قالیشویی بانو _استیکی
۱۱۳۸۱۵۰
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

رگبار باران در برخی نقاط کشور طی امروز و فردا

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از افزایش ابر و رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب امروز سه شنبه (۲۹ تیر) و چهارشنبه (۳۰ تیر) در برخی نقاط کشور خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از افزایش ابر و رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب امروز سه شنبه (۲۹ تیر) و چهارشنبه (۳۰ تیر) در برخی نقاط کشور خبر داد.

صادق ضیاییان اظهار کرد: امروز سه‌شنبه در جنوب استانهای سیستان و بلوچستان و کرمان، برخی نقاط هرمزگان و بوشهر، دامنه‌های مرکزی و جنوبی زاگرس واقع در استانهای فارس، کهگیلویه و بویر احمد، چهارمحال و بختیاری، شرق خوزستان و نیز ارتفاعات البرز مرکزی و روز چهارشنبه در هرمزگان، جنوب کرمان، جنوب و نیمه غربی فارس و ارتفاعات مرکزی و جنوبی زاگرس در کهگیلویه و بویر احمد، چهار محال و بختیاری، خوزستان در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب افزایش ابر و رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

وی با بیان اینکه پنجشنبه، جمعه و شنبه در بیشتر مناطق کشور آسمان صاف و آفتابی خواهد بود، گفت: پنجشنبه در استانهای کهگیلویه و بویر احمد، چهار محال و بختیاری، بارش پراکنده رخ می‌دهد.

ضیاییان ادامه داد: جمعه به سبب شمالی شدن جریانات بر روی دریای خزر در استان های گیلان، غرب مازندران و اردبیل به تدریج افزایش ابر، بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود. شنبه بارش علاوه بر مناطق ذکر شده، به شرق مازندران هم کشیده می‌شود و در شمال آذربایجان شرقی و غربی و نیز جنوب فارس رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

به گفته وی، جمعه تا یکشنبه دریای خزر مواج است و اردبیل و استانهای ساحلی خزر تا یکشنبه نسبت به امروز، ۴ تا ۸ درجه خنک‌تر می‌شوند. همچنین شمال غرب کشور نسبت به امروز تا یکشنبه، ۳ تا ۵ درجه خنک‌تر می‌شود و بقیه مناطق کشور دمای هوا روندی افزایشی خواهد داشت.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، افزود: لازم به ذکر است که طی پنج روز آینده در نیمه شرقی کشور در پاره‌ای از مناطق استانهای سمنان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، یزد، شرق کرمان و شمال سیستان و بلوچستان (به ویژه منطقه زابل) در برخی ساعات وزش باد شدید گاهی با گرد و خاک و احتمال کاهش کیفیت هوا و دید افقی همراه خواهد بود. تا پایان هفته دریای عمان به ویژه در مناطق شرقی مواج است. تنگه هرمز سه‌شنبه در طی ساعات شب و در طی چهارشنبه و پنجشنبه مواج خواهد بود.

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا چهارشنبه (۳۰ تیر) صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۷ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد و روز پنجشنبه (۳۱ تیر) صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۸ و حداکثر دمای ۳۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج