۹۴۵۸۳۶
۶ نظر
۵۰۱۵
۶ نظر
۵۰۱۵
پ

وحشت اسرائیل از شهادت سردار سلیمانی

رژیم صهیونیستی امروز (جمعه) درپی شهادت سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده سپاه قدس به دلیل آنچه پیشگیری از خطرات احتمالی ذکر کرد، منطقه "جبل الشیخ" در جولان اشغالی را به روی بازدیدکنندگان و ساکنان اراضی اشغالی بست.

ایرنا نوشت: رژیم صهیونیستی امروز (جمعه) درپی شهادت سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده سپاه قدس به دلیل آنچه پیشگیری از خطرات احتمالی ذکر کرد، منطقه "جبل الشیخ" در جولان اشغالی را به روی بازدیدکنندگان و ساکنان اراضی اشغالی بست.

به گزارش خبرگزاری فلسطینی (معا)، رژیم صهیونیستی بلافاصله پس از شهادت سردار سلیمانی منطقه "جبل الشیخ" در جولان اشغالی را بست و مقامات این رژیم از ساکنان اراضی اشغالی درخواست کردند به منظور پیشگیری از هرگونه اقدام و خطر احتمالی از رفتن به این منطقه خودداری کنند.

رسانه صهیونیستی جروزالم پست هم در توییتی اعلام کرد که وزیر جنگ این رژیم به همراه شماری از مقامات تل‌آویو قرار است امروز در مورد اوضاع امنیتی سرزمین‌های اشغالی جلسه فوق‌العاده تشکیل دهد.

رسانه های رسمی عراق سحرگاه امروز (جمعه) اعلام کردند که سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس به همراه «ابو مهدی المهندس» جانشین فرمانده "الحشد الشعبی" طی یک عملیات تروریستی در بغداد به شهادت رسیدند.

رسانه های عراقی به نقل از مقام های رسمی این کشور اعلام کردند که سردار سلیمانی و ابو المهندس زمانی که با دو خودرو در حال خارج شدن از فرودگاه بین المللی بغداد بودند مورد هدف قرار گرفته و هر دو آنان به شهادت رسیدند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای اخبار مربوط به شهادت سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تایید کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      گریه ما رو درآوردند انشالله سید به پشتوانه هشتاد میلیون سلیمانی دیگه شادی شما رو تبدیل به گریه میکنیم خیلی زود حتی همین امشب

    • بدون نام

      یه امید خدا سربازان پسر فاطمه درسی به ترامپ میدن که تو تاریخ ماندگار بشه.

    • پاکدل

      کار موزدوران اسرایلی عراقی بوده

    • بدون نام

      اسراییل زودتر از موعد مقرر نابود خواهد شد

    • مرگ

      مرگ بر اسراییل

    • بدون نام

      وحشت؟! بابا جمع کنید این هذیون گفتن ها را... اگه مردید شما هم موشک بزنید کاخ سفید. ✋

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج