۹۹۵۸۸۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

وزش باد شدید در برخی مناطق کشور

مدیر کل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: طی سه روز آینده در برخی نقاط کشور رگبار باران همراه با وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: مدیر کل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: طی سه روز آینده در برخی نقاط کشور رگبار باران همراه با وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

صادق ضیائیان، اظهار کرد: طی سه روز آینده در استان‌های ساحلی خزر بارش پراکنده و در استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و غربی، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، شمال شرق، شمال غرب، مرکز و بخش‌هایی از استان‌های کرمان، یزد و شمال و شرق فارس رگبار باران، همراه با رعد و برق و وزش باد شدید و بارش تگرگ در مناطق مستعد پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: در ساعات بعد از ظهر روز پنجشنبه (یک خرداد) نیز در برخی نقاط شمال غرب، دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز مرکزی، دامنه‌های زاگرس مرکزی و کرمان رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد خواهیم داشت.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به این که روز جمعه (دو خرداد) در بیشتر مناطق کشور جوی آرام حاکم است، تصریح کرد: طی سه روز آینده در مناطقی از شرق کشور به ویژه زابل وزش باد شدید با احتمال خیزش گرد و خاک دور از انتظار نیست. همچنین امروز (۲۹ اردیبهشت) دریای خزر مواج است.

ضیائیان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۳۰ اردیبهشت) نیمه ابری در بعضی ساعات افزایش ابر و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۰ و حداکثر دمای ۳۱ درجه سانتیگراد و روز چهارشنبه (۳۱ اردیبهشت) نیز نیمه ابری همراه با وزش باد و احتمال بارش باران و رعد و برق با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج