قالیشویی بانو _استیکی
۹۶۷۱۵۹
۲ نظر
۵۰۱۴
۲ نظر
۵۰۱۴
پ

تعطیلی برخی از مراکز شماره‌گذاری به‌خاطر کرونا

رییس مرکز شماره گذاری پلیس راهور: به کلیه استان‌ها ابلاغ گردیده در صورت مراجعه شهروندان سایر استان ها، مراکز تعویض پلاک از ارائه خدمات به شهروندان سایر استان‌ها قویا خودداری نمایند.

عصرایران: رییس مرکز شماره گذاری پلیس راهور: به کلیه استانها ابلاغ گردیده در صورت مراجعه شهروندان ساير استان ها، مراکز تعويض پلاک از ارائه خدمات به شهروندان ساير استان ها قويا خودداري نمایند.

رییس مرکز شماره گذاری پلیس راهور با اشاره به تعطیلی مراکز شماره گذاری برخي از استان ها به منظور جلوگيري از شيوع ويروس کرونا گفت: برابر تصميم ستاد پدافند غيرعامل زيستي استان های با آلودگی بالا ، مراکز تعويض پلاک این استان ها تعطيل شدند

سرهنگ علی محمدی افزود: متاسفانه برخي از شهروندان بدون توجه به هشدارها، براي دريافت خدمات شماره گذاری به تهران يا استان هاي مجاوری که مراکز آنها تعطیل هستند مراجعه مي نمايند.

رییس مرکز شماره گذاری پلیس راهور با اشاره به این که اين موضوع منجر به انتشار گسترده ويروس کرونا خواهد شد از عموم مردم در خواست کرد در صورت تعطيلي مراکز تعويض پلاک استان براي انجام خدمات تعويض پلاک به ساير استان ها مراجعه نکنند.

پلیس: شهروندان برای شماره گذاری به تهران يا استان هاي مجاور مراجعه نکند.

وی خاطرنشان کرد: لازم است هموطنان در استانهایی که مراکز شماره گذاری آنها تعطیل شده تا زمان رفع خطر شیوع ویروس تامل نموده وتاکيد مي گردد به کلیه استانها ابلاغ شده در صورت مراجعه شهروندان ساير استان ها، مراکز تعويض پلاک از ارائه خدمات به شهروندان ساير استان ها قويا خودداري کنند و یقینا هیچ گونه خدمتی در سایر استانها به این دسته از مراجعین که از استانهای با شیوع بالا مراجعه می نمایند ارایه نخواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ابراهبم شهگلی

      عالیه

    • بدون نام

      باید مراکز معاینه فنی هم فعلا تعطیل شوند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج