قالیشویی بانو _استیکی
۹۸۵۲۶۲
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

اولویت فاصله اجتماعی، در خانه ماندن است

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: اولویت فاصله گذاری اجتماعی، در خانه ماندن است و خانه به عنوان امن ترین محل جهت قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و بیماری کووید۱۹ است.

حبرگزاری ایسنا: سخنگوی وزارت بهداشت گفت: اولویت فاصله گذاری اجتماعی، در خانه ماندن است و خانه به عنوان امن ترین محل جهت قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و بیماری کووید۱۹ است.

دکتر کیانوش جهانپور، گفت: برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کووید۱۹، خروج از منزل مگر در موارد ضروری باید به حداقل برسد. برای خرید مایحتاج روزانه، بهتر است افراد سالم‌تر خانواده، آن هم با رعایت نکات بهداشت فردی به صورت حداکثر هفته‌ای بار این کار را انجام دهند.

وی افزود: به دلیل تاثیر بالای وسایل حمل و نقل عمومی در انتشار و انتقال ویروس کرونا، تاکید ما همچنان استفاده از خودروهای شخصی است البته در صورت لزوم در استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، ضروری و مورد توصیه است.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت تاکید کرد: استفاده از ماسک برای کادر درمانی و بیماران مناسب است اما در اماکن عمومی استفاده از ماسک و دستکش با رعایت فاصله گذاری اجتماعی توصیه می شود.

براساس گزارش وبدا، دکتر جهانپور با بیان اینکه پرهیز از حضور در مراسم رسمی و غیر رسمی، یکی از مهم‌ترین راه‌های پیشگیری از آلودگی به ویروس کرونا است، افزود: تمامی صاحبان مشاغل در صنف، صنعت و مشاغل خدماتی ملزم به ثبت نام در سامانه salamat.gov.ir و تمامی متصدیان، مدیران، مالکان و شاغلین در واحدهای صنفی، صنعتی و خدماتی ملزم به رعایت الزامات سلامت محیط و کار ابلاغ شده از سوی وزارت بهداشت هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو حقوقتو میگیری من که دو ماهه کار نکردم چیکار کنم ...

    • بدون نام

      تا کی توخونه زندونی بشیم.خدایی پوسیدیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کشورهای دیگه از ما بیشتر موندن چاره ای نیست

    • بدون نام

      شما بیا خرجمون بده یکسال توخونه میمونیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج