آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۴۳۲۸۷۵
۲ نظر
۲۹۱۲
۲ نظر
۲۹۱۲
پ

پیشنهاد یک میلیون دلاری برای پدیده لیگ برتر

ستاره جوان سپاهان، بازیکن انگشت‌نمای فینال جام حذفی، در دیدار مقابل مس رفسنجان.

ورزش سه: یک فصل پس از ظهور یک بازیکن جوان و تکنیکی در خط هافبک سپاهان، تقریبا اغلب فوتبال دوستان نام او را در ذهن دارند: محمدجواد حسین‌نژاد.

پیشنهاد یک میلیون دلاری برای پدیده لیگ برتر

حسین‌نژاد با چهره‌ای متمایز، موهایی بلند و شکل بازی خاص و همین‌طور سن و سال کمش نسبت به اغلب مهره‌های اسم و رسم‌دار سپاهان در این باشگاه چهره شد؛ بازیکنی که بر خلاف اغلب هم‌نسلانش توپ را دوست دارد و قادر است حرکات تکنیکی و زیبایی را به نمایش بگذارد.

او به جمعی از بازیکنان سپاهان تعلق دارد که در دوره مورایس شکوفا شد. محمد قربانی که در حال حاضر به لیگ روسیه ترانسفر شده، آریا یوسفی که تبدیل به یکی از مهره‌های ثابت اردوهای تیم ملی شده و جوان‌های دیگری مثل عباس حبیبی و علی احمدی که شاید در فصل بعد فرصت بازی بیشتری به آنها برسد؛ چهره‌هایی که از آکادمی سپاهان به سطح اول فوتبال ایران معرفی شده‌اند.

حسین‌نژاد در این بین به تیم ملی هم دعوت شده و در دیدار مقابل هنگ کنگ نیز به میدان رفته است، اما او به طرز عجیبی در فهرست نهایی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا حضور نداشت، در حالی که به نظر می‌رسید با توجه به نمایش خوبش در نیم فصل اول شایستگی این حضور را داشته باشد.

او البته در مقطعی از فصل دچار مصدومیت و افتی شد که تا قبل از بازی پایانی مقابل مس رفسنجان نمایش مشابه کمتری از وی دیده بودیم، اما در این مسابقه او ضمن انجام حرکات تکنیکی عمقی و همین‌طور پاس‌های زیبا که یک‌ بار منجر به تک به تک شدن بازیکن هم‌تیمی با حامد لک شد، از چهره‌هایی بود که به زیبایی بازی اضافه می‌کردند.

محمدجواد از سبک هافبک‌هایی است که در فوتبال ایران کمتر داشته‌ایم و شاید بازی او را بشود با محرم نویدکیا مقایسه کرد، اگرچه آن دید همه‌جانبه محرم نسبت به زمین بازی را ندارد اما از نظر تکنیکی شرایط بهتری از اسطوره سپاهانی‌ها دارد.
در سپاهان می‌گویند بخشی از افت ناگهانی او در اواسط فصل به موضوع پیشنهاد یک باشگاه اروپایی برای استخدام وی برمی‌گردد که به اصطلاح او را هوایی کرده بود.‌ چیزی که البته برای جوان‌های کم‌تجربه چندان هم غیرطبیعی هم نیست.

وقتی در پایان فینال جام حذفی خبرنگاران از وی درباره آینده‌اش سوال کردند، او از باقی‌مانده قرارداد سه ساله‌اش با سپاهان صحبت کرد و البته همه چیز را به مدیربرنامه‌هایش واگذار کرد. نکته‌ای که درباره او وجود دارد این است که او به عنوان یکی از جوان‌های اصلی و معدود معرفی‌شده در لیگ امسال یک پیشنهاد رسمی میلیون دلاری از رد استار بلگراد در جیب دارد و سپاهان و مورایس باید درباره ادامه همکاری یا جدایی او تصمیم بگیرند.

از طرفی پذیرش این پیشنهاد به معنای اضافه شدن حداقل ۷۰ میلیارد تومان پول به سقف قرارداد سپاهانی‌هاست و از طرف دیگر این مسئله به معنای از دست دادن بازیکنی خواهد بودکه می‌تواند آس مورایس در فصل آینده لیگ برتر باشد. به هر حال بخشی از مسئولیت سرمربیگری یا باشگاه‌داری همین محاسبات است که باید درباره آن به نتیجه درستی رسید.

آیا سپاهان این ستاره آینده‌دار خود را مثل محمد قربانی به تیم دیگری واگذار خواهد کرد و پول خوبی از این انتقال به جیب خواهد زد یا فعلا بنای آنها بر حفظ شاکله تیم فصل گذشته است؟ با توجه به اینکه همین حالا ۳-۴ بازیکن از جمع سپاهانی‌ها جدا شده‌اند، تصمیم‌گیری درباره این مسئله چندان هم راحت نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      با پولای ملت ایران حال کنید . بعد حقوق کارگر رو با هزار مصیبت واریز می کنن

    • نورعلی

      به زور می خواین چهره درست کنید...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج