۱۴۲۰۵۰۹
۲۸۱
۲۸۱
پ

۶ بهترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک در تهران (سال ۱۴۰۳)

بهترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک در تهران از ویژگی‌های برتر و امکانات مناسبی برخوردار است و آشنایی با مراکز مختلف تعمیر گیربکس اتومات به شما کمک می‌کند تا بتوانید راحت‌تر برای تعمیر گیربکس اتوماتیک خودروی خود اقدام کنید.

6 بهترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک در تهران (سال 1403)

تعمیر گیربکس اتوماتیک نسبت به گیربکس‌های دستی، دشوارتر است و تعمیرکاران برای انجام آن، نیاز به تجربه و تخصص بالایی خواهند داشت.

بهترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک در تهران از ویژگی‌های برتر و امکانات مناسبی برخوردار است و آشنایی با مراکز مختلف تعمیر گیربکس اتومات به شما کمک می‌کند تا بتوانید راحت‌تر برای تعمیر گیربکس اتوماتیک خودروی خود اقدام کنید.

تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک در تهران

به منظور انتخاب بهترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک تهران در ادامه به معرفی چند مرکز تعمیر گیربکس اتوماتیک در شهر تهران می‌پردازیم.

1- تعمیرکار

مجموعه تعمیرکار اولین مجموعه برای تعمیر گیربکس اتوماتیک در تهران است که در این مطلب به آن اشاره می‌کنیم. در این مرکز از متخصصین ماهر و باتجربه که به انواع گیربکس‌ها و مشکلات آن‌ها تسلط دارند استفاده می‌شود. همچنین جدیدترین و بهترین امکانات برای رفع مشکلات نیز در این مجموعه دیده می‌شود.

6 بهترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک در تهران (سال 1403)

تعمیرگاه تخصصی گیربکس تعمیرکار یکی از بهترین مراکز تعمیر گیربکس اتوماتیک در شهر تهران است که از متخصصین مجرب بهره می‌برد. یکی از نکات مهم در این تعمیرگاه تخصصی این است که برای تعمیر گیربکس اتوماتیک از جدیدترین و پیشرفته‌ترین امکانات و دستگاه‌ها استفاده می‌کند. همچنین در این مجموعه، عیب‌یابی گیربکس‌های اتوماتیک به صورت رایگان صورت می‌گیرد. از مزایای دیگر این مرکز تخصصی تعمیر گیربکس می‌توان به گارانتی یک ساله و قطعات ارائه شده اشاره کرد.

2- تعمیر گیربکس اتوماتیک آندره

این تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک در تهران به مدیریت آقایان آندره مانوکیان و آلفرد عیسی جانیان بختیاری با تکیه بر تجربه ای بالغ بر 30 سال و خدمات منحصر به فرد، خدمات مختلفی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

در سایت این مجموعه آمده:

مجموعه AATC به عنوان قطب اصلی تامین و تعمیر و بازسازی انواع گیربکس‌های اتوماتیک و قطعات مربوطه، یکی از شناخته شده ترین مجموعه‌ها در خاورمیانه بوده و توسعه گر سیستم های مختلف خودرویی در زمینه گیربکس اتوماتیک می‌باشد. این مجموعه درجهت گسترش و بهبود تکنولوژی برای بهینه کردن نسبت قیمت به کیفیت و قابل اتکا بودن به بالاترین رده‌ها در این صنعت تلاش بسیاری نموده است.

این مرکز تخصصی تعمیر گیربکس در جهت گسترش و بهبود تکنولوژی برای بهینه کردن نسبت قیمت به کیفیت و قابل اتکا بودن به بالاترین رده ها، تلاش بسیاری در این صنعت کرده است. از جمله خدمات مهم این مرکز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • واردات انواع گیربکس اتوماتیک و قطعات مربوطه
  • تعمیر انواع بلوک هیدرولیک (ساعت)
  • تعمیر انواع توربین های گیربکس اتوماتیک

3- تعمیرگاه تخصصی آقای اتومات

آقای اتومات به مدیریت شهرام حسینی نزدیک به 30 سال سابقه در تعمیر گیربکس‌های اتوماتیک ایرانی و خارجی دارد. تخصص اصلی این مرکز تخصصی، مربوط به تعمیرات مرسدس بنز است. جالب است بدانید که شهرام حسینی به عنوان مدیریت این مجموعه نزدیک به 17 سال در دبی مشغول بوده و سابقه تعمیرات خودروهای خاص نظیر بنتلی و لامبورگینی را در کارنامه خود دارد. از جمله مهم‌ترین تخصص‌های آقای اتومات می‌توان به تعمیر گیربکس اتومات برندهای معروف نیسان، بنز، BMW و غیره اشاره کرد.

استفاده از پیشرفته‌ترین ابزار و دانش فنی بالا در این مرکز تخصصی تعمیر گیربکس اتوماتیک باعث شده است تا مشتریان این مجموعه بهترین عملکرد را داشته باشند. افرادی که زمان کافی ندارند می‌توانند از خدمات مکانیک در محل آقای اتومات استفاده کنند که از آن جمله می‌توان عیب‌یابی در محل، تعویض روغن در محل، دیاگ در محل، تعویض روغن گیربکس در محل و غیره اشاره نمود.

4- تعمیرگاه تخصصی دشتی

تعمیر گیربکس اتوماتیک در تعمیرگاه تخصصی دشتی با ضمانت 12 ماهه انجام می‌شود و تمامی قطعات استفاده شده برای تعمیر گیربکس خودرو قطعات اصل و اورجینال هستند. این مجموعه به صورت تخصصی تنها در زمینه تعمیر گیربکس فعالیت می‌کند و شما می‌توانید در صورت نیاز از اقصی نقاط کشور، قطعات مورد نیاز خود را سفارش دهید. بدین منظور می‌توانید با کارشناسان این تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک در تهران تماس بگیرید تا در اولین فرصت با پست برای شما ارسال شود.

هدف اصلی تعمیرگاه تخصصی دشتی، ارائه بهترین کیفیت و نازل‌ترین قیمت به مشتریان در زمینه تعمیر گیربکس اتوماتیک و فروش قطعات نو و استوک انواع گیربکس‌ها است.

5- مجموعه تخصصی گیربکس آپ

تعمیرگاه تخصصی گیربکس آپ در سال 138 فعالیت خود را در زمینه تعمیرات انواع گیربکس‌های اتوماتیک چینی، کره ای، ژاپنی، آلمانی، آمریکایی، فرانسوی، ایتالیایی و غیره آغاز کرد. در این مرکز تخصصی تعمیر گیربکس اتوماتیک، مجموعه‌ای از کارشناسان خبره شما را یاری می‌کنند تا دیگر نگران اتومبیل‌های خود نباشید.

کارشناسان این مجموعه با اطلاع‌رسانی تخصصی و دقیق در زمینه خدمات تخصصی انواع گیربکس‌های اتوماتیک، توانسته است تا به یکی از بزرگترین مراکز تعمیر تخصصی انواع گیربکس‌های اتوماتیک در کشور تبدیل شود. از ویژگی‌های مهم مجموعه تخصصی گیربکس آپ می‌توان به ارائه خدمات مشاوره‌ای برای رسیدن به بهترین خدمات، انجام به‌موقع و بدون تاخیر تعهدات و غیره اشاره کرد.

از جمله مهم‌ترین خدمات این مرکز تخصصی تعمیر گیربکس اتوماتیک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خودرو بر رایگان
  • ۱۲ ماه گارانتی گیربکس و قطعات

6- تعمیرگاه تهران گیربکس

این تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک در تهران بیش از 20 سال است که به صورت تخصصی در زمینه تعمیر گیربکس های اتوماتیک فعالیت می‌کند. مجموعه تهران گیربکس با تکیه بر کارشناسان و متخصصان آموزش‌دیده و تجهیزات پیشرفته و به روز دنیا، آماده است تا انواع گیربکس‌های اتوماتیک خودروهای کره‌ای، آلمانی، فرانسوی، ژاپنی، آمریکایی، چینی و غیره را به صورت کاملا تخصصی تعمیر کند همچنین حل مشکلاتی مثل روشن شدن چراغ چک تیگو ۵ نیز در این مرکز امکان پذیر است.

با توجه به تعداد بالای نیروی مجرب در این مجموعه تخصصی تعمیر گیربکس اتوماتیک، خودروی مشتریان در کوتاه‌ترین زمان ممکن به آن‌ها تحویل داده می‌شود. از جمله مهم‌ترین خدمات این مرکز تخصصی تعمیر گیربکس اتوماتیک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مشاوره و عیب‌یابی رایگان
  • تعمیر تخصصی تمامی برندها
  • ضمانت تعمیرات
  • سریع‌ترین زمان تحویل
  • امکان رزرو نوبت
  • مشاوره تلفنی
  • سرویس‌های دوره‌ای

ویژگی های بهترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک در تهران

6 بهترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک در تهران (سال 1403)

برای اینکه بتوانید یک تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک مناسب در شهر تهران را تشخیص دهید، بهتر است تا ویژگی های بهترین بهترین مرکز تخصصی تعمیر گیربکس در تهران را بشناسید. در ادامه برخی از این ویژگی‌ها را با یکدیگر بررسی می‌کنیم.

استفاده از ابزار جدید و مناسب برای تعمیر خودرو

بهترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک در تهران تعمیرگاهی است که از ابزار جدید و مناسبی در تعمیرگاه استفاده کند. این موضوع باعث می‌شود تا سرعت تعمیر گیربکس افزایش یابد و همچنین آسیبی به بخش‌های مختلف خودرو وارد نگردد.

دارا بودن دانش فنی بالا

یک تعمیرگاه مناسب گیربکس اتوماتیک در تهران لازم است تا از دانش فنی و تخصص مناسب و بالایی برای تعمیر گیربکس اتوماتیک برخوردار باشد. لازم به ذکر است که بسیاری از تعمیرگاه‌های گیربکس از دانش مخصوص گیربکس‌های اتوماتیک برخوردار نیستند و این در حالیست که برای رفع مشکلات این جعبه‌دنده‌ها باید به مراکز معتبر مراجعه کنید.

ارائه خدمات با قیمت مناسب

بهترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک در تهران باید همواره خدمات خود را متناسب با قیمت های مناسب به مشتریان خود ارائه دهد. تعمیر گیربکس اتوماتیک با توجه به نوع گیربکس و خودروی موردنظر، تعرفه متفاوتی خواهد داشت و شما به عنوان راننده باید این تعرفه را همیشه در ذهن خود داشته باشید و سپس به یک مجموعه برای تعمیر گیربکس مراجعه کنید.

ارائه قطعات یدکی اورجینال

یکی دیگر از نکاتی که در انتخاب بهترین مرکز تخصصی تعمیر گیربکس اتوماتیک در شهر تهران باید به آن توجه داشته باشید، استفاده از قطعات یدکی اورجینال برای تعمیر گیربکس است.

تعمیر کردن گیربکس باید با نهایت دقت و به وسیله ابزارها و تجهیزات ویژه انجام بگیرد، در غیر این صورت، پس از مدت کوتاهی دوباره با ایرادات فنی متعددی روبرو می‌شویم. وقتی صحبت از بهترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک در تهران به میان می‌آید، باید مواردی همچون برخورداری از کارشناسان معتبر، ارائه قطعات اصل و همچنین تعیین هزینه‌های مقرون‌به‌صرفه را در نظر داشته باشیم. ما نیز بر اساس همین موارد، شش مرکز مهم را برای شما عزیزان فهرست کرده‌ایم.

سخن پایانی

ما در این مطلب تنها به معرفی مهم‌ترین مراکز تعمیر گیربکس اتوماتیک در شهر تهران پرداختیم و مطمئنا مراکز دیگری نیز در شهر تهران مشغول به تعمیر گیربکس اتوماتیک به صورت تخصصی هستند. دقت داشته باشید که برای انتخاب تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک در تهران حتما به ویژگی‌های برتر و امکانات موردنیازی که اشاره کردیم، برخوردار باشد. لازم به ذکر است که گیربکس اتومات به دلیل پیچیدگی‌های بیشتر نسبت به نوع دستی، نیاز به تعمیر اصولی و صحیح دارد.

گیربکس که جزو مهمی از خودرو به شمار می‌رود، برای تعمیر به تخصص و دانش فنی بالایی نیاز دارد که تکنسین‌های ما از این قابلیت بهره‌مند هستند. تشخیص دقیق علت حرکت نکردن ماشین اتومات در دنده عقب می‌تواند به کارکرد خودروی شما کمک کند و در تعمیر مشکل موردنظر تاثیر به‌سزایی دارد. تعمیرگاه تخصصی تعمیرکار برای رفع مشکل خودروی شما از دستگاه‌های پیشرفته تشخیص خطا استفاده می‌کند و خیالتان از بابت تعمیر تخصصی راحت خواهد بود.

شما میتوانید از طریق راه های ارتباطی زیر با این مجموعه در تماس باشید:

  • سایت: https://tamircar.net
  • شماره تماس: ۰۲۱۷۱۰۵۳۰۴۸
  • آدرس: میدان هروی، خیابان وفامنش، بلوار مژده، انتهای خیابان دماوند، جنب کارواش مژده.


برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج