۲۸۴۲۵۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

سیاست‌های دوگانه هیات مدیره استقلال

از عجایب باشگاه استقلال است که وقتی می‌بینیم با وجود دشواری‌های بسیار در پایان هفته هفدهم صدرنشین لیگ است.

ایران ورزشی: از عجایب باشگاه استقلال است که وقتی می‌بینیم با وجود دشواری‌های بسیار در پایان هفته هفدهم صدرنشین لیگ است و یکی از فینالیست‌های جام حذفی نیز محسوب می‌شود اما سرمربی‌اش را اینچنین با انتقاد مواجه می‌کنند.

اظهارات مقداد نجف‌نژاد پس از تساوی استقلال در انزلی نشان می‌دهد که تا چه اندازه میان هیات مدیره این باشگاه و پرویز مظلومی شکاف وجود دارد. گرچه بهرام افشارزاده کوشید پس از آن مصاحبه مظلومی را حمایت کند و به نوعی جریان رسانه‌ای که علیه وی ایجاد شده را تلطیف کند اما شاید اگر افشارزاده راه دیگری را در پیش می‌گرفت اذهان عمومی بیشتر با مکنونات ذهنی آنها در قبال سرمربی‌شان آشنا می‌شدند.

به یاد می‌آوریم که همین مدیریت و اعضای هیات مدیره در پایان هفته ششم فصل پیش از امیر قلعه‌نویی بابت صدرنشینی استقلال تشکر و قدردانی کردند؛ اقدامی که البته در آن زمان با انتقادی هم مواجه نبود و بسیاری این حرکت را نوعی ایجاد انگیزه و روحیه برای سرمربی وقت می‌دانستند اما وقتی همین مدیران در شرایط بهتر نمی‌توانند رفتار مناسب و درخوری را با مظلومی داشته باشند سوال‌های بسیاری در ذهن نقش می‌بندد.

شاید اگر بهرام افشارزاده که یکی از مدیران ارزشی و باسابقه ورزش ایران محسوب می‌شود در همین اثنا که افرادی همچون نجف‌نژاد از مظلومی انتقاد می‌کنند از مظلومی تقدیر می‌کرد چنین فضایی ایجاد نمی‌شد. مساله اما فقط این مصاحبه‌هایی که گاهی از زبان برخی اعضای هیات مدیره می‌شنویم نیست.

حتی از مظلومی خواسته شده که پیگیر لیست خرید نیم فصل نباشد و با همین بازیکنان وارد بازی‌های نیم فصل دوم شود. یکی از دلایلی که در حقیقت سرمربی استقلال را پس از نشست عصر یکشنبه برافروخته کرده همین است. البته دیروز افشارزاده مصاحبه‌ای با خبرگزاری کاپ داشت که در آن اشاره کرد به لیست مظلومی و حتی گفت: «او بهترین‌ها را لیست کرده.»

البته که این موضوع صحت دارد و سرمربی استقلال بهترین‌ها را در لیست خود قرار داده است اما محدودیت مالی در باشگاه استقلال اجازه نمی‌دهد که بیش از حد روی این موضوع مانور شود.

در ماجرای‌های اخیر و شایعاتی که پیرامون ناراحتی مظلومی از برخی اعضای هیات مدیره شنیده می‌شود می‌توان غیبت منصور پورحیدری را هم موثر دانست. اگر منصور در استقلال حضور داشت بی شک ستون محکمی پشت مظلومی بود. سرپرست استقلال که همواره با مظلومی رابطه حسنه داشته مدتی است به دلیل بیماری نمی‌تواند از خانه خارج شود.

به همین دلیل مظلومی هم بزرگترین حامی را دیگر کنار خود نمی‌بیند که این مساله‌ای مهم محسوب می‌شود. غیبت پورحیدری بی‌شک در هفته‌های پایانی لیگ نیز بیشتر به چشم خواهد آمد. جایی که مظلومی در کوران رقابت‌های لیگ نیاز به یک عنصر باتجربه دارد اما به دلایلی که همه می‌دانیم این مرد بزرگ دیگر در کنار مظلومی نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج