adexo3
۲۰۸۳۳۳
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

مقاوم ترین گوشی های اندرویدی بازار

در این مطلب قصد داریم تا بهترین گوشی های اندرویدی مقاوم و جان سخت حال حاظر بازار را به شما معرفی کنیم.

وب‌سایت گجت نیوز: در این مطلب قصد داریم تا بهترین گوشی های اندرویدی مقاوم و جان سخت حال حاظر بازار را به شما معرفی کنیم.


Samsung Galaxy Xcover ۳؛ ۳۰۰ دلار

مقاوم ترین گوشی های اندرویدی بازار

گلکسی Xcover ۳ حدود یکماه پیش به بازار عرضه شد و با دارا بودن استاندارد IP۶۷ و MIL-۸۱۰G یک محصول مقاوم در برابر آب، گرد و غبار، دمای بالا و شوک و ضربه بوده و اگر چه مشخصات سخت افزاری آن جایی میان بازار رده اقتصادی تا میان رده پرسه می زند، یکی از معدود گوشی هایی است که به خوبی از سوء کاربری جان سالم به در می برد! Xcover ۳ صفحه نمایشی ۴.۵ اینچی با وضوح ۴۸۰x۸۰۰ پیکسل داشته و با چیپ ست چهار هسته ای و ۱.۲ گبگاهرتزی، ۱.۵ گیگابایت RAM داشته و دوربین اصلی آن ۵ مگاپیکسلی است.

CAT S۵۰؛ ۵۰۰ دلار

مقاوم ترین گوشی های اندرویدی بازار

CAT S۵۰ نیز به مانند محصول قبل استاندارد IP۶۷ و ۸۱۰G را همراه با خود یدک می کشد. جالب اینکه صفحه نمایش آن به خوبی به انگشتان خیس پاسخ داده و فناوری بهبود صوتی به کار رفته در آن صدای واضح تری را برای مکالمه در مکان های شلوغ فراهم می کند. این گوشی صفحه نمایشی ۴.۷ اینچی با وضوح ۷۲۰p داشته و از چیپ ست Snapdragon ۴۰۰ با ۲ گیگابایت RAM و دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی بهره می برد.

Sonim XP۶؛ ۵۴۵ دلار

مقاوم ترین گوشی های اندرویدی بازار

این گوشی یکی از معدود سرسخت هایی است که در میان همتایان خود موفق به کسب گواهینامه IP۶۷ شده است. صفحه نمایش Sonim XP۶ لمسی است و با این وجود یک صفحه کلید عددی به همراه دکمه های ناوبری هم برای آن در نظر گرفته شده است. علاوه بر این بلندگوی اصلی بسیار قدرتمند بوده و یک باتری ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعتی خیال کاربر را از دغدغه شارژ ممتد آسوده می سازد.

Sonim XP۷؛ ۵۷۹ دلار

مقاوم ترین گوشی های اندرویدی بازار

این گوشی اندرویدی جان سخت نیز محصول سونیم بوده و البته دیگر در آن خبری از صفحه کلید عددی نیست. XP۷ تاییدیه استاندارد IP۶۹ و ۸۱۰G را کسب نموده و با صفحه نمایش ۴ اینچی لمسی به یک باتری پر ظرفیت ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده است. این گوشی برای امور پردازشی خود چیپ ست Snapdragon ۴۰۰ را به کار می گیرد.

Kyocera DuraForce؛ ۴۱۹ دلار

مقاوم ترین گوشی های اندرویدی بازار

DuraForce یک گوشی اندرویدی با صفحه نمایش ۴.۵ اینچی و چیپ ست Snapdragon ۴۰۰ است که دوربین اصلی آن ۸ مگاپیکسلی بوده و از باتری ۳۱۰۰ میلی آمپر ساعتی انرژی می گیرد. تا یادمان نرفته، این گوشی برای شرایط سخت تاییدیه IP۶۸ و ۸۱۰G را دریافت نموده است.

Kyocera Brigadier؛ ۳۹۹ دلار

مقاوم ترین گوشی های اندرویدی بازار

Brigadier یکی از گوشی های هوشمند نادری است که محافظ صفحه نمایش آن از جنس کریستال یاقوت بوده و در برابر خراش بسیار مقام است. البته این دستگاه به لطف استاندارد IP۶۸ و ۸۱۰G نیز مقاومت خوبی در برابر نفوذ آب و گرد و غبار دارد. در رابطه با مشخصات، صفحه نمایش آن ۴.۵ اینچی با وضوح ۷۲۰p بوده و با ۲ گیگابایت RAM از چیپ ست Snapdragon ۴۰۰ و دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی بهره می برد.

Plum Gator Plus؛ ۱۳۳ دلار

مقاوم ترین گوشی های اندرویدی بازار

اگر کاربری در پی یک هوشمند جان سخت و ارزان قیمت باشد، Plum Gator Plus گزینه ای است که باید حتما به آن بیاندیشد. این گوشی علاوه بر دارا بودن همان تاییدیه های معمول برای شرایط نامساعد، به یک باتری با دوام ۳۶۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده و صفحه نمایش آن ۳.۵ اینچی و دوربین آن ۵ مگاپیکسلی است.

VeryKool Rock RX۲؛ ۳۹۵ دلار

مقاوم ترین گوشی های اندرویدی بازار

Rock RX۲ موجود مقاومی است که می تواند تا عمق ۵ متری را در آب غوطه ور شده و دوام بیاورد. از طرفی صفحه نمایش ۴.۳ اینچی آن به خوبی انگشتان را از پشت دستکش تشخیص می دهد و دوربین اصلی آن ۱۳ مگاپیکسلی است. پردازش امور به چیپ ست چهار هسته ای و ۱.۵ گیگاهرتزی محول شده و باتری آن ۱۹۰۰ میلی آمپر ساعتی است.

Conquest S۶؛ ۳۲۵ دلار

مقاوم ترین گوشی های اندرویدی بازار

Conquest S۶ مستقیم از چین می آید و بدنه بسیار مقاومی داشته و استاندارد IP۶۸ را داراست. باتری این گوشی ۲۹۰ گرمی ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و چیپ ست ۶۴ بیتی و چهار هسته ای آن MediaTek MT۶۷۳۲ است که توسط ۱ گیگابایت RAM همراهی می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج