اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۱۹۹۷۶
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

وزارت علوم: نقل و انتقال دانشجویی نداریم

مدیرکل امور دانشجویان داخل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: امسال هیچ نقل و انتقال دانشجویی صورت نمی‌گیرد و در شرایط خاص مهمانی دانشجویی محقق می‌شود.

خبرگزاری صدا و سیما: مدیرکل امور دانشجویان داخل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: امسال هیچ نقل و انتقال دانشجویی صورت نمی‌گیرد و در شرایط خاص مهمانی دانشجویی محقق می‌شود.

عبدالحسن ریاضی افزود: هر سال یک بار موضوع نقل و انتقال و مهمانی دانشجویان در اردبیهشت مطرح و در خرداد ثبت نام آغاز می شود و در تیر دانشگاه ها نظرات خود را در خصوص نقل و انتقال و یا مهمانی دانشجویان اعلام می کنند.

وی گفت: تا پایان تیر دانشگاه های مبدا و مقصد فرصت دارند که این نظرات را به سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعلام کنند.

ریاضی افزود: امسال نسبت به سال های گذشته میزان نقل و انتقال دانشجویان کمتر شده است و دیگر چیزی تحت عنوان نقل و انتقال دانشجویان وجود ندارد و دانشجویان تنها می توانند برای مهمان شدن درخواست های خود را مطرح کنند.

مدیرکل امور دانشجویان داخل وزارت علوم گفت: دانشجو باید در هنگام ثبت نام ‌در سامانه علت مهمان شدن را به طور کامل بیان کند و تنها بر اساس شرایط خاص پاسخ مثبت به مهمانی دانشجویان داده می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سحر

      نیست که قبلا انجام میدادید!!!!!جمع کنید بابا مردم رو مسخره خودتون کردید من خودم وزارت علوم مهمانی رو قبول کرد اونوقت دانشگاه تهران گفت نه!!!! هیچ جای دنیا زیر مجموعه حق نداره رو حرف بالا دستش حرف بزنه منتهی ابنجا از زمین به اسمون می باره تو این مملکت درس خوندن اتلاف وقته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج