۲۱۴۲۱۶
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

پرداخت ۲۳۶ تا ۵۹۱ هزار تومان به کم درآمدها

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از تقدیم طرح ۲ فوریتی حمایت از ۶ میلیون نیازمند با ۲۸۱ امضا به هیأت رئیسه مجلس خبر داد و گفت : امیدواریم این طرح تا پایان ماه ‌مبارک رمضان به قانون تبدیل شود.براساس این طرح کمک نقدی به این خانواده‌ها از ۲۳۶ هزار تا ۵۹۱ هزار تومان افزایش پیدا می‌کند که به این ترتیب میزان دریافتی این افراد ۲۰ تا ۵۰ درصد افزایش پیدا خواهد کرد.

خبرگزاری صدا و سیما: عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از تقدیم طرح ۲ فوریتی حمایت از ۶ میلیون نیازمند با ۲۸۱ امضا به هیأت رئیسه مجلس خبر داد و گفت : امیدواریم این طرح تا پایان ماه ‌مبارک رمضان به قانون تبدیل شود.

حسینعلی حاجی دلیگانی تاکید کرد: براساس این طرح کمک نقدی به این خانواده‌ها از ۲۳۶ هزار تا ۵۹۱ هزار تومان افزایش پیدا می‌کند که به این ترتیب میزان دریافتی این افراد ۲۰ تا ۵۰ درصد افزایش پیدا خواهد کرد.

وی افزود: اکنون یک نفر ازافراد تحت پوشش نهادهای حمایتی کمیته امداد امام راحل یا بهزیستی هر ماه ۵۳هزار تومان حقوق دریافت می کند که بعلاوه یارانه نقدی درآمد ماهانه وی ۹۸ هزار و پانصد تومان است و با تصویب و اجرای این طرح درآمد این فرد ماهانه به ۲۳۶ هزار تومان افزایش خواهد یافت.

حاجی دلیگانی گفت: براساس این طرح، دریافتی خانواده ۴ نفره تحت پوشش نهادهای حمایتی با در نظر گرفتن یارانه ماهیانه از ۲۶۴ هزارتومان به ۵۹۱ هزارتومان افزایش می یابد.

وی همچنین صرفه جویی در هزینه های غیر ضرور غیر پرسنلی دستگاههای دولتی و غیردولتی، مازاد درآمد های مالیاتی، اعتبارات نهادهای حمایتی ، عوارض جدید سفرهای خارجی غیرزیارتی ، عوارض واردات و معاملات خودروهای لوکس را از منابع تامین مالی این طرح برشمرد و افزود: درصورتی که کسری بودجه داشته باشیم می توانیم براساس قانون از ماده ۷ قانون هدفمندی یارانه ها آنرا تامین کنیم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس همچنین ضمن بیان این مطلب که این طرح امروز تقدیم هیئت رئیسه شده است گفت: ۲۸۱ امضا برای طرح دو فوریتی، رکوردی جدید برای ارائه یک طرح در مجلس است.

به گفته حاجی دلیگانی، افزایش دریافتی ۶ میلیون نیازمند براساس معیارهایی است که نسبت به نرخ تورم و پایه حقوق کارگری محاسبه می‌شود و متناسب با نرخ هرسال افزایش خواهد یافت.

این طرح در ۷ماده تنظیم شده که انتظار می‌رود بعد از امضای نمایندگان، دولت هم برای تأمین مالی این طرح اقدامات مطلوبی را انجام دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناهید

      خدایا رحم کن ... ما با درآمد 1 و نیم میلیون تا 20 هرماه با بدبختی و هزارتا قسط میرسونیم 10 روز کله ملق میزنیم تا حقوق بعدی رو بدن...چجوری میشه با 98 هزار تومن زندگی کرد؟ :((

    • بدون نام

      به اینهایی که زیر پوششش کمیته امدادن کمک کنید واقعا زندگی سختی دارن نمیایندگان محترم لطفاااااااااااااااااااااااااااا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج