اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۲۱۳۰۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

جزییات قتل شهروند ایرانی در مالزی

پلیس مالزی مردی را برای کمک به تحقیقات به منظور روشن شدن قتل یک ایرانی در شهر &#۰۳۹;جرج تاون&#۰۳۹; مرکز ایالت پینانگ در شمال شرق این کشور بازداشت کرد.

خبرگزاری ایرنا: پلیس مالزی مردی را برای کمک به تحقیقات به منظور روشن شدن قتل یک ایرانی در شهر 'جرج تاون' مرکز ایالت پینانگ در شمال شرق این کشور بازداشت کرد.

اسدالله نباتی کار، ۵۲ ساله شهروند ایرانی روز چهارشنبه گذشته بدنبال حمله گانگسترهای مالزی به وی از ناحیه سر و سینه مجروح و روز جمعه براثر جراحات وارده در بیمارستان این شهر درگذشت.

فرید العطرش وحید، یک مقام بلندپایه پلیس منطقه ای «یمور لئوت» جرج تاون گفت این مرد که بیش از ۳۰ سال دارد روز جمعه دستگیر شد.

وی روز دوشنبه به «برناما» خبرگزاری رسمی مالزی گفت: این مرد محلی براساس اطلاعات به دست آمده به منظور کمک به تحقیقات دستگیر شده است و پلیس بر این باور است این مرد بیکار می تواند برخی از اطلاعات در مورد حادثه را ارائه کند.

این مقام پلیس مالزی گفت که پلیس همچنین بدنبال مردان بیشتری است که اعتقاد دارد در این حادثه دست دارند.

رهگذران روز چهارشنبه گذشته این شهروند ایرانی را در حالی که به شدت مصدوم شده بود در باغ گیاه شناسی یافته و با آمبولانس به بیمارستان منتقل کردند، اما وی براثر جراحات وارده روز جمعه درگذشت.

پلیس مالزی براساس اسناد این ایرانی، اعلام کرد وی چند سال در مالزی ساکن بوده و فعالیت می کرده است.

حسین احمدنژادی، بانکدار سرشناس ایرانی و موسس بانک عرب - مالزیایی (ای.ام بانک) نیز سال ۱۳۹۲ در حالی که به همراه همسرش از پارکینگ یک معبد چینی در کوالالامپور خارج می شد، به قتل رسید.

دادگاه عالی کوالالامپور سال گذشته پس از رسیدگی به پرونده «کونگ سویی کوانگ» متهم ۴۵ ساله قتل این بانکدار ایرانی، وی را به اعدام محکوم کرد.

ایرانیان به عنوان دومین گروه پرجمعیت گردشگران مالزی از غرب آسیا در سال ۲۰۱۴ شناخته شدند و با ۷۲ هزار و ۲۶۴ گردشگر حدود ۱۵۹ میلیون و ۴۷۶ هزار و ۳۲۴ دلار درآمد برای دولت مالزی ایجاد کردند.

مالزی به رغم شناخته شدن به عنوان کشوری گردشگرپذیر که سالانه پذیرای ۲۵ میلیون گردشگر خارجی است از امنیت کافی برخوردار نیست و در بیشتر روزها می توان شاهد خبرهایی از ایجاد مزاحمت برای گردشگران در رسانه ها بود.

سرقت پول و گذرنامه از بدو ورود به فرودگاه، حمله جوانان در بخشی هایی از مالزی به زنان گردشگر، آدم ربایی ها در ایالت صباح و انتقال آن ها به جنوب فیلیپین برای باج گیری تا قتل گردشگران از وقایعی است که هر سال گردشگران خارجی در مالزی با آن مواجه هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج