آوینا_استیکی 2
adexo3
۲۱۴۲۷۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

یشگیری از «شب مردگی» در مرکز تهران

شهردار منطقه ۶ گفت: برای جلوگیری از پدیده «شب مردگی« در منطقه مرکزی پایتخت، مجوز برای ساخت مجتمع های مسکونی را در اولویت قرار داده ایم.

خبرگزاری مهر: عظیم بابایی شهردار منطقه ۶ با بیان اینکه هنوز منطقه ۶ دچار شب مردگی نشده و برای پیشگیری از آن برنامه ریزی های لازم در حال انجام است، گفت: در طول تاریخ بخش هایی از مناطق مسکونی مناطق مرکزی تبدیل به تجاری و اداری شده و کاربری هایشان تغییر کرده است. این وضعیت کم کم در منطقه ۶ نیز در حال به وجود آمدن است اما ما تنها بر اساس طرح تفصیلی مجوز ساخت صادر می کنیم.

وی ادامه داد: در این منطقه اولویت را با پهنه های مسکونی قرار داده و تلاش می کنیم مشکلی که برای منطقه ۱۲ پیش آمد، در این محدوده ایجاد نشود، هر چند ما در این منطقه بیشتر پهنه اداری داریم تا تجاری و منطقه ۱۲ یک منطقه استثنایی است که در طول تاریخ چنین مشکلی برایش به وجود آمده است.

شهردار منطقه ۶ در پاسخ به پرسشی در خصوص احداث دو برج ۲۰ طبقه در خیابان وزرا و ایجاد مشکلات ترافیکی پس از بهره برداری آن گفت: ما تنها در چارچوب قانون و طرح تفصیلی و بر اساس رای کمیسیون ماده ۵ مجوز ساخت صادر کرده ایم و هیچ مجوزی خارج از این چارچوب ها صادر نمی شود. در کمیسیون ماده ۵ کارشناسان بسیاری وجود دارند که مسائل این چنینی را بررسی می کنند.

وی ادامه داد: این مجوزها در دو دوره قبل از من صادر شده و بر اساس قانون بوده و ما نمی توانیم برخلاف مجوز کمیسیون ماده ۵ مجوزی صادر کنیم. حتما این برج ها پیوست ترافیکی، فرهنگی و اجتماعی داشته که کمیسیون ماده ۵ مجوز آن را صادر کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج