adexo3
۱۸۲۶۱۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

فال روزانه ۰۸ / ۱۲ / ۱۳۹۳

فال روزانه 08 / 12 / 1393



فال روزانه 08 / 12 / 1393

فروردین

امروز سعی کنید همه حرف هایی که می زنید مثبت باشند. فعالیت هایی انجام دهید که موجب بهبود حال شما شوند. این موارد باعث می شوند تا از حوزه ناامنی خارج شوید. امروز ممکن است در محل کار دچار این اشتباه یا سوبرداشت بشوید که فردی یا افرادی در صدد ضربه زدن به شما یا سواستفاده از موقعیت شما هستند. البته در عین حال، بیشتر از همیشه اعتمادبه نفس دارید. اما در مورد اطرافیان دچار اشتباه نشوید و خود را بیهوده در دام افکار منفی اسیر نکنید. با کمی تفکر عمیق متوجه خواهید شد که استعدادهای بسیاری دارید که می توانید به آن افتخار کنید.

اردیبهشت

امروز مراقب خشم و عصبانیت های خود باشید. بهتر است در برابر هر چیزی که سریع شما را عصبانی می کند، واکنش نشان ندهید. لازم نیست فورا دهان خود را باز کنید و هر چه می خواهید را به زبان بیاورید. انسان در مواقع عصبانیت حرف هایی می زند که بعد پشیمان می شود. شما این طور نباشید. اگر چیزی روی ذهنتان فشار می اورد، آن را روی کاغذ بنویسید. یا اگر می توانید به پیاده روی، یوگا یا باشگاه بروید و ذهنتان را به مسایل مثبت و ارزشمند مشغول کنید.

خرداد

«صبر»، ارزشمندترین خصلت آدمی است. امروز این واژه را اصل همه گفتار و رفتار خود بدانید. به ویژه در محل کار باید در مقابل مسایلی که ناراحتتان می کند، دهان خود را ببندید و هر چیزی که به طور هیجانی به ذهنتان می رسد را مطرح نکنید. مثبت اندیشی و خوش رفتاری در محل کار می تواند کمک کند تا قراردادهایی با ارزش بالا عقد کنید. این را به یاد داشته باشید مسیر موفقیت آهسته و پیوسته است و یک شبه نمی توان راه صد ساله را پیمود.

تیر

آرامش و خونسردی خود را حفظ کنید و مهربان باشید. امروز درجه عصبانیت و خشم شما بسیار بالا است و خیلی سریع می توانید از کوره در بروید. اما برای اینکه کاری نکنید که بعدها پشیمانی به بار بیاورد باید مراقب رفتار و گفتار خود باشید. صبر داشته باشید و در موقعیت های هیجانی و منفی، یک قدم عقب بایستید و زیپ دهان خود را بکشید. حتی اگر حق با شما باشد نیز بدانید با صبوری نتیجه بهتری به دست خواهید آورد. برای تکمیل پروژه کاری خود، روز دیگری رادر نظر بگیرید. امروز افکارتان پراکنده است.

مرداد

امروز احساس می کنید تنها مانده اید و دیگران با شما چندان موافق نیستند. این تفکر منفی شاید موجب برافروخته شدن حس ها بد بشود. اما اگر خودتان را از این فاز نجات ندهید، تا مدت ها ادامه خواهد داشت. به ویژه در محل کار، صبور باشید و با کسی بدرفتاری نداشته باشید. پشت سر کسی غیبت نکنید زیرا این مساله برای خودتان بد خواهد شد. دیگران روی شما حساب نمی کنند و شما را غیرقابل اعتماد فرض خواهند کرد. هر وقت مساله ای موجب عصبانیت شما شد، کمی راه بروید، نفس عمیق بکشید و آب بنوشید. زندگی کوتاه است آن را با افکار منفی هدر ندهید.

شهریور

شاید امروز دلتان بخواهد که خودتان تنهایی کارهایتان را انجام دهید اما بهتر این است که همچنان در جمع حاضر باشید. اجازه ندهید مسایل کم ارزش و بیهوده شما را سریع عصبانی یا ناراحت کند. کارهای گروهی همیشه نتیجه بهتری دارند. هر کسی نظر و ایده ای دارد که در انجام کارها بسیار تاثیرگذار است. اگر عصبی هستید، می توانید با فعالیت های بدنی خشم و هیجان خود را خالی کنید.

مهر

زیادی واکنشی یا تهاجمی رفتار می کنید؟ همه چیز روی اعصاب شما است؟ امروز به قدری حساس هستید که همه چیز را به خود می گیرید و خیلی سریع هم ناراحت و عصبانی می شوید. به جای آنکه با بقیه بدرفتاری داشته باشید، سعی کنید صبور و آرام باشید. برخی مسایل اصلا ارزش آن را ندارند که خودتان را برای آنها ناراحت کنید. شاید بد نباشد کمی از بقیه دوری کنید. انجام فعالیت های ورزشی و یوگا نیز به آرام تر شدن شما کمک می کند. افکاری که آزارتان می دهند را روی کاغذ بنویسید تا کمی از بار ذهنتان کاسته شود.

آبان

اطراف خود را با آدم های مثبت پر کنید. شما خیلی خوب می توانید امروز روی دیگران تاثیر بگذارید. انرژی های امروز به گونه ای است که خیلی سریع تحت تاثیر قرار می گیرید و ممکن است سریع هم از کوره در بروید. اما مراقب هیجانات خود باشید. آدم ها و افکار منفی را از خود دور کنید. اگر با فردی مشکلی دارید، خیلی رک و صادقانه با او حرف بزنید و سوتفاهم ها را برطرف کنید. مهربانی و صبر چیزی است که امروز بسیار برای شما لازم است.

آذر

مراقب کلماتی که استفاده می کنید باشید. شاید غیبت کردن در لحظه انجام برایتان جذابیت داشته باشد، اما عواقب بدی دارد. اگر حرف هایی که بیان می کنید به گوش طرف مقابل برسد، همه دوستی ها و اعتمادها از بین خواهد رفت. بنابراین، هیجانات خود را کنترل کنید و وقتی عصبانی می شوید هر چه به ذهنتان می رسد را به زبان نیاورید. حسادت اطرافیان یا حتی حسادت شما به اطرافیان شاید موجب ایجاد موقعیت های ناراحت کننده ای بشود. توصیه می کنیم زیپ دهان خود را بکشید و همه افکارتان را برای خودتان نگه دارید.

دی

گاهی زندگی به هیچ عنوان منصفانه نیست . ممکن است امروز اخبار ناراحت کننده ای بشنوید که چندان برایتان جالب نیستند و موجب ناراحتی یا حتی عصبانیت شما می شوند. اما به جای اینکه سریع از کوره در بروید و مثلا بخواهید چیزی را درست کنید، همه حقایق و جوانب را در نظر بگیرید. امروز باید مراقب زبان خود باشید. حرف هایی که از روی هیجان مطرح می کنید، می تواند موجب ناراحتی یا ایجاد مشکل بشوند. ترجیحا امروز هیچ تصمیمی اتخاذ نکنید.

بهمن

امروز بیشتر از توان خود مسوولیت قبول نکنید زیرا موجب خستگی می شود و ممکن است رفتارهای غیرمنطقی از خود نشان دهید. اگر ذاتا انسان ایده آل گرایی نیستید مهم نیست از انرژی اطرافیان کمک بگرید. امروز بسیار مهم است که صبور و خونسرد باشید و اجازه ندهید مسایل کوچک، ناراحتی های بزرگ در شما ایجاد کنند. همه چیز را ساده بگیرید و بدانید که دنیا به آن سختی که امروز تصور می کنید، نیست.

اسفند

امروز با عالم و آدم سر جنگ دارید. پر از حس های منفی هستید و حتی جلوی آینه نیز ممکن است به خودتان تشر بزنید. اما این انرژی های منفی را خیلی راحت می توانید برطرف کنید. باشگاه، استخر، یوگا، پیاده روی یا دوش آب گرم چاره کار است. لازم نیست در جمع دوستان حالت دفاعی به خود بگیرید و منتظر باشید تا کسی کاری کن یا چیزی بگوید و شما سریع واکنش نشان دهید. امروز اعصابتان خرد است اما نباید آن را بروز دهید. نباید به آن فکر کنید تا ادامه پیدا کند. سرتان را با تفریح یا ورزش گرم کنید

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج