قالیشویی بانو _استیکی
۱۱۵۰۰۹۰
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

مظاهری: می‌توانستم با استقلال فسخ کنم

دروازه‌بان استقلال گفت: می‌توانستم فسخ کنم، اما با تمام وجودم می‌جنگم و کارم را در استقلال انجام می‌دهم.

ایسنا: رشید مظاهری پس از حضور در باشگاه استقلال اظهار کرد: کمیته انضباطی باشگاه بودم و دعوت کرده بودند تا به اینجا بیایم. من با جدیت کارم را انجام می‌دهم اما اذیت هم شدم. باید از آقای یونسی و مددی بپرسید چرا اذیت می‌کنند و کار به این شکل پیش رفته است. فکر می‌کنم باید دوباره در کمیته انضباطی حضور پیدا کنم.

او درباره شایعاتی مبنی بر جدایی‌اش از استقلال گفت: من می‌توانستم یک طرفه فسخ کنم اما واقعا خودم نمی‌خواستم با این مساله کنار بیایم که امسال در استقلال نباشم. می‌توانستم فسخ کنم اما با تمام وجودم می‌جنگم و کارم را در استقلال انجام می‌دهم.

دروازه‌بان استقلال اضافه کرد: باشگاه باید شرایطی را پیش بیاورد که بازیکن در آرامش باشد ولی باید صحبت کنیم که با یک چارچوب پیش برویم. با صحبت کردن همه چیز حل می‌شود و نباید زیاد روبروی هم گارد بگیریم.

او ادامه داد: من صد درصد ماندنی هستم و این را از ته دلم تصمیم گرفتم اما یکسری صحبت‌ها شد که من واقعا ناراحت شدم. بدون هیچ منتی می‌مانم و برای استقلال می‌جنگم اما واقعا می‌توانستم با استقلال فسخ کنم. یکسری حرف‌ها زده شد و گفتند که مجبور بودم بمانم اما باید بگویم مجبور نبودم.

مظاهری درباره دعوت نشدن به تیم ملی گفت: برای تیم ملی و آقای اسکوچیچ آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم شرایط خوب پیش برود اما تمام تلاشم را می‌کنم تا دوباره به تیم ملی دعوت شوم و دل مردم را شاد کنم اما فکر می‌کنم در آن برهه بیرانوند خیلی خوب بود و من هم باید باید بیشتر صبوری می‌کردم. امروز شرایط به شکلی است که دوباره شروع کنم. فوتبال است و من نا امید نیستم.

او اضافه کرد: آقای مددی مدیرعامل ماست اما آدم برای دشمنش هم مرگ نمی‌خواهد و امیدوارم حالش زودتر خوب شود و کنار خانواده‌اش برگردد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لطف میکنی منت میذاری سر کیسه بیچاره که تو براش ناز میکنی

    • بدون نام

      منتظرپبشنهاد بهتر بودی نیومد مجبور شدی بمانی و الا بی تیم می موندی.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج