۱۴۳۶۸۰۳
۱۸۴۶
۱۸۴۶
پ

ستاره سابق پرسپولیس بازیگر شد

ستاره سابق پرسپولیس در کنار بازیکن سابق تیم ملی در یک فیلم کوتاه ایفای نقش کرده‌اند.

خبرورزشی: حسین ماهینی و محمد غلامی جدیدا در یک فیلم کوتاه به نام چند لحظه انتظار با کارگردانی محمد امین دوستی جلوی دوربین رفته اند و ایفای نفش کرده اند.

چند لحظه انتظار، داستان ۲ برادر است به نام حسین و حسن، این دو برادر داخل یک خانه زندگی می‌کنند و برادر کوچک تر که حسن نام دارد عاشق دخترعموی خود به نام کیمیا می‌شود و زمانی که متوجه می‌شود خواستگار برای دخترعمویش آمده، خواستگار او را طی دعوایی به قتل می‌رساند و به زندان می‌رود و برادر بزرگترش که حسین نام دارد طی ماجرایی که پدر و مادر دخترعموی خود طی تصادفی فوت می‌کنند با کیمیا ازدواج می‌کند.

ستاره سابق پرسپولیس بازیگر شد

نزدیک ۱۵ سال حسن حبس می‌شود و از چوبه دار پایین می‌آید و بعد از ۱۵ سال آزاد می‌شود و زمانی که ماجرای ازدواج حسین و کیمیا را متوجه می‌شود به دنبال حقیقت ماجرا می‌رود که چرا برادر خونی خود به او نارو زده و با دختر عمویش ازدواج کرده و طی دعواهایی که بین دو برادر صورت می‌گیرد مادر خانواده طی غم و قصه هایی که بین دعوای دو برادر می‌خورد فوت می‌شود و قربانی این مجادله دو برادر، مادرشان می‌شود و در انتهای داستان دو برادر با یکدیگر آشتی می‌کنند و اندوه می‌خورند که طی دعوایی که صورت گرفت مادرشان در این وسط قربانی ماجرا شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج