آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۱۴۲۷۱۳۰
۱۱ نظر
۲۸۸۲
۱۱ نظر
۲۸۸۲
پ

پیش‌بینی جالب یک پرسپولیسی از سرنوشت قهرمانی لیگ

بازیکن اسبق پرسپولیس در رابطه با بازی مقابل مس رفسنجان نیز خاطرنشان کرد: تیم نویدکیا تیم بدی نیست و به هر حال تیمی است که در جام حذفی موفق به حذف تراکتور و استقلال شد و نشان داد که تیم تاکتیکی و خوبی محسوب می‌شود

همشهری آنلاین: جمشید شاه‌محمدی، مهاجم اسبق پرسپولیس در خصوص پیروزی خارج از خانه پرسپولیس مقابل تیم شمس‌آذر قزوین گفت: پیروزی در بازی خارج از خانه برای پرسپولیس بسیار مهم و باارزش بود که بازیکنان با تمرکز بالا جدا از بیست دقیقه‌ای که تمرکزشان را از دست دادند و گل مساوی را خوردند در بقیه دقایق عالی بازی کردند و تیم شمس‌آذر را در یکی از حساس‌ترین بازی‌های لیگ شکست دادند تا جشن قهرمانی به هفته آخر کشیده شود و یکی از شیرین‌ترین نتایج پرسپولیس رقم بخورد.

پیش‌بینی جالب یک پرسپولیسی از سرنوشت قهرمانی لیگ

مهاجم اسبق پرسپولیس در ادامه افزود: حتماً پرسپولیس در بازی آخر با حمایت هواداران خودش در ورزشگاه آزادی پیروز می‌شود و اوسمار و بازیکنان پرسپولیس آنقدر حرفه‌ای هستند که مانند استقلال و سرمربی‌اش اشتباه نکنند و در هر بازی بدون حاشیه و بدون توجه به نتایج و بازی رقیب فقط همه حواس‌شان به بازی تیم خودشان باشد به همین دلیل با تمام تمرکز حتماً پیروزی تیمشان را با حمایت هوادارانشان در ورزشگاه آزادی رقم زده و جشن پیروزی می‌گیرند.

شاه محمدی در رابطه با کیفیت بازی مقابل تیم شمس‌آذر تأکید کرد: بازگشت گولسیانی خیلی به پرسپولیس و خط دفاعی کمک کرد به گونه‌ای که تمام سرها را بالاتر از سرزن‌های تیم میزبان زد و جدا از بیست دقیقه‌ای که پرسپولیس بعد از گل زدن دچار افت شد در بقیه زمان، جریان بازی را در اختیار داشت و خیلی خوب بازی را اداره کرد و موفق شد تیم قزوینی را شکست دهد.

بازیکن اسبق پرسپولیس در رابطه با بازی مقابل مس رفسنجان نیز خاطرنشان کرد: تیم نویدکیا تیم بدی نیست و به هر حال تیمی است که در جام حذفی موفق به حذف تراکتور و استقلال شد و نشان داد که تیم تاکتیکی و خوبی محسوب می‌شود که فوتبال را هجومی بازی می‌کند اما جدا از این مسأله من معتقدم که پرسپولیس با نقشه اوسمار و راهکاری که این مربی باهوش و کاربلد به بازیکنانش نشان خواهد داد با ارائه یک بازی منطقی با حمایت یک ورزشگاه پر از تماشاگر حتماً تیم مس رفسنجان را با سه گل اختلاف شکست داده و قهرمان خواهد شد و این قهرمانی را تقدیم هوادارانش خواهد کرد که در هر شرایطی پشت تیمشان ایستادند و آن را حمایت کردند. نکته مهم صدرنشینی و قهرمانی پرسپولیس هم به این باز می‌گردد که با کمترین صدرنشینی در طول فصل به عنوان قهرمانی رسید که نشان می‌دهد بازیکنان و اوسمار از چه شخصیت بالایی برای قهرمانی برخوردارند.

پیشکسوت پرسپولیس از نقش سیدجلال حرف زده و تأکید می‌کند: سیدجلال در طول بازی با تیم قزوینی بارها از روی نیمکت تیمش بلند شد و بازیکنان را راهنمایی کرد که فکر می‌کنم این نکته را باید در پرسپولیس به فال نیک گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      نگفتی باکمک دروازبان شمس اذر

    • ناشناس

      تا حالا ندیدم گلر گل به خودی بزنه که اون هم دیدیم به لطف لنگ

    • ناشناس

      تا چشتون دراد

    • ناشناس

      من دیدم که حسینی لایی خورده

    • ناشناس

      عجب پیشکسوتهایی داره لنگ بایک فصل بازی نطر میدن.

    • ناشناس

      دعا کنید پرسپولیس مقابل مس رفسنجان در ورزشگاه آزادی بخاطر استقلال حاضر نشود و استقلال قهرمان‌ شود. استقلال به این شرط میتواند قهرمان شود

    • محمدرضا

      خرید بازیکن حریف توسط نکومال،خرید داور،هوچیگری،دلالی،رمالی،جادوگری،بی فرهنگی و بیسوادی،رو هم از کادر فنی کیسه ببین

    • ناشناس

      مگه بیرانوند گل به خودی نزد هوچگر

    • ناشناس

      اصلا کیسه‌ کش اون گل هم به‌ گفته‌ شما ها هوچی ها گلر زد چشم های کورتون باز کنید بازی سه بر یک شده‌

    • ناشناس

      کیسه خواب سوراخه

    • ناشناس

      تهمت الکی میزنی کیسه طبق عادت همیشگی کیسه جماعت.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج