۱۰۹۹۱۹۶
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

پرسپولیس باز هم بازیکن جدید می‌خرد؟

پرسپولیس در پنجره نقل و انتقالاتی نیم فصل دیگر بازیکنی نمی‌خرد.

خبرورزشی: پرسپولیس در پنجره نقل و انتقالاتی نیم فصل دیگر بازیکنی نمی‌خرد.

با نهایی شدن قرارداد فرشاد فرجی برای پیوستن به پرسپولیس به نظر می‌رسد که کار این باشگاه در نقل‌ و انتقالات زمستانی به پایان رسیده است و مدیران باشگاه به بهترین شکل ممکن اقدام به تقویت صدرنشین لیگ برتر کرده‌اند.

نکته قابل توجه، اما این است که بلافاصله چند روز بعد از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی و شاید چند روز استراحت، دوباره کار مدیران باشگاه برای نقل‌وانتقالات تابستانی و جلوگیری از جدایی چندتن از ستاره‌های سرخپوشان آغاز خواهد شد.

گفته می‌شود که قرارداد هفت تا هشت نفر از بازیکنان اصلی و فعلی تیم در پایان فصل به پایان می‌رسد. به همین دلیل با توجه به لیست بزرگ بدهی‌های باشگاه و احتمال بسته شدن دوباره پنجره نقل و انتقالاتی و هم چنین نارضایتی که ممکن است هواداران از جدایی ستاره‌های تیم مثل فصل گذشته داشته باشند، مدیران باشگاه در نظر دارند که هر چه سریعتر با هماهنگی یحیی گل محمدی مذاکرات برای تمدید قرارداد بازیکنانی که یحیی خواهان ادامه فعالیت آن‌ها در پرسپولیس برای فصل بعد هست، را هم ادامه بدهند.

برخی از این نفرات در شرایط کنونی به مدیربرنامه‌های خود گفته اند که برایشان از کشورهای حاشیه خلیج فارس یا اروپا پیشنهاد رسمی بیاورند و برخی هم در نظر دارند با یک قرارداد مالی مناسب قرارداد خود را با پرسپولیس تمدید کنند. این اتفاق باعث می‌شود کار مدیران باشگاه برای تمدید قرارداد بازیکنان مدنظر سرمربی سخت‌تر شود. به ویژه اگر پای پیشنهاد باشگاه‌های قطری هم در میان باشد.

عیسی آل کثیر با درخشش در همان چند مسابقه لیگ قهرمانان آسیا با پیشنهاد قابل توجه یک باشگاه قطری رو به رو شده بود و هیچ بعید نبود از پرسپولیس جدا شود. منتهی محرومیت عجیب ۶ ماهه او باعث شد که این پیشنهاد منتفی شود. برخی ایجنت‌ها برای احمدنوراللهی پیشنهادهایی آورده اند و شهریار مغانلو هم با قراردادی که در پایان فصل به اتمام می‌رسد، به پرسپولیس آمده است.

همین مساله نشان می‌دهد که کار مدیران باشگاه برای نقل و انتقالات پایان فصل به معنای واقعی سخت خواهد بود و به همین خاطر است که مدیریت در نظر دارد با مشورت کادر فنی از همین حالا برنامه ریزی برای نقل و انتقالات فصل بعد را هم انجام بدهد.

بد نیست بدانید در زمان سرمربیگری برانکو ایوانکوویچ هم سیاست مدیریت پرسپولیس با درخواست مربی کروات این بود که در نیم فصل دوم بازیکنان مدنظر کادر فنی را زیر نظر بگیرمد و خیلی زود با این بازیکنان به توافق برسند و در همان روزهای اول نقل و انتقالات قرارداد آنها بسته می‌شد و تیم زودتر از سایر رقبا اردوی آماده سازی خود را شروع می‌کرد. این یکی از عوامل اصلی موفقیت‌های پرسپولیس بود و به نظر می‌رسد که اکنون هم ادامه خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • سلطانفر‌پاره‌پاره..پدرسگ

      این‌همه‌بازیکن‌لنگ‌میخواد‌چیکار..هرچی‌میفروشه‌هنوز‌داره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بسوز کیسه

      • زاکر

        یکی امسال شما زشته که طرفدار یک طیمی باشی که خودتان میگین تاج اگر همه ترفداران مثل تو باشن بهتر که آ بروی بکول خودت تاجت نبری برو بمیر بهتر تا حرف زشت به دیگران زدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج