آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۳۹۱۳۹۸
۳۰۳۸
۳۰۳۸
پ

افشاگری سرمربی سابق پرسپولیس در برنامه تلویزیونی

سرمربی اسبق پرسپولیس اتفاقی بزرگ و محرمانه را پس از ۲۷ سال برای اهالی فوتبال افشا کرد.

خبرورزشی: سرمربی اسبق پرسپولیس اتفاقی بزرگ و محرمانه را پس از ۲۷ سال برای اهالی فوتبال افشا کرد.

افشاگری سرمربی سابق پرسپولیس در برنامه تلویزیونی

حمید درخشان کاپیتان اسبق پرسپولیس تیم ملی که سابقه هدایت سرخپوشان پایتخت را نیز در کارنامه خود دارد جمعه شب مهمان برنامه جام آسیا ۲۰۲۳ شبکه ورزش بود و در کنار خداداد عزیزی کارشناس ثابت این برنامه با مهدی توتونچی پیرامون ادامه رقابت‌های جام ملت‌های آسیا صحبت کرد.

درخشان در خلال این برنامه خاطره‌ای هم در مورد خداداد گفت و راز بزرگ را فاش کرد. سرمربی اسبق پرسپولیس با اشاره به حضور خداداد عزیزی در این تیم به عنوان یار کمکی در پیکارهای جام باشگاه‌های آسیا پاییز سال ۷۵ که در آن مقطع اغلب مراحلش به صورت متمرکز انجام می‌شد، گفت: «استانکو بازیکنان ایران را نمی‌شناخت و به همین خاطر اعتقادی به خداداد نداشت! او به مهدی مهدوی‌کیا هم اعتقاد نداشت اما من قبل از اینکه به قطر برویم، تاکید کردم که خداداد عزیزی باید به عنوان بازیکن کمکی پرسپولیس را همراهی کند. من دستیار استانکو بودم و اصرار کردم که خداداد حتماً باید بیاید. خداداد آمد و درخشش او در مسابقاتی که به میزبانی شهر دوحه برگزار شد، نه تنها موجب شد ما به مرحله نیمه نهایی آن مسابقات برسیم بلکه زمینه برای دعوت شدن خداداد عزیزی به تیم ملی و درخشش او در جام ملت‌های ۱۹۹۶ امارات هم فراهم آمد.»

درخشان ادامه داد: «محمد مایلی‌کهن سرمربی وقت تیم ملی هم برای تماشای آن مسابقات به قطر آمده بود و من به ایشان گفتم: حاجی من که داخل اتاقم تنها هستم، شما هم دیگر نمی‌خواهد اتاق جداگانه بگیر. بیا پیش من. یک شب در مورد تیم ملی با همدیگر حسابی صحبت کردیم و من به ایشان گفتم: محمد آقا، خداداد عزیزی تکنیک فوق العاده‌ای دارد و مطمئن هستم که بازیکن بزرگی می‌شود. خداداد را دعوت کن و از وجودش در خط حمله تیم ملی سود ببر. علی دایی هم کنارش باشد. خداداد برای روی زمین و علی دایی نیز جهت توپ‌های هوایی. مایلی‌کهن من را نگاه کرد و گفت: حمید! بد فکری هم نیست. بهش گفتم: مطمئن باش از این کار ضرر نمی‌کنی. آنها را امتحان کن چون زوج خوبی می‌شوند اگر ضرر کردی به پای من و اگر سود بردی، برای خودت. خداداد آنجا فوق العاده ظاهر شد و مایلی کهن به فاصله کمی مانده تا جام ملت‌های آسیا او را دعوت کرد تا زوج فراموش نشدنی دایی خداداد در فوتبال ایران شکل بگیرد.»

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج