adexo3
۳۳۳۴۵۲
۱۲۷ نظر
۵۰۰۹
۱۲۷ نظر
۵۰۰۹
پ

جزئیات تلخ مرگ دختر ۵ ساله در تهران

نگهبان پارک می‌گفت «خانم مگه دخترتان مرغ بوده که رفته باشه توی پمپ؟»، اما گودال بزرگ‌تر از این حرف‌ها بود که فقط مرغ در‌ آن جا شود.

روزنامه فرهیختگان: نگهبان پارک می‌گفت «خانم مگه دخترتان مرغ بوده که رفته باشه توی پمپ؟»، اما گودال بزرگ‌تر از این حرف‌ها بود که فقط مرغ در‌ آن جا شود.

این روزنامه در ادامه نوشت: گودال در کف زمین به حدی بزرگ بود که آدم بزرگ هم ممکن بود در آن بیفتد. درپوشی هم نداشت. التماسش کردم که پمپ را خاموش کند، کفش‌های فاطمه را که روی آب آمده بود نشان دادم، گفت ممکن است کفش بچه‌ای دیگر شبیه کفش دخترتان بوده. جیغ می‌زدم و می‌گفتم دخترم همین الان کنارم بود و مطمئنم در پمپ افتاده است. همان لحظه، آبی که در آبشار مصنوعی به پایین می‌ریخت سرعتش کم شد، یک چیزهایی در آب می‌دیدم که به پایین آبشار می‌ریخت و به سمتم می‌آمد. چیزهایی که در آب بود به نظرم آشنا می‌آمد. دیگر صدای نگهبان را خیلی ضعیف می‌شنیدم و چشم به آب دوخته بودم. چیزهایی را که در ‌آب بود می‌شناختم. دخترم را دیگر ندیدم و به جایش در آب چیزهای آشنایی می‌دیدم. موهای دخترم، گل‌سرش، تکه‌ای از پیراهنش و ...

وارد پارک کوهسار در شهرک رضویه تهران بعد از افسریه که می‌شوی تعداد زیاد افرادی که دور آبشار ایستاده‌اند، هر رهگذری را به سمت محل حادثه هدایت می‌کنند. نزدیک‌تر که می‌شوی می‌بینی زن و مرد و کوچک و بزرگ فقط درباره ماجرای سه‌شنبه شب و تکه‌تکه شدن «فاطمه» ۵ ساله حرف می‌زنند. درپوش نداشتن گودال به این بزرگی در پارک و بی‌توجهی مامور پارک به حرف‌های مادر کودک نقل حرف‌های مردانی که تجمع کرده‌اند، بود. بیشتر از ۳۰ کودک هم اطراف آبشاری که هنوز نرده‌ای دور آن نیست، دور گودالی که هنوز درپوشی رویش نگذاشته‌اند، می‌دوند و قسمت‌های خونی گودال را به یکدیگر نشان می‌دهند. البته دیگر آبی در حوض نیست. نه خبری از نوارهای خطر دور آبشار است، نه هیچ علائم هشداری که باعث شود کسی به آنجا نزدیک نشود.

عباس ۷ ساله در حالی که مدام سعی دارد به همه بزرگ‌تر‌ها بگوید او از ابتدای حادثه آنجا بوده و افتادن فاطمه را به چشم دیده گفت: «من دیدم. اول دمپایی‌اش افتاد و وقتی خواست آن را بردارد خودش هم افتاد. وقتی مامانش برگشت به سمت فاطمه دید او نیست و دمپایی‌هایش روی آب است، بعد هم با نگهبان پارک دعوا کرد.»

حرف‌های این پسربچه نسبت به صحبت‌های بقیه افرادی که فقط شنیده‌های خود را با یک‌کلاغ چهل‌کلاغ کردن روایت می‌کردند منطقی‌تر به نظر می‌رسید. عباس گفت: «خانه آنها را بلد هستم و می‌توانم آنجا را نشان بدهم.»

با عباس به سمت خانه‌ای در چند کوچه بالاتر از پارک رفتیم. کوچه‌ای با عرض خیلی باریک که شاید دو آدم چاق نمی‌توانستند همزمان از عرض کوچه رد شوند. کوچه طولانی بالاخره تمام شد و به یک کوچه فرعی رسیدیم که پرچم‌ها و بنرهای تسلیت به خانواده فاطمه، آدرس دقیق منزل آقای امیری را مشخص می‌کرد. مردی حدودا ۵۰ ساله تنها کسی بود که در خانه مانده بود و در انتظار میهمانانی بود که برای تشییع جنازه فاطمه به بهشت‌زهرا رفته بودند. او گفت: «دوست خانوادگی هستیم، بقایای فاطمه را خودم دور از چشم مادر و پدر فاطمه تحویل گرفتم و از درون آبشار جمع کردم. از دیشب تا الان هنوز نتوانسته‌ام بخوابم و به این فکر می‌کنم که چرا گودال به این بزرگی را بدون درپوش رها کرده‌اند.»

صحبت‌ها هنوز تمام نشده بود که خانواده عزادار هم از راه رسیدند. پدر فاطمه که گویا هنوز در شوک بود گفت: «سر کار بودم که متوجه شدم این اتفاق افتاده است.»

مادر فاطمه نیز در حالی که صدایش گرفته بود توضیح داد: «داشتیم با دخترم به جشن می‌رفتیم. در کنار من راه می‌آمد و شعر هم می‌خواند. ناگهان حس کردم چند ثانیه صدایش نمی‌آید. وقتی برگشتم دیدم کنارم نیست.»

مادر فاطمه طوری که انگار این ماجرا را همین الان هم دارد می‌بیند خیره شد و ادامه داد: «یک لحظه دیدم فاطمه نیست ولی کفش‌هایش روی آب است. ترس دنیا در دلم ریخته شد. خیره به کفش‌هایش شده بودم و دور آبشار می‌چرخیدم، نمی‌فهمیدم اگر داخل آب افتاده پس چرا کفش‌هایش هست و خبری از خودش نیست. عمق آب کمتر از نیم متر بود. من فاصله‌ام از دخترم کمتر از یک متر بود. نمی‌توانست جایی رفته باشد.»

خانم امیری با بیان اینکه همان لحظه یک گودالی کف آب دیده بود، ادامه داد: «گودال برای آبشار بود و پمپ آبشار در آن قرار داشت. به مامور پارک که آن اطراف بود گفتم پمپ را خاموش کن. دخترم در این آبشار افتاده و وارد آن گودال شده است. مامور خندید و گفت دخترت داخل پمپ جا نمی‌شود، مگر مرغ است؟ جیغ می‌زدم و گریه می‌کردم، بار دیگر التماس کردم خاموش کن مطمئن هستم آنجا افتاده است.»

مادر فاطمه درباره آن لحظات تاسف‌بار گفت: «یک لحظه دیدم آب آبشار گل‌آلود شد. بدنم خشک شده بود و خیره به آب مانده بودم. گفتم ببین آب رنگی شده انگار خون داخلش است. پمپ از کار افتاد. در یک لحظه دیدم یک چیزهایی در آب است و همه اینها با آب به پایین می‌ریخت و به سمتم می‌آمد. صدای نگهبان را می‌شنیدم که می‌گفت مردم آشغال در آب می‌ریزند و اینها در پمپ می‌چرخد و هر چند وقت یک‌بار آب را کثیف می‌کند. صدای نگهبان انگار کمتر و دورتر می‌شد و چیزهایی که در آب به سمتم می‌آمدند برایم آشنا و آشناتر می‌شدند. گل‌سرش ...»

درپوش نداشتن گودال آن هم در پارک، یعنی فضایی که محل بازی بچه‌هاست به حدی غیرمنطقی به نظر می‌رسد که به جز سهل‌انگاری متولیان این امر نمی‌توان دلیلی برای آن پیدا کرد. یکی از ساکنان این محله گفت: «این منطقه شهرداری خیلی ضعیفی دارد. قبلا اینجا درپوش داشت ولی از آنجا که گرمخانه‌ای در پشت این پارک است و معتادان زیاد در اینجا رفت و آمد می‌کنند درپوش را برداشته‌اند.»

او ادامه داد: «بیش از ۱۰ بار تماس گرفته‌ایم و گفته‌ایم چنین گودالی بدون درپوش اینجا رها شده و هر بار گفته‌اند مامور می‌فرستیم ولی هیچ خبری نشده است. آخرین باری که با متصدیان پارک حرف زدیم گفتند می‌خواهیم دور آبشار را نرده بکشیم ولی این کار را هم هرگز نکردند. فقط بالای آبشار نرده دارد و پایین آن که گودال هم در آنجاست هیچ نرده یا حفاظی ندارد، گودال هم که کلا درپوش ندارد.»

عصر سه‌شنبه چنین اتفاقی در شهرک رضویه تهران در حالی افتاده که نه‌تنها هنوز درپوشی برای این گودال که باعث مرگ کودک شده نصب نشده است، بلکه حتی با گذاشتن نشانه‌ها و نوارهای رنگی خطر هم محل حادثه از پارک جدا نشده است و کودکان زیادی همچنان دور این آبشار می‌چرخند و درباره حادثه سه‌شنبه شب حرف می‌زنند. شاید برای حفاظ گذاشتن، از دست رفتن جان یک کودک آن هم به این شکل دلخراش هنوز کافی نیست و به نظر می‌رسد مسئولان پارک و شهرداری منطقه ۱۵ در انتظار حادثه‌ای دیگر هستند تا اقدامات ایمنی لازم را انجام بدهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پریسا

      الهی بمیرم براش، حتما چقدر ترسیده

      پاسخ ها

      • یک مادر

        این اتفاق دو نفر کشته داشته.اون مادر هیچ موقع به زندگی عادی بر نمی گرده.خیلی ناراحت کننده است.پدر هم ...

    • احسان محمدی

      متاسفم برای مسیولین بی مسیولیت
      خدا به خانوادش صبر بده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        امیدوارم سر بچه اون مسئولین بی تفاوت هم همین بلا بیاد تا بفهنمد نباید با جان مردم بازی کنند

    • محمود

      وااای خدای من...
      این هم از بی کفایتی..دریغ از یه ذره عقل

    • بدون نام

      چشم شهرداروشهرداری روشن میگم یه استعفای الکی بدن بعددوباره برگردن سر میزوپستشون

      پاسخ ها

      • حسين مامطير

        بعدا شهردار منطقه اي ديگر ميشود و ......

      • بدون نام

        دردناکتر اینکه بعد دو روز هنوز هم حفاظ نصب نشده

    • محمدجواد

      چرا انقدر بیفکرید مگه بایدچندبار تزیه سوراخ گزیده بشیدکه بفهمیداگه بچه خودتون جای اون بچه بود چی میکردید

    • بدون نام

      تسلیت به خانواده داغدارش ماجرا خیلی دردناک است امید واریم تلنگری به مسئولین باشد تا شاهد همچون قضایائی نباشیم

    • بدون نام

      واقعاخیلی سخت پارک شهربغل خودشهرداری تهران بزرگ داخل ش ببینیددورشهربازیش خیلی بددستوشیش روشوی نداردواقع که بغل شهرداری وشورای شهرعجیب.

    • بدون نام

      ............شهرداری منطقه 15

    • احمد

      لطفا مسولین پاسخگو باشند نه اینکه همه تقصیر ها را گردن نگهبان بگذارند

    • همشهری

      موندم اگر بلایی سر بچه خودشون هم بیاد اینقدر خونسرد میمونن یا جان دیگران فقط بی ارزشه

    • DAvid

      خیلی دردناکه خدا به مادرش و پدرش صبر بده
      باید اونایی که در مورد حفاظت و ایمنی در اماکن عمومی کم کاری میکنن مجازات بشن

    • بدون نام

      خیلی متاسفم
      به این میگن مسولین بی مسعول

    • بدون نام

      من اگه جای مادرش بودم تا الان ده بار دق کرده بودم...

    • بدون نام

      مسءول آنجا همراه شهردار منطقه باید اعدام کنند تا دیگه کسی در شهرداری بی مسولیت نباشند . چقدر از این اتفاقها زیاده . فقط بلدن حقوق بگیرن

    • بدون نام

      واااااااااااای وحشتناکه!
      نمیشه تصور کرد اون بچه چه کشیده
      خانوادشم تا اخر عمر این غم بزرگ را نمیتونن لحظه ای فراموش کنن.
      مسئولش هر کسی باشه باید دادگاهی بشه هر چند داغی که بر دل این خانواده نشسته با این چیزا از بین نمیره.

    • علی

      بسیار متاثر شدم و اندوهگین, آخه شنیدن اخباری از این دست تا کی و تا بکجا, ایکاش مسولین محترم خودشون را برای یک لحظه هم که شده جای خانواده داغدار بگذارند, آن وقت عمق فاجعه براشون ملموس تر میشه, بخدا کل متن را تا آخرش نتونستم بخونم. ولی خواستم بگم شما مسولین, آقایون و خانومهای صاحب پست و مقام یکم به فکر این ملت شریف باشید توی پارکها و فضاهای باز از اینجور موارد پر خطر زیاد مشاهده میشه کابلهای برق لخت و بدون سرپوش درست و حسابی و وسایل بازی مستعمل و بدون استاندارد و خطرناک و ... حتما باید اتفاق بدی بیافته تا نهایتش یکی از این صاحبان پست و مقام برکنار بشه و تازه نتیجه چی .... هیچی!!!! یه نوعی پاک کردن صورت مساله و سرپوش گذاشتن به بقیه مشکلات موجود.... تو را خدا یکم رحم و مروت و وجدان داشته باشید.

      پاسخ ها

      • fdkhl

        مسعولین محترم

    • بدون نام

      .......... نگهبان و مسئولین که چسبیدن فقط به میزشون

    • ملت

      اگه این اتفاق در ژاپن افتاده بود تا حالا چند نفر از مسئولینش خودکشی دسته جمعی و چند نفر دیگه اش هم سکته کرده بودند

    • شهروند

      اینهمه ازملت عوارض دریافت مکنیدشهردارمحترم پول ساخت بک حفاظ راندارید که چنین حادثه دردناکی اتفاق ببافتد.

    • بدون نام

      خدا لعنت کنه مسببین این فاجعه را....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        امبن

    • بدون نام

      ما رکورد زدیم...

    • امید

      اقای شهردار ومسول پارک و....باید بخاطر سهل انگاری مجازات شوند. چرا انقدر انسان بدرد نخور مسولیت دارند به کجا میرویم

    • ایرانی

      ای کاش اینجور حوداث برای مسولین ، بی مسول رخ بده ، انوقت میدونه بر این مادر که جیگر گوشه اش تکه تکه شده چی کیشده

    • بدون نام

      الهی برات بمیرم دختر گلم اعصابم خورد شد خدا به خونوادش صبر بده

    • بدون نام

      خدا به پدر و مخصوصا مادرش صبر بده
      آخه اولادش جلو چشاش تکه تکه شد:(

    • ارزو

      واقعا که شهرداری فقط بلده عوارض ومالیات بگیره هیچ کاری دیگه بلد نیست اخه بچه چه مرگ دلخراشی داشته خدا به خانواده‌اش صبر بده

    • بدون نام

      وایییییییییییی خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا!!!!!!

    • بدون نام

      فقط بلدید پول نفت مردمو بگیرید وخرج آقا زاده ها کنید .وای به حال آخرتتون با این مردمداریتون.

    • mehrdad

      واقعا در توصیف و دلیل این حادثه دلخراش و اسفناک ، نمیشه چیزی گفت ، آخه تا کی باید از این حوادث باید اتفاق بیفته ، تا کی بی کفایتی و کم کاری شهرداری ، مسببان این حادثه باید محاکمه بشن ، البته اگه مسئولان امر وجدان داشته باشند .

    • مازیار

      خیلی سخته ادم نمیدونه چی بگه

    • فائزه

      واقعا رو چه حساب اسم مسئول رو خودتون گذاشتین؟؟؟
      کاش برامون مشخص میکردین دقیقا مسئول چی هستین؟؟؟

    • جواد

      جناب قالیباف با این همه اتفاقات ازسقوط جرثقيل تانشست خانه های گلستان وتا این کودک 5 ساله چرا خجالت نمی کشی شورای شهر مدیر لایق تری ندارد

    • وحدت

      همه مسئولین از مامور پارکگرفته تا شهردار محاکمه بشن

    • باران

      خدا لعنت کنه که اینطور با مرگ وزندگی یه بچه بازی کردن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وبچه های دیگر

    • نبی سعدی

      انالله واناال


      یه راجعون .روحش شاد خداوند صبرتان بدهد

    • مسعود

      شورای شهر بی لیاقت.چرا افراد را شهردار میکنید؟

    • بدون نام

      اقای شهردار خداوکیلی اگه یک دقیقه دست بچه کوچک و ناز پرورده خودت را بگیرن و فقط ببرن طرف گودالی با این مشخصات چیکار میکنی!!!!! کوچکترین کار استعفا و پوشیدن لباس سیاه برای اون فرشته کوچولو و معصومه

      پاسخ ها

      • fdkhl

        استعفا بده که چی بشه یعنی تا اخر عمر بیکار میمونه باید مجازات بشند

    • بدون نام

      خیلی ناراحت کننده است، خدا به خانواده اش صبر بده.

    • صادقی

      وای کاش نمی خوندم دارم دیوانه میشم خداوند صبر بده به خانوادش

    • ادوین

      فقط بلدن پول مفت. بگیرن. خدا به فریاد. پدر و مادرش برسه

    • بی نام

      از قدیم می گن بنی ادم اعضای یک دیگرند که در افرینش زیک گوهرند ولی مسعولین تو فکر خودشونو اطرافیان خودشونند

    • لیلا

      وای عزیزم چقدر وحشتناک روحت شاد گل من به خدا دارم گریه میکنم گناه داره طفلک معصوم

    • ار کتابت

      سخت ترین اتفاق برای پدر و مادر از دست دادن جگر گوشه شان هست خصوصا این اتفاق خیلی خیلی دردناک است و نه تنها روزی هزار بار از تو ذهن خانواده شان رد میشه بلکه از ذهن مردم پاک نمیشه!
      خواهشی که دارم این است که هر کسی میتونه مسوول باشه قطعا آون افرادی که با عقلشان پی به این اشتباه و فاجعه ای که می تونه در آینده سبب بهشه فکر کردن و شاید بعضی هم بی تفاوت رد شدن کاش آون افرادبا فهم فقط یکیشان حتی با هزینه خودش یک درپوش اونجا قرار میدهد!!! آه
      ما هم میتوانیم جامعه مان رو بهتر کنیم تک تک مون من مطمئن هستم

    • ادوین

      فقط بلدن مردم رو سر کیسه کنند. باید مسببین. فاجعه رو دار زد بعدش هم سوزوند

    • زهره

      بی کفایت ها

    • محمدی

      بغض گلومو گرفته فقط میتونم بگم خدا به خانواده اش صبر بده حتی فکر کردن بهشم موی تن ادمو سیخ میکنه خدا باعث و بانیشو لعنت کنه خدا میدونه اون دختر چی کشیده

    • بدون نام

      ایکاش بچه این مسعول بی غیرت این بلا سرش میومد ،مسعولین بی غیرت اگه به اندازه سر سوزنی چیزی به اسم تعصب وغیرت ایرانی تو رگتون هست کمترین کار استعفا س.

    • بدون نام

      بنظرمن مقصرمردم تهران هستند که میرن به اشخاص بی لیاقت رای میدن میان میشن شورای شهر ،اینم از اوضای مردم وشهر و شهردار

    • بدون نام

      بی مسعولیتهای بودجه خوار

    • بدون نام

      آقا قالیباف استعفا بدهید.

    • مهدیار

      من خیلی ناراحت شدم این دختر بچه همسایه ما بود

    • عباسی

      خدائی اگر این بچه فرزند یکی از مسئولین شهرداری بود واقعا همینطور از کنار قضیه میگذشتند ؟خدا به پدر ومادرش صبر وبه مسئولین شهرداری عقل ومسئولیت پذیری عنایت فرماید

    • بدون نام

      شهردار باید استعفا بدهد

    • ما در

      خدا به فر یاد خانوادش برسه و خدا از شهردار و نگهبانو همشون نگذره خونش گریبا نشونو بگیره

    • بدون نام

      خداوند به این خانواده محترم صبر بدهد. به آن مسئول عقل. اگه بچه خودت بود چه میکردی

    • بدون نام

      خدابه خانواده اون عزیزازدست رفته صبرعنایت کنه وخون اون بچه جوابگوی مسئولین بی مسئولیت باشه

    • پیمان

      خدا لعنت کنه باعث و بانیشو

    • بی نام

      خدا لعنتشون کنه با این همه بی مسئولیتی شون.حتما باید با جون انسانها بازی کنند .

    • farid

      وای دلم کباب شد بغضم گرفت وای بر ادمای بی مسعولییتو حواس پرت

    • حسین

      مسئولین خوابین بابا بیدار شید یه جنایت رخ داده

    • قدرت الله

      ولعنت الله علی قوم الظالمین
      من نمیدونم ظلم این به اصطلاح مسعولین تاکی بایدسرمردم ازکودکان معصوم گرفته تابزرگان ادامه داشته باشه ودریغاکه فریادرسی وجودندارد دخترمظلومم انتقام خونت یقینا گرفته خواهدشد

    • محمد

      واقعا ناراحت شدم، خدا به خانواده محترمش صبربده، خدایا خودت کمک هممون کن، الهی به امید تو

    • بی نام

      واییییییییییییی.
      خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا.
      بیچاره مادرش

    • جوادابراهیمی

      خیلی ناراحت کننده است

    • نیما

      من یاد فیلم های ترسناک افتادم .... واقعا وحشتناک بود.... خدا به خونوادش و مخصوصا مادرش که شاهد تکه تکه شدن جگرگوشش بوده صبر بده

    • حسین

      ..اطراف خانه ماهم کلی گودال و چاه بی درپوش است...

      اداره گاز زنگیدیم گف از ما نیست.. شهرداری هیچ کاری نکرد... اداره برق هیچکاری نکرد...

    • بدون نام

      خون اون بچه ی بی گناهی که با اون وضع فجیع ریخته شده دامنشون رو میگیره !!خدا انتقام گیرنده است

    • امیرجانگو

      خانه از پایبست ویرانست
      خواجه دربند نقش ایوانست.....

    • موسوی اهواز

      ضمن عرض تسلیت به خانواده داغدار ای مسول محترم اگه بچه خودتون بود عکس العمل شما چه بود

    • محمد اهوازی

      بعضی از مسولین واقعا ... هستن دیگه چیزی نمیگم فقط خیلی داغون شدم

    • بدون نام

      با عرض سلام و تسلیت به پدر و مادر دختر گل بهشت خدا یا انتغام بگیر از مسئولین بی مسئولیت فقط وفقط به فکر حقوق 180 میلیون تومان به فکر حفظ جان مردم نیستن ...

    • بدون نام

      اين اوليش نبود اخريش هم نيست.بيچاره مادر

    • بدون نام

      وای خیلی تاسفبار

    • بدون نام

      اناالله و اناالیه راجعون الالعنت الله علی القوم الظالمین مسئولین که به فکر حفظ جان مردم نیستن ظالم هستن

      پاسخ ها

      • احمد

        احسنت.

    • علی

      خدا .. کنه شهردار اون منطقه را که استعفا نداده
      انگار نه انگار انسانی بوده اینطور شده
      خدا ازتون نگذره

    • امیر

      من اگع جای خانواده اونا بودم نگهبان چوب تو استینش میکردم

    • علی

      خدا به خانواده اش صبر دهید واقعا کسانی که مقصر هستند روز قیامت باید جوابگو باشند

    • یه آدم

      مشکل ما اینکه هیچ کس مسولیت کاری رو که داره قبول نمیکنه به نظر من باید دوتا آدم درست حسابی بزارن مسول که کار خودشون رو بلد باشن ،اخی وقتی مادر بچه داشته جیغ میزده التماس میکرده نباید اون مامور پمپ رو خاموش میکرده؟؟یا نباید برای اون پمپ یه درپوش میزاشتن یا حالا که این اتفاق افتاده نباید یه نوار بزنن دور اون آبشار؟؟؟ایشالا که خدا به مادر وپدرش صبر بده خیلی ناراحت شدم.

    • جلال قیامی میرحسینی

      استعفا کافی نیست.باید همه ی افرادی که در این حادثه مقصر بوده اند، مجازات شوند.

    • لیلی

      باعرض تسلیت خدمت خانواده این فرشته کوچولو.واقعا نمیدونم اینا چه ادمایی هستن که به درد مردم نمیرسن

    • همراهی

      وای که اگر این آقایان می دانستند حق الناس چیست ونسبت به مردم چه وظایفی دارند هرگز با این بی تفاوتی ها چنین حوادث دلخراشی راکه برای همیشه زندگی یک خانواده را از هم پاشید رقم نمی زدند,بیچاره این مادر که شاهد چه فاجعه‌ای بوده خداوند صبرش بدهد

    • بدون نام

      ببخشید ,یه سوال,مگه سر پمپ فیلتر ندا ه؟و چطور تکه های لباس بچه از تو فواره که خیلی باریکه اومده بیرون؟ولی جریان خیلی دردناک بود!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مگه عجیبه ؟وقتی که حفاظ نداره ختما فیلترهم نداشته دیگه ...

    • بدون نام

      بنرهای هنری واجبترازجون ادم

    • بدون نام

      ضمن عرض تسلیت به این خانواده عزیز،اگر این اتفاق در آمریکا یا یک کشور غربی می افتاد از صدا،وسیمای ما دایم پخش میشد

    • بدون نام

      هردم ازاین باغ بری میرسد..اینم یک بی مسئولیتی دیگه ....بمیرم الهی برای اون بچه ومادرش که شاهد تلخ ترین اتفاق ممکن بود

    • بیتا

      وای یا علی
      آخه چرا به خاطر سهل انگاری یک عده این بچه اینقدر وحشتناک باید جونش رو از دست بده
      خدا به خانوادش صبر بده

    • بدون نام

      تسلیت میگم به خانواده اش اگه تهران بودم حتما در مراسم شرکت میکردم

    • بدون نام

      این همه بی مسئولیتی وبی فکری رو اون دنیا چجوری جواب میدین این دختر بیگناه وپاک روشما مسئولین بی کفایت کشتین خداازشمانگذره دختر خودتون هم بود اینجوری تا میکردین

    • سارا

      واقعا متاسفم واسه این مسئولین بی مسئولیت!!!!!!
      و متاسف تر بخاطر اینکه هنوز دریچه اون کانال لعنتی هنوز بسته نشده...

    • مهدی خبیری

      خدا صبر مادر وپدرش بده چون ماهم با خواندن اینها ناراحت شدیم . امان از یک لحظه غفلت

    • عسل

      واقعا دلم سوخت...نمیفهمم تاکی باید تاووان بیتوجهی مسیولارو مردم بدن...خدابهشون صبر بده

    • مشهدی

      ببینیم کسی" غیرت "داره استعفا بده.

    • بدون نام

      خدالعت کندبه سهلنگاران ان پارک که باعث شده حان این دخترگرفته بشه وخانواده ای روداغدارکنه

    • عسکری

      خیلی وحشتناکه بچه بی گناه خدابه خانوادش صبر بده

    • بدون نام

      واقعا متاسفم خدا بهشون صبر بده

    • عباس رضایی

      ببین حالا اگه اینطوری نشد هر کسی تقصیرو گردن کس دیگری میندازه آخرشم هیچ ( ما اینطوری هستیم )

    • سوریتا

      چه زجری کشیده طفلی ....مث اینکه تو چرخ گوشت افتاده... حالا بیاید جواب بدید دیگه نتیجه سهل انگاری شما مرگ ی کودک و داغدار شدن ی زوج جوون

    • مادر

      بمیرم براش خدا به خانوادش صبر بده

    • بدون نام

      ینی مسئولین عذاب وجدان نمیگرن...اون دنیا چجوری میخوان ج بدن...

    • sam

      خیلی خیلی متاسفم واقعا دردناکه متاسفم برای مسولین که ککشونم نمیگزه

    • مامان علیرضا

      خدابه فریاد دل پدرومادرش برسه.الهی بمیرم برای مادرش به عنوان یه مادرمیگم مرگ راحت تر برای یه مادرتادیدن چنین چیزهولناکی.الهی خدالعنت کنه کسانی رو که مقصربودن الهی آتیش بگیرن

    • یاسین قریب

      به خوانواده فاطمه ازاعماق وجودم تسلیت میگم.خداوندباصابرین است.یاسین قریب.

    • محمد

      به نظر من همه ی این افرادی که نام برده شده مقصرند از پیمانکار تاااااااا شهردار .

    • مهدی

      لعنت به زنده و مرده اون نگهبان بی شرف

    • بدون نام

      هیچ کس نمیگه با اون نگهبلن احمق چه برخوردی کردن می تونست با خاموش کردن پمپ جلو این فاجعه رو بگیره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ادم دلش میسوزه با این برخوردنگهبانه

    • elham

      مردم این منطقه باید به این موضوع اعتراض کنن(هر چند که باید مردم شهر بخاطر همدردی با این خانواده اعتراض کنند وبه این وضعیت شهری حالا...)مثلا چند روز توی همون پارک تحصن کنن تا هم خون این طفل معصوم پایمال نشه هم مسئولین ومامور سریع تر مجازات بشن تا درس عبرت بشه واسه بقیه که درست به وظایفشون رسیدگی کنند . این اتفاق واقعا وحشتناکه باید تو همون چاله مقصرین قصاص بشن
      من یه مادرم حتی تصورش وحشتناکه

    • ناشناس

      وقتی هرچه ورزشکار و هرچی پارتی دار شورای شهر و شهردار میشوند باید بیشتر از این انتظار داشت

    • setare

      پناه برخداااااااا

    • بچه محل

      واقعا متاسفم برای مسوولين خودشونو بزارن جای این خانواده......
      چون منطقه 15 هستش باید اينجوري باشه؟؟؟؟؟؟؟
      من خودم بچه مشیریم، واقعا متاسفم....

    • بدون نام

      واقعا کاس دختر یک عالی مقام تک تکه میشد تا به فکر باشن

    • بدون نام

      همیشه اینطوری بوده حتما باید یکی بمیره تا اینا به فکر بیفتن

    • احمد

      تجاوز بوده نه افتادن تو اب

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برو بابا ...

    • حمیدرضا

      خیلی دردناکه ..من بودم کل پارک رو پلمپ میکردم.

    • بدون نام

      خیلی دردناک بود تصورشم دست وپای آدمو ب لرزه درنیاره ای خدااااااا

    • محمد

      اخی مادروپدرفاطمه کوچولو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج