قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۴۶۲۲۴
۱ نظر
۱۳۴۱۸
۱ نظر
۱۳۴۱۸
پ

بیرانوند یک پرسپولیسی دیگر را به تراکتور برد

تراکتور طی ۲۴ ساعت اخیر دو بازیکن دیگر نیز از پرسپولیس جذب کرده است.

ورزش سه:  بعد از انتقال علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر، مهدی عبدی و مهدی ترابی به تراکتور، اکنون این تیم یک بازیکن دیگر از سرخپوشان تهرانی را نیز به تبریز کشانده است.

بیرانوند یک پرسپولیسی دیگر را به تراکتور برد

عرفان نجاری دروازه‌بان زیر 21 سال پرسپولیس که فصل گذشته و بعد از درخشش در ترکیب تیم امیدها به جمع بزرگسالان راه یافته بود و قرارداد حرفه‌ای‌اش را با این تیم به امضا رسانده بود، اکنون جدیدترین بازیکنی است که تراکتور موفق به انتقال او به تبریز شده است.

نجاری که علیرغم سن و سال پایین، تجربه بازی در امیدهای استقلال و پرسپولیس را نیز در کارنامه دارد، در لیگ دسته اول برای ویستاتوربین تهران نیز به میدان رفته بود و در فصل گذشته موفق شد نظر یحیی گل محمدی و وسلی ننکا را جلب کرده و به لیست بازیکنان اصلی و بزرگسال تیم پرسپولیس راه یابد.

در فصل جدید اما تراکتور به نظر می‌رسد با مشورت علیرضا بیرانوند اقدام به جذب این استعداد جوان گرفته است و او پنجمین بازیکن پرسپولیس است که در فصل بیست و چهارم راهی تبریز شده و پیراهن این تیم را در ادامه لیگ بر تن خواهد کرد.

عرفان نجاری در دیدارهای فصل گذشته در لیست این تیم نیز قرار گرفته بود اما علیرغم مصدومیت بیرانوند فرصتی برای خودنمایی به دست نیاورد.

باید دید خرید جدید تراکتور از پرسپولیس، چه شرایطی را در تبریز دنبال خواهد کرد و با توجه به شرایط سنی‌اش و سود بردن از تجربه بیرانوند و مربی دروازه‌بانان نامدار تراکتور (امیلیو آلوارس) چه آینده‌ای را دنبال خواهد کرد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • اکبر

      ببین پرسپولیس چیه که سوراختور حاضره حتی بازیکن امید اون رو جذب کنه با کمال افتخار

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج