آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۴۳۳۵۰۵
۹۴۱
۹۴۱
پ

اسپانیا با نیمکت‌نشین‌هایش هم پیروز شد

تیم ملی اسپانیا در آخرین بازی‌اش در مرحله گروهی مقابل آلبانی قرار گرفت. با توجه به قطعی بودن صعود، لوئیس دلا فوئنته از ترکیب دومش استفاده کرد و در نهایت آنها موفق شدند با گل فران تورس به پیروزی ۱-۰ دست یابند.

ورزش سه: تیم ملی اسپانیا در آخرین بازی‌اش در مرحله گروهی مقابل آلبانی قرار گرفت. با توجه به قطعی بودن صعود، لوئیس دلا فوئنته از ترکیب دومش استفاده کرد و در نهایت آنها موفق شدند با گل فران تورس به پیروزی ۱-۰ دست یابند.

 اسپانیا با نیمکت‌نشین‌هایش هم پیروز شد

بازی را همانطور که انتظار می‌رفت اسپانیا بهتر آغاز کرد. بعد از چند حمله نصفه و نیمه، سانتر خوب ناواس به روی دروازه، با ضربه سر مرینو به بیرون رفت.

یک دقیقه بعد اما لاروخا به گل رسید. روی پاس زیبای دنی اولمو از بین مدافعان، فران تورس در محوطه جریمه به توپ رسید و به راحتی دروازه استراکوشا را باز کرد.

در دقیقه ۲۵ ضربه دنی اولمو از پشت محوطه جریمه از بالای دروازه به بیرون رفت.

حدودا ۱۰ دقیقه بعد زوبیامندی هم شانسش را امتحان‌ کرد اما ضربه این بازیکن هم راهی به دروازه نداشت.

در ادامه نیمه اول آلبانی برای زدن گل کمی جلو کشید اما در خلق موقعیت گلزنی ناموفق بود و ۴۵ دقیقه با گل تورس به پایان رسید.

در دقیقه ۴۸ خوسلو فقط چند سانتی‌متر با گلزنی فاصله داشت. جایی که ضربه او پس از سانتر گریمالدو، با اختلاف کمی به بیرون رفت.

در ادامه شاهد موقعیتی از دو تیم نبودیم و توپ در میانه میدان در جریان بود تا اینکه در دقیقه ۶۶ شوت خطرناک بروخا می‌رفت که به گل اول تبدیل شود اما رایا به خوبی آن را دفع کرد.

 اسپانیا با نیمکت‌نشین‌هایش هم پیروز شد

۱۰ دقیقه بعد نوبت به بایرامی رسید که شانسش برای گلزنی را امتحان کند اما ضربه از راه دور او که قدرت خوبی هم داشت، از کنار دروازه به بیرون رفت.

چند دقیقه بعد در محوطه جریمه آلبانی، فرصتی عالی نصیب اولمو شد اما ضربه این بازیکن را استراکوشا دفع کرد.

در دقایق پایانی دو تیم توانی برای خلق حمله نداشتند و در نهایت بازی با نتیجه ۱-۰ به اتمام رسید. با این نتیجه اسپانیا با ۹ امتیاز به‌عنوان صدرنشین صعود کرد و آلبانی قعرنشین هم با یک امتیاز حذف شد.

ترکیب اسپانیا: داوید رایا، خسوس ناواس، دنیل ویویان، آیمریک لاپورته، آلخاندرو گریمالدو، مارتین زوبیمندی، میکل مرینو، فرمین لوپز، دنی اولمو، میکل اویارزابال و خوسلو

ترکیب آلبانی: توماس استراکوشا، بالیو، آرلیند آیتی، برات دیمسیتی، ماریو میتای، یولبر رمضانی، کریستیان اصلانی، یاسر آسانی، کاظم لاچی، ندیم بایرامی و ری مانای

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج