آوینا_استیکی 2
adexo3
۳۷۰۶۳۰
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

حسینی: در تیم‌ملی از باشگاه صحبت نمی‌کنیم

مدافع باتجربه تیم ملی بابت انتشار مطلبی در یکی از رسانه ها که در آن اشاره شده بود او به امید ابراهیمی راهی که برانکو برای موفقیت پیش روی آنها قرار داده بود لو داده است، گلایه کرد.

ورزش سه: در حالی که تیم ملی اردوی خود را در ایتالیا در حال برگزاری است، یکی از رسانه ها با انتشار مطلبی با این مضنون باعث ناراحتی سیدجلال حسینی شد. مدافع باتجربه تیم ملی در این باره به خبرنگار ما گفت: جو فوق العاده ای در تیم ملی داریم و همه با انگیزه بالا تنها به موفقیت تیم ملی می اندیشیم. کار سختی پیش روی ما قرار دارد و باید از فرصت ها برای آمادگی بیشتر استفاده کنیم. در تیم ملی هیچ وقت درباره تیم های باشگاهی صحبت نمی کنیم و تمام تمرکز ما روی این مساله است که بتوانیم کاری کنیم تا تیم ملی به موفقیت برسد.

وی ادامه داد: همیشه گفته ام رسانه ها نقش موثری در این مساله دارند تا حساسیت های مربوط به هواداران دو تیم و کری های مخرب کاهش یابد. من برای تیم حریف همیشه احترام قائلم و همین مساله باعث شده تا هیچگاه مشکلی با هواداران شان نیز نداشته باشم و احترام متقابل بین ما جاری باشد. برای آقای منصوریان نیز احترام قائلم و مطمئن هستم ایشان به عنوان یک مربی جوان و آینده دار می تواند موفق شود. من با مربیان زیادی کار کرده ام و منصوریان یکی از خوب ها بود و هست و مربی جوانی که مسیر موفقیت مسلما برای او فراهم است.

مدافع تیم ملی درباره اردوی تیم ملی وشرایط تیمش گفت: شرایط خوبی داریم و سه روزی است که تمرینات را آغاز کرده ایم و برای مسابقات حساس و سرنوشت سازی که پیش رو داریم آماده می شویم. حضور در جام جهانی بر تمام بخش های جامعه تاثیرگزار است و شما می تواند از نظر اقتصادی و اجتماعی تاثیر فراوان آن را در جامعه مشاهده کنید. باید تمرکز بالایی داشته باشیم و با آمادگی کامل برای مقابله با حریفان آماده شویم. حریفان نسبت به گذشته مسلما قدرتمند شده اند و انگیزه زیادی برای رسیدن به سهمیه جام جهانی دارند واین مساله باعث می شود ما نیز تلاش زیادی داشته باشیم و امیدوارم با حمایت و تلاش زیاد موفق شویم این خواسته هواداران و فوتبالدوستان را برآورده کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سولاخیا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج