آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۴۲۸۰۹۱
۱۵۰۹
۱۵۰۹
پ

ستاره‌ها برای سلفی با وینی صف می‌کشند!

وینیسیوس جونیور، ستاره رئال، بار دیگر در یک بازی بزرگ درخشید تا مشخص شود چرا هر روز به تعداد هوادارانش اضافه می‌شود.

ورزش سه: وینیسیوس جونیور، ستاره رئال، بار دیگر در یک بازی بزرگ درخشید تا مشخص شود چرا هر روز به تعداد هوادارانش اضافه می‌شود.

رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه ومبلی مقابل بوروسیا دورتموند برای پانزدهمین بار قهرمان این رقابت‌ها شد. ستارگان زیادی برای تماشای این دیدار بزرگ در دنیای فوتبال به ومبلی آمده بودند.

بسیاری از چهره‌های حاضر، نام‌های بزرگی در این ورزش بودند، از جمله ستاره سابق رئال مادرید گرت بیل، سرمربی سابق لیورپول یورگن کلوپ و اسطوره منچستر یونایتد، سر الکس فرگوسن. با این حال، افراد دیگری نیز حضور داشتند که شاید کمتر آن‌ها را با “زیبایی فوتبال” مرتبط بدانیم، از جمله لنی کراویتز، اجراکننده پیش از بازی، و جی‌زی، رپر مشهوری که از جایگاه نظاره‌گر بازی بود.

ستاره‌ها برای سلفی با وینی صف می‌کشند!
ستاره‌ها برای سلفی با وینی صف می‌کشند!

شان کارتر، با نام مستعار جی‌زی، 54 ساله، با یکی از بازیکنانی که سرنوشت بازی را به سود تیم اسپانیایی رقم زد، ارتباط نزدیکی دارد: وینیسیوس جونیور.

بعد از اینکه رئال مادرید قهرمانی خود را قطعی کرد و جام را بالای سر برد، این وینگر برزیلی برای لحظه‌ای جشن با هم‌تیمی‌هایش را رها کرد تا با این خواننده رپ عکس سلفی بگیرد. "راک نِیشن اسپورتس"، یک شرکت مدیریت ورزشی که در سال 2013 توسط جی‌زی تأسیس شد، سال گذشته آژانس برزیلی "تی‌اف‌ام" را که نماینده وینیسیوس (بازیکنی که دومین گل غول‌های لالیگا را مقابل دورتموند به ثمر رساند) است، خریداری کرد.

این رپر همچنین از طریق دوستی با تیری آنری، مهاجم سابق آرسنال، بارسلونا و نیویورک رد بولز، ارتباط دیگری با فوتبال دارد و قبلاً از علاقه‌اش به تیم آرسنال صحبت کرده بود. حتی گزارش‌هایی وجود دارد که او در مقطعی به سرمایه‌گذاری در این باشگاه لیگ برتر انگلیس فکر می‌کرد.

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج