۱۱۳۱۲۸۵
۵۷۶۲۷
۵۷۶۲۷
پ

محتوای حمایت‌شده

بهترین رستوران لواسان چه ویژگی‌هایی دارد؟

بهترین رستوران لواسان رستورانی است که علاوه بر داشتن غذاهای خوب و باکیفیت، فضا و محیطی زیبا و آرامبخش هم داشته باشد.

برترین‌ها: بیشتر ما در طول هفته مشغول کار کردن هستیم و عملا هیچ وقت اضافه‌ای برای تفریح و سرگرمی نداریم. همه روز را در محیط‌های سربسته مشغول فعالیت هستیم و بعد از تمام شدن کارمان نیز به منزل خود برگشته و همین روند را ممکن است برای هفته‌ها و ماه‌ها تکرار کنیم و ممکن است فرصت خوش گذارنی و سرگرمی را برای خودمان نداشته باشیم.

در این گونه شرایط برای اینکه از شلوغی و آلودگی و دود و دم شهر دور باشیم و بتوانیم دغدغه‌های کاری خود را کنار بگذاریم و بتوانیم خوش گذرانی کرده و حال و هوایمان را عوض کنیم، رفتن به لواسان جزء بهترین گزینه‌های ممکن است. با این راهکار هم می‌توانیم در بهترین رستوران لواسان غذای خوشمزه و عالی بخوریم و هم از طبیعت زیبا و سرسبز لواسان لذت ببریم.

بهترین رستوران لواسان چه ویژگی‌هایی دارد؟

بهترین رستوران لواسان چه ویژگی‌هایی دارد؟

جهت رزرو رستوران و سفره خانه سنتی شومینه در لواسان همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۲۶۵۵۸۷۸۷

۰۲۱-۲۶۵۵۸۷۸۸

لواسان جایی است که می‌توانید از دست آلودگی و هیاهوی شهر به آن جا پناه برده و به دور از دغدغه‌های فکری خود از بودن در آن جا لذت ببرید. با رفتن به لواسان با یک تیر، دو نشان می‌زنید یعنی هم طبیعت گردی می‌کنید و هم از رستوران‌های متنوع و زیبایی لواسان بهره مند می‌شوید. رستوران‌های لواسان برای همه سلیقه‌ها مناسب هستند و هر نوع سبک و مدل رستورانی را می‌توانید در آن‌جا بیابید. به طوری که حتی در برخی از آن‌ها باغ‌های سرسبز شهری نیز قرار دارند. برای اینکه با خصوصیات بهترین رستوران‌های لواسان آشنا شوید به مطالعه مقاله ادامه دهید. در ادامه مقاله، ویژگی‌های بهترین رستوران لواسان را با شما در میان خواهیم گذاشت. با برترین‌ها همراه باشید.

بهترین رستوران در لواسان

برای اینکه بتوانید بهترین رستوران لواسان را شناخته و انتخاب کنید باید ویژگی‌های یک رستوران مناسب را بشناسید. موارد زیادی در انتخاب رستوران تاثیر می‌گذارد برای مثال سوالاتی نظیر این که رستوران نزدیک رودخانه می‌خواهید یا رستوران طبقه‌ای یا رستوران مدرن، می‌خواهید ناهار بخورید یا صبحانه. چه نوع سبک غذا و رستورانی را می‌پسندید.

آیا شما هم تصمیم گرفته اید در یکی از بهترین رستوران‌های لواسان غذای خود را صرف کنید، اما نمی‌توانید تصمیم بگیرید از بین این همه رستوران مختلف کدام یک از آن‌ها مناسب شما است. برای اینکه بتوانید بهترین رستوران‌های لواسان چگونه هستند حتما ویژگی‌های پایین را در آن رستوران جستجو کنید.

مطلب زیر نیز می‌تواند برایتان مفید باشد:

بهترین رستوران های اطراف تهران

بهترین رستوران لواسان چه ویژگی‌هایی دارد؟

بهترین رستوران لواسان چه ویژگی‌هایی دارد؟

سفره خانه و رستوران شومینه در لواسان

@shoominerest

بهترین رستوران‌های لواسان، چه ویژگی‌هایی باید داشته باشند؟

برخی از اصلی‌ترین ویژگی‌ها بهترین رستوران لواسان به شرح زیر می‌باشند:

  • بهترین رستوران لواسان، اهمیت بالای بچه‌ها

برای این که بتوانید یک رستوران خوب را انتخاب کنید در مرحله اول باید بچه‌های خود را در نظر بگیرید باید ببینید بچه هایتان در کدام رستوران راحت هستند و یا کدام رستوران سرویس و خدمات مختلفی را برای کودکان ارائه می‌دهد؟ آیا رستورانی که قرار است به آن جا بروید منوی کودک نیز دارد؟ آیا غذا‌های این رستوران برای بچه‌ها خوب است یا نه؟ محیط رستوران چطور است؟ برای انتخاب بهترین رستوران باید تمامی فاکتور‌های ذکر شده را در نظر بگیرید و بعد از تصمیم گیری و انتخاب تان به یک رستوران خوش و آب و هوای واقع در لواسان بروید.

  • رعایت بهداشت در رستوران

همچنین یکی دیگر از خصوصیاتی که در انتخاب رستوران باید به آن توجه کنید بهداشت رستوران در محیط داخلی و آشپزخانه و کل رستوران و بهداشت هنگام پخت و پز و سرو غذا است. حتما شما هم مثل هر فرد دیگری دوست ندارید به رستورانی بروید که احتمال مسموم شدنتان وجود دارد و یا بهداشت در این رستوران به خوبی رعایت نمی‌شود. همچنین نما و دکوراسیون داخلی نیز یکی از فاکتور‌های مهم انتخاب بهترین رستوران لواسان است، دست پخت سرآشپز و طعم غذای رستوران هم عامل مهمی در انتخاب رستوران است، همچنین نحوه رفتار پرسنل رستوران با مشتریان هم بعضا می‌تواند مهم‌تر از دیگر فاکتور‌های انتخاب رستوران باشد.

بهترین رستوران لواسان چه ویژگی‌هایی دارد؟

  • پرسنل مودب در بهترین رستوران‌های لواسان

اگر نحوه کار یک رستوران خوب باشد معمولا همیشه شلوغ و پر از افراد مختلف است، پیشخدمت‌ها و گارسون‌ها در این رستوران به خوبی از مشتری‌ها پذیرایی می‌کنند، هر چیزی که برای صرف کردن غذا احتیاج داشته باشید برای شما فراهم می‌شود. همچنین بچه شما در این رستوران نیز راحت است و رسیدگی‌های لازم به او انجام می‌شود. اگر سوالی در منو داشتید به راحتی به شما در این مورد توضیح می‌دهند حتی اگر غذایی پسندتان نبود درباره منو به شما راهنمایی‌های لازم را می‌دهند.

  • صبحانه در لواسان، در کنار همسر و فرزندان

اگر دوست داشته باشید می‌توانید صبحانه خود را با اعضای خانواده و دوستانتان در لواسان صرف کنید، یک رستوران خوب همیشه منوی حاضر و گرمی برای صبحانه نیز دارد برای مثال انواع نیمرو و املت، خوراک لوبیا، سوسیس و ... و همچنین یک منوی سرد برای صبحانه نیز باید موجود باشد مانند کره، پنیر، مربا، و انواع لبنیات دیگر به همراه انواع نان برای منوی صبحانه باید حاضر باشد.

  • نورپردازی و ویژگی‌های محیطی

نورپردازی یک رستوران یکی از عوامل مهم جذب مشتری است، همچنین فاکتور‌هایی دیگر نظیر پخش موسیقی ملایم، نورگیر بودن و روشنی فضا، بوی مطبوع و خوش در رستوران بسیار مهم هستند.

بهترین رستوران لواسان چه ویژگی‌هایی دارد؟

با شیوع بیماری ویروس کرونا استقبال از رستوران‌های روباز یا رستوران‌های فضای باز افزایش یافته است. رستوران‌ها سعی کرده‌اند با ایجاد فضایی دلنشین و استفاده از عناصر طبیعت، محیط روح بخش و دل انگیزی را برای مشتریان فراهم سازند تا مدتی را آسوده از دغدغه‌های شهر شلوغ و آلوده بگذرانند. محیطی مملو از عطر گل‌های گلدان‌های رنگارنگ، صدای آب روان و نسیم خنکی که می‌وزد قطعا حال و هوای شما را عوض خواهد کرد.

  • دکوراسیون داخلی و نمای رستوران

مدل طراحی دکوراسیون رستوران‌های امروزی مانند گذشته ساده و بی آلایش نیست، طراحی داخلی و دکوراسیون رستوران می‌تواند متفاوت و دارای سبک‌های مختلفی باشند که شما می‌توانید بسته به سلیقه خود بهترین آن‌ها را انتخاب کنید.

  • داشتن جای پارک مناسب

یکی از ویژگی‌های مهم رستوران‌های ایده آل داشتن فضای مناسب یا پارکینگ برای پارک کردن ماشین مشتریان است تا بدون دغدغه از امن بودن جای وسیله نقلیه از محیط و غذای رستوران لذت ببرند.

بهترین رستوران‌های لواسان

یکی از بهترین و مناسب‌ترین مکان‌ها برای انتخاب رستوران مناطق خوش و آب و هوا و سرسبز است. در چنین محیط‌هایی رستوران‌ها به صورت زیبا و منحصر به فردی طراحی می‌شوند و غذا‌های خوش مزه رستوران‌های لواسان افراد زیادی را جذب خود می‌کنند. شما می‌توانید از میان تعداد بالای رستوران‌های لواسان بهترین آن‌ها را انتخاب کنید.

برخورداری از منظره زیبا و سرسبز برای یک رستوران مزیت بزرگی است، اما بخش بعدی میزان رضایت مشتری‌های رستوران در مورد طعم و کیفیت غذا‌ها است و برخورد پرسنل نیز یکی دیگر از ویژگی‌های مهم رستوران خوب است.

معرفی 10 رستوران برتر لواسان

با توجه به معیارهایی که پیش‌تر ذکر شده، در ادامه مطلب به معرفی 10 رستوران برتر در منطقه لواسان می‌پردازیم تا شما را در انتخاب بهترین رستوران راهنمایی کنیم.

سفره خانه و رستوران سنتی شومینه

مسیر پرپیچ و خم لواسان را که طی می‌کنید به رستوران شومینه می‌رسید. در وهله اول فضای دنج و دلچسب علاوه بر طبیعت دست نخورده رستوران شما را جذب می‌کند، خصوصا در فصل تابستان با هوایی مطبوع و خنک پذیرای مهمانان خود است. از ویژگی‌های بارز رستوران شومینه می‌توان به منوی کامل و تنوع تنقلات آن خوشمزه اشاره کرد. فضای باز رستوران شامل آلاچیق‌های سنتی و ویژه است. رستوران شومینه با دارا بودن انواع کباب‌های سنتی و لذیذ ایرانی دل هر مراجعه کننده‌ای را بدست می‌آورد.

بهترین رستوران لواسان چه ویژگی‌هایی دارد؟

غذا‌های رستوران شومینه

اگرچه داشتن یک فضای خوب و ایده‌آل یکی از اصلی‌ترین مزایای رستوران‌ها به حساب می‌آید، اما نباید فراموش کنیم که کیفیت غذا‌ها نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. رستورانی که غذای بی کیفیت، اما فضای دلنشینی داشته باشد، چندان مورد محبوبیت قرار نمی‌گیرد. پس در نتیجه کیفیت غرا‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

رستوران فضای باز شومینه، با دارا بودن بهترین منوی غذایی و داشتن سرآشپز‌هایی ماهر، می‌تواند مشتری را کاملا راضی نگه دارد. غذا‌های ایرانی، اصلی‌ترین بخش منوی این رستوران هستند، اما از پیش غذا‌ها و دسر‌های این رستوران نیز نباید غافل شوید. پیشنهاد ما به شما این است لذت خوردن این غذا‌های کم نظیر را در فضای زیبا و آرامش بخش رستوران شومینه تجربه کنید.

در گرمای تابستان، هیچ چیزی به اندازه یک نوشیدنی خنک نمیچسبد. اگر قصد خوردن غذا را نداشته باشید، شومینه برای شما بهترین بستنی‌ها و نوشیدنی‌ها را نیز تدارک دیده است. می‌توانید در این هوای گرم، یک نوشیدنی خوشمزه و خنک را در کنار دوستان خود و رستوران شومینه تجربه کنید.

بهترین رستوران لواسان چه ویژگی‌هایی دارد؟

جهت رزرو همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۲۶۵۵۸۷۸۷

۰۲۱-۲۶۵۵۸۷۸۸

بهترین رستوران لواسان چه ویژگی‌هایی دارد؟

@shoominerest

بهترین رستوران لواسان چه ویژگی‌هایی دارد؟

لواسان کوچک، میدان ناران (بسیج)، سینک، رستوران شومینه

 

کافه رستوران عمارت لواسان

کافه رستوران عمارت لواسان،یکی از بهترین رستوران‌های این منطقه است که علاوه بر داشتن فضای مناسب از کیفیت غذایی خوبی برخوردار است.این رستوران با داشتن فضای لوکس باعث جذب مشتریان زیادی شده و با کادر خدماتی ماهر و خوش رو باعث جلب رضایت بیشتر مشتریان شده است.

بهترین رستوران لواسان چه ویژگی‌هایی دارد؟

 غذاهای کافه رستوران عمارت لواسان

کافه رستوران عمارت با منوی غذاهای سنتی خود توانسته مشتریان زیادی زا با رضایت کامل از رستوران بدرقه کند.این رستوران با داشتن سرویس پذیرایی در سه وعده صبحانه،ناهار و شام پذیرای مشتریان می‌باشد.علاوه بر وعده‌های غذایی، انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد در منوی کافه‌ی عمارت موجود است.

آدرس: لواسان، میدان بسیج (نارون)،کیلومتر 15 جاده روستای افجه

شماره تماس : 26560599-021

رستوران مهر میترا لواسان

اگر شما هم جزء افرادی هستید که به دکوراسیون رستوران و دیزاین غذا برای شما مهم است،رستوران مهر میترا لواسان بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. رستورانی که علاوه بر داشتن فضای زیبا به بعترین شکل از شما و همراهانتان پذیرایی خواهد کرد.البته این رستوران با داشتن فضایی زیبا و لطیف باعث شهرت خود در منطقه لواسان شده است.

بهترین رستوران لواسان چه ویژگی‌هایی دارد؟

غذا‌های رستوران  مهر میترا لواسان

در ستایش رستوران مهر میترا باید به منوی  گیاهی آن اشاره کرد.این رستوران با داشتن غذاهای سنتی ایرانی و خارجی به صورت کاملا گیاهی باعث شده مشتریانی که گیاه‌خوار هستند از طعم غذاهای ایرانی لذت کافی را ببرند.اگر شما هم به دنبال منوی متنوعی از غذاهای گیاهی هستید،رستوران مهر میترا انتخاب بسیار خوبی برای شما خواهد بود.

آدرس: لواسان – بلوار باستی – نبش بانک شهر

شماره تماس رستوران : 6551212-021

رستوران سنتی ترمه

داشت فضای سبز و سرو شدن غذا در فضای باز یا آلاچیق، همواره یکی از نکات مثبتی بوده است که مشتریان را به رستوران می‌کشاند.رستوران سنتی ترمه نیز این این امتیاز ویژه را داراست و همین امر باعث شده این رستوران همیشه شلوغ  و پر از مشتری باشد.

بهترین رستوران لواسان چه ویژگی‌هایی دارد؟

غذا‌های رستوران سنتی ترمه

در منوی رستوران سنتی ترمه همانطور که از نامش پیداست، غذاهای سنتی ایرانی از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند.غذاهای ایرانی مانند کباب و دیزی در این رستوران طرفداران زیادی دارد و باعث جذب مشتریان سنتی پسند می‌شوند.

آدرس: لواسان – بلوار امام خمینی – کمی جلوتر از پمپ بنزین

شماره تماس: 26545013-021

رستوران فریکادل

به دلیل شعبه‌های زیاد رستوران فریکادل در نقاط مختلف تهران، این رستوران از شهرت زیادی برخوردار است.این رستوران به دلیل داشتن دکوراسیون مدرن و خاص خود،بین مشتریان کم سن و سال‌تر محبوبیت بیشتری دارد.البته به سبب همین دکوراسیون خاص،فریکادل به یکی از خاص‌ترین رستوران‌های منطقه لواسان نیز تبدیل شده است.

بهترین رستوران لواسان چه ویژگی‌هایی دارد؟

غذا‌های رستوران فریکادل

در رستوران فریکادل غذاهای سنتی و ایرانی جای خود را به فست فود داده‌اند.بیشتر مشتریانی که به رستوران‌های منطقه لواسان می‌روند،حداقل یکبار برگرهای رستوران فریکادل را امتحان کرده‌اند و از آن رضایت کامل داشتند و همین رضایت باعث مشهور شدن برگرهای فریکادل در لواسان شده است.

آدرس: لواسان – بلوار امام خمینی (ره) – جنب ساختمان اسکای سنتر

شماره تماس : 09126384008

رستوران دیزی سنگی لواسان

منطقه خوش آب و هوای لواسان،فضایی کاملا مناسب برای خوردن غذاهای خوش طمع ایرانی دارد.یکی از این غذاهایی که خوردنشان در لواسان حال و هوای دیگری دارد،دیزی است.رستوران دیزی سنگی لواسان با فراهم کردن این غذای لذیذ در فضایی زیبا و سنتی توانسته مشتریان مخوص خود را در طی این سال‌ها پیدا کند.

بهترین رستوران لواسان چه ویژگی‌هایی دارد؟

غذا‌های رستوران دیزی سنگی لواسان

با اینکه دیزی‌های دیزی سنگی لواسان تبدیل به امضای کار این رستوران شده،منوی غذا در دیزی سنگی با انواع غذاهای سنتی ایران دیگر پذیرای مشتریان است.

آدرس: لواسان – بلوار امام خمینی (ره)  – خیابان احمد آباد – پلاک 1167

شماره: 26552300-021

رستوران بلادو سالاد

یکی دیگر از رستوران‌ منطقه لواسان که از فضای بسیار خوبی برخوردار است رستوران بلادو سالاد لواسان است.این رستوران با انتخاب سالاد به عنوان بخش اصلی منوی خود و هماهنگ بودن فضای رستوران با غذاها باعث شده توجه مشتریان زیادی به این رستوران توجه داشته باشند.

بهترین رستوران لواسان چه ویژگی‌هایی دارد؟

غذا‌های رستوران بلادو سالاد

همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم و از اسم رستوران نیز پیداست، بلادو سالاد تمرکز اصلی خود را روی سرو انواع سالاد پذاشته است.این رستوران با سرو سالائهای معروف ایرانی،اروپایی و کشورهای شزق آسیا،انتخب خوبی برای گیاه‌خوران است.

آدرس: لواسان – بلوار امام خمینی (ره) – جلوتر از خیابان خداوردی – انتهای خیابان گندم

شماره تماس: 2654204-021

باغ رستوران آبشار

اگر صحبت از رستوران‌های سرباز باشد، بردن اسم باغ رستوران آبشار بسیار ضروری است چرا که این رستوران با داشتن فضای زیبا و دکوراسیون داخلی بسیار خوبش توانسته مشتریان زیادی در طی سال‌های فعالیت خود داشته باشد.این رستوران علاوه بر محیط زیبا دارای فاکتورهای بسیار برجسته دیگر مانند موسیقی زنده است که اوقات دلنشینی برای مشتریان فراهم می‌کند.

بهترین رستوران لواسان چه ویژگی‌هایی دارد؟

غذا‌های باغ رستوران آبشار

به طبع فضای با صفا و سرباز باغ رستوران آبشار مناسب خوردن غذهای سنتی و ایرانی است.این رستوران با منوی کاملی از غذاهای ایران پذیرای شماست تا در فضای سنتی و رو باز از خوردن غذا لذت ببرید.

آدرس:لواسان،بلوار امام خمینی،میدان بسیج،باغ رستوران آبشار

شماره تماس: 26555052-021 و 26555110-021

سرای سنتی شب نشین لواسان

مکانی دنج و خلوت با فضایی باز یکی از اصلی‌ترین فاکتورهایی است که سرای سنتی شب نشین را به یکی از بهترین‌های لواسان تبدیل می‌کند.این رستوران با دکوراسیون سنتی و پر زرق و برق توانسته در لیست بهترین‌های لواسان جایگاه بسیار خوبی را کسب کند.

بهترین رستوران لواسان چه ویژگی‌هایی دارد؟

غذا‌های سرای سنتی شب نشین لواسان

رستوران‌های معدودی هستند که علاوه بر داشتن فضای زیبا،غذاهای با کیفیتی به مشتریان ارائه می‌دهند.رستوران سرای سنتی شب نشین یکی از آن رستوران‌های معدودی است که با داشتن فضای زیبا و غذای با کیفیت سنتی و ایرانی توانسته رضایت مشتریان را جلب کند.

آدرس: ابتدای جاده کمربندی شهید رجائی لواسان به سمت بسیج

شماره تماس: 09192997629 و 09122852892

رستوران گیلانک لواسان

مشتریان رستوران گیلانک لواسان،فضای این رستوران را یکی از خاص‌ترین فضاهای رستوران‌های منطقه لواسان می‌دانند.این رستوران در تمام سال‌های فعالیت خود توانسته مشتریان ثابتی را بهفضای زیبای خود و غذاهای با کیفیتش حذب کند و در آزمون‌های مختلف سربلند باشد.

بهترین رستوران لواسان چه ویژگی‌هایی دارد؟

غذا‌های رستوران گیلانک لواسان 

در کنار رستوران‌های سنتی و فست فودی‌های لواسان،رستوران گیلانک با منوی غذاهای بومی و شمالی توانسته بسیاری از گردشگران را با غذاهای بومی ایران آشنا کند و همچنین بین مشتریان رستوران‌های لواسان طرفداران زیادی پیدا کند.

آدرس:اواسط جاده کمربندی شهید رجائی به سمت بلوار امام خمینی،بعد از کوچه حمزه

شماره تماس:26565942-021

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج