اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۸۶۹۵۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

فال روزانه ۲۲ / ۱۲ / ۱۳۹۳

فال روزانه 22 / 12 / 1393



فال روزانه 22 / 12 / 1393

فروردین

امروز باید سرحال تر از همیشه باشید. اگر لازم است با قهوه و کاپوچینو خودتان را پرانرژی نگه دارید. به همه چیز خوش‌بین باشید. از آنجا که دوست دارید همه شما را دوست داشته باشند و احترام بگذارند، خودتان هم باید با آنها مهربان و خوش برخورد باشید. برای داوطلب شدن برای انجام کارهای مدیریتی امروز زمان بسیار مناسبی است. ایده های خوبی در سر دارید و فقط باید اعتماد به نفس و رفتار خوبی هم داشته باشید تا مورد قبول اطرافیان قرار بگیرید.

اردیبهشت

امروز اعتماد به نفس بسیار خوبی دارید و می توانید قراردادهای سودآوری امضا کنید. زمان بسیار خوبی برای آغاز کار یا بیزینس جدید، امروز است. شما توان تاثیرگذاری روی دیگران را دارید و می توانید با حرف های خود آنها را مجاب کنید تا هم‌فاز شما فکر کنند. فقط این را در نظر داشته باشید که احترام همیشه دو طرفه است: اگر احترام بگذارید، احترام خواهید دید.

خرداد

امروز در کارهای گروهی بسیار موفق خواهید بود و کارهای تاثیرگذاری می توانید انجام دهید. خودتان باید به خودتان روحیه بدهید و سعی کنید از ایده های درونی برای انجام کارهایتان الهام بگیرید. اگر در مورد پروژه هایی که در دست دارید خیلی هیجان ندارید و نمی دانید آیا واقعا همانی است که می خواهید، بهتر است از انرژی گروهی که با آنها همکاری دارید، استفاده کنید. دیگران می توانند به شما کمک کنند تا در مسیر درست قرار بگیرید. امروز خود را در جمع افراد شاد و مثبت اندیش قرار دهید تا دیدگاه شما نیز خوشبینانه بشود.

تیر

امروز همانند اسفنجی هستید که همه انرژی های خوب اطرافیان را می تواند به خود بگیرد. پس ترجیحا در میان انسان های شاد و پرهیجان باشید تا روحیه شما را بهتر کنند و موجب شادیتان بشوند. امروز فقط باید خوش بین باشید و با نگاه مثبت به زندگی و اطرافیان، یک روز پرکار و مفید برای خود رقم بزنید. البته وفاداری به برنامه های کاری و انجام وظایف را نیز فراموش نکنید. مراقب باشید، امروز شاید بدون فکر به همه چیز پاسخ مثبت بدهید! این اصلا درست نیست و ممکن است بعدا پشیمان شوید.

مرداد

امروز هیجان بسیاری دارید و سرشار از انرژی های مثبت هستید. به طور مثال، شاید تولد یکی از دوستان باشد و بخواهید با دوستان دیگر برای او مهمانی یواشکی برگزار کنید. امروز توان مدیریتی بالایی نیز دارید. به دلیل ذهن خلاق و چشمان تیزبینی که دارید، همه جزئات را به درستی می بینید و این مساله در کارهای مدیریتی بسیار به کارتان می آید. اما این را هم در نظر داشته باشید، قرار نیست همه کارها را شما انجام دهید. به دیگران نیز اجازه درخشش و خودنمایی بدهید.

شهریور

چه چیزی بهتر از اینکه آخر هفته خود را در کنار افرادی سپری کنید که دوستشان دارید. به جای اینکه سر خودتان را شلوغ کنید و نتوانید از همه لحظه ها لذت ببرید، فرد یا افرادی که دوستشان دارید را به خانه خود دعوت کنید و از انرژی خوب آنها انرژی بگیرید. شما همیشه در حال سخت کوشی و تلاش مضاعف هستید و بد نیست کمی هم به خود استراحت دهید. اگر افرادی که دوستشان دارید از شما دور هستند، از طریق ویدئو چت یا تماس های تصویری ارتباط برقرار کنید و در مورد دلتنگی و عمق احساسات خود به آنها بگویید.

مهر

امروز باید زیاد کار کنید و حتی فرصت نشستن ندارید. دایم هم دوست دارید حرف بزنید. همه اینها نشان از انرژی بالای شما دارند. امروز توان مدیریتی هم دارید. به واسطه نکته سنجی و ارتباط خوبی که می توانید با اطرافیان داشته باشید، خیلی راحت روی آنها تاثیر می گذارید. اگر در کار فروش هستید، امروز با زبان شیرینی که دارید، می توانید قراردادهای پرسودی را امضا کنید. اگر احساس می کنید هیجانتان به سمت منفی یا ناراحتی در حال پیش رفتن است، با یوگا یا کمی ورزش و پیاده روی می توانید حالتان را بهتر کنید.

آبان

امروز انرژی بسیار خوبی دارید و خیلی عالی از عهده همه کارها بر می آیید. با اینکه شاید بیشتر از هر زمان دیگری کار کنید، اما به قدری حالتان خوب و انرژیتان زیاد است که اصلا احساس خستگی نخواهید داشت. یک روز عالی و سرشار از رویدادهای مفید در پیش دارید. اما مراقب باشید زیاده روی هم نکنید. به اندازه توان قول دهید یا مسوولیت قبول کنید. در انتهای روز بهتر است به خودتان استراحت بدهید و همه خستگی ها را از تنتان بیرون کنید.

آذر

هیچ اشکالی ندارد که حرف های دل خود را به زبان بیاورید. هر ایده ای در سرتان هست را با صدای بلند مطرح کنید. اعتماد به نفس داشته باشید و نگران نظر یا قضاوت دیگران نباشید. امروز در جمع دوستان و همکاران خود بسیار شاد و پر انرژی خواهید بود. حتی دیدگاه های خوبی که دارید موجب می شود تا آنها احترام بیشتری برای شما قایل شوند. انرژی مثبتی که امروز دارید شما را در مرکز توجه قرار می دهد.

دی

خودتان خیلی خوب می دانید که افراد منفی که انرژی های ناراحت کننده دارند را باید از زندگی حذف کنید. خوشبختانه امروز این شهامت را دارید تا با این افراد قطع رابطه و روند تازه ای در زندگی خود ایجاد کنید. با اعتماد به نفس در مورد ایده های خود حرف بزنید. خواسته هایتان را مطرح کنید. سعی کنید از چیزی هراس نداشته باشید و این را حق خود بدانید که باید انتخاب کنید. بهترین ها و شادترین ها را انتخاب کنید.

بهمن

امروز از همان ابتدای صبح همه حواس خود را جمع کنید. همه فرصت هایی که برایتان پیش می آید را با چشمان باز ببینید و از آنها در جهت بهبود اوضاع کاری و حتی زندگی شخصی بهره بگیرید. همکاری و کارهای گروهی امروز انرژی خوبی به شما می دهند. در جمع افرادی باشید که انرژی های بسیار مثبت و روحیه شاد دارند. به این ترتیب، هر دو طرف به هم کمک خواهید کرد تا کارها به بهترین شکل پیش بروند. پیاده روی، یوگا و ورزش را نیز در دستور کار خود قرار دهید.

اسفند

امروز با ذهن باز و انرژی بسیار خوب و مثبتی که دارید، به یک یاز دوستان خود کمک سازنده ای خواهید کرد. این کمک و یاری دادن به دیگران در وهله اول به خودتان انرژی مضاعف برای انجام کارها می دهد. همه حواس خود را روی انسان های مثبت بگذارید. امروز باید خوش بین، مثبت اندیش و فعال باشید. مسایل منفی یا ناراحت کننده را با پیاده روی، شنا یا یوگا می توانید به راحتی به فراموشی بسپارید

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج