آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۱۴۳۳۴۲۵
۱۵۳۶
۱۵۳۶
پ

تخلف معاون رئیسی در حمایت از قالیباف!

هشتگ «مرد میدان» از سوی کمپین انتخاباتی محمدباقر قالیباف در مدح او استفاده می شود. این توییت از سوی معاون سیاسی دفتر رئیس جمهوری، حمایتی آشکار از سوی یک مقام رسمی دولت از یک نامزد انتخابات محسوب می شود.

خبر آنلاین: هشتگ «مرد میدان» از سوی کمپین انتخاباتی محمدباقر قالیباف در مدح او استفاده می شود. این توییت از سوی معاون سیاسی دفتر رئیس جمهوری، حمایتی آشکار از سوی یک مقام رسمی دولت از یک نامزد انتخابات محسوب می شود.

تخلف معاون رئیسی در حمایت از قالیباف!

محمد جمشیدی معاون سیاسی دفتر رئیس جمهوری در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: ‌شهید رئیسی در سیاست خارجی، فعال و زیرک بود. رئیسی عزیز با ۲۸ سفر خارجی، ۳۵۶ ملاقات با مقامات خارجی، ۱۳۵ مکالمه تلفنی و ۴۵ سخنرانی در خارج، منافع ملت ایران را تامین کرد. او میگفت تنبلی، تکبر و پشت میزنشینی، مکمل پروژه غرب برای انزوای ایران است. آری دیپلماسی هم ‎#مرد_میدان میخواهد.

تخلف معاون رئیسی در حمایت از قالیباف!

ماده ۶۸ قانون انتخابات ریاست جمهوری اظهار دارد: انجام هر گونه فعالیت تبلیغاتی از تاریخ اعلام رسمی اسامی نامزدها له یا علیه نامزدهای ریاست‌جمهوری از میز خطابه نماز جمعه و یا هر وسیله دیگری که جنبه رسمی و دولتی دارد و فعالیت کارمندان در ساعات اداری و همچنین استفاده از وسایل و سایر امکانات وزارتخانه‌ها و ادارات، شرکت‌های دولتی و مؤسسات وابسته به دولت و نهادها و مؤسساتی که از بودجه عمومی (به‌هر مقدار) استفاده می‌کنند و همچنین در اختیار گذاشتن وسایل و امکانات مزبور ممنوع بوده و مرتکب مجرم شناخته میشود.

تبصره ۲ این ماده نیز تاکید کرده که ادارات و سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی و نهادها و اعضای آن‌ها با ذکر سمت خود حق ندارند له یا علیه هیچیک از نامزدهای انتخاباتی اعلامیه، اطلاعیه، پلاکارد بدهند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج