‌های ۹۷ تا ۹۹
  • برند محبوب مصرف‌کنندگان در سال‌های ۹۶، ۹۸ و ۹۹
  • استاندارد ملی ۱۵۴۶ در تولید شیرآلات بهداشتی کلاسیک
  • استاندارد ISO ۹۰۰۱:۲۰۰۸ از موسسه TÜV اتریش در مدیریت کیفیت
  • گواهینامه سیستم مدیریت امنیت ۱۸۰۰۱:۲۰۰۷ OHSAS
  • گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت ISO ۹۰۰۱:۲۰۰۸
  • گواهینامه مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی

فناوری واقعیت افزوده راسان

برند راسان در سال‌های اخیر با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا و توجه به نیازهای نوظهور مصرف‌کنندگان توانسته نام خود را با مفهوم هوشمندی در ذهن مصرف‌کنندگان جا بیندازد. استفاده از فناوری واقعیت افزوده در انتخاب محصولات راسان یکی از بزرگ‌ترین نمودهای این مفهوم در خدمات راسان است.

فناوری واقعیت افزوده راسان به این ترتیب است که شما برای انتخاب محصولات مختلف راسان می‌توانید به سایت این برند مراجعه کنید. در صفحه هر کدام از محصولات، با استفاده از تکنولوژی واقعیت افزوده می‌توانید محصول موردنظرتان را در فضای خانه خود ببینید و با امتحان کردن گزینه‌های مختلف، بهترین انتخاب را داشته باشید.

برای مشاهده فناوری واقعیت افزوده راسان اینجا کلیک کنید.

داستان برند شیرآلات ساختمانی راسان؛ همراه سرد و گرم زندگی

انواع محصولات راسان را بیشتر بشناسید

راسان یکی از بزرگترین و بهترین تولیدکنندگان شیرآلات بهداشتی ساختمانی است. این برند انواع شیرآلات ساختمان را تولید می‌کند تا به معنی واقعی کلمه همراه سرد و گرم زندگی خانواده‌ها باشد. این محصولات در دسته‌بندی‌های زیر قرار می‌گیرند:

  • شیرآلات روشویی
  • شیرآلات ظرف‌شویی
  • شیرآلات حمام و دوش
  • شیرآلات توالت
  • شیرآلات هوشمند
  • ست کامل یونیکا و یونیورست

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با انواع محصولات، لیست قیمت، راهنمای نصب و... کاتالوگ محصولات راسان را مطالعه کنید.

ویژگی‌های محصولات راسان چیست؟

راسان محصولات خود را با توجه به استانداردهای روز دنیا تولید و روانه بازار می‌کند. همکاری این برند با بهترین طراحان و مهندسان و طی کردن فرایند تحقیق پیش از تولید، باعث شده است که محصولات این شرکت دارای ویژگی‌‌های زیر باشند:

  • طراحی جذاب و زیبا
  • قیمت مناسب برای خانواده‌های ایرانی
  • خدمات پس از فروش قدرتمند
  • استفاده از آلیاژ برنج در ساختار شیرآلات
  • تنوع در مدل‌ها
  • آبکاری با میکرون بالا
  • استفاده از مغزی و کارتریج‌های اروپایی درجه یک

داستان برند شیرآلات ساختمانی راسان؛ همراه سرد و گرم زندگی

مسئولیت اجتماعی برند راسان

راسان به‌عنوان برندی که همیشه به جامعه خود توجه داشته و همواره سعی کرده به‌عنوان یک شرکت صنعتی موفق، نقش مؤثری در حال خوب محیط اطراف خود داشته باشد. این نقش‌آفرینی برای راسان در شکل‌های مختلفی اتفاق افتاده است که از میان انواع آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حمایت از گروه‌های ورزشی مردمی
  • حمایت از تیم‌های ملی ورزشی
  • انجام فعالیت‌های فرهنگی در خصوص حفاظت از محیط‌زیست و منابع طبیعی
  • تولید محصولات باکیفیت برای جلوگیری از هدررفت آب
  • توجه به سلامت مصرف‌کنندگان

نقش شیرآلات راسان در پیشگیری از سرطان

محصولات صنعتی همان‌قدر که زندگی ما را راحت‌تر کرده‌اند، اگر در تولیدشان به استانداردها توجه نشود، می‌توانند به‌راحتی زندگی ما را به خطر بیندازند.

شیرآلات بهداشتی ساختمان با آب به‌عنوان مایع حیات ما در ارتباطند. اگر برای ساخت این شیرآلات از فلزات سمی مثل سرب، روی یا قلع استفاده شود، ممکن است به عامل بیماری‌ سرطان خون در مصرف‌کنندگان تبدیل شوند .

برای جلوگیری از این خطر، راسان روی استانداردهای سازمان جهانی بهداشت تأکید ویژه‌ای دارد و آن را خط قرمز خود می‌داند. این برند علاوه‌بر تولید شیرآلات بهداشتی با میزان آلیاژ برنج تأییدشده، همیشه در این زمینه به مخاطبان خود اطلاع‌رسانی می‌کند.

این حضور مسئولانه، به این برند اعتبار مضاعفی بخشیده است.

کلام پایانی؛ وقتی که راسان ناجی می‌شود!

در این مطلب سعی کردیم یکی از بزرگ‌ترین و موفق‌ترین برندهای فعال داخلی را به شما معرفی کنیم. راسان برندی است که ثابت کرده می‌توان با همت و پشتکار، محصول باکیفیت و با استاندارد بالا تولید کرد؛ محصولی که بتواند با تولیدات خارجی رقابت کند و آن‌ها را به چالش بکشد.

ما نیز با توجه به برندهای داخلی می‌توانیم نقش پررنگی در رشد اقتصاد داخلی داشته باشیم. برندهایی مثل راسان نیز با آگاهی نسبت به نقش اجتماعی خود می‌توانند به ناجی آینده کشور تبدیل شوند؛ نجات‌دهنده‌ای که از میدان رقابت، سربلند بیرون آمده است.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج