پول بده، غذای بیکیفیت بفروش!
یکی از ویدئو های پربازدید فضای مجازی طی ۲۴ ساعت گذشته مربوط می شود به یکی از گزارش های شبکه افق که در آن با برخی از دارندگان پیج های مشهور تبلیغ غذا تماس گرفته می شود و قیمت تبلیغ یک ساندویچ یا کباب یک متری در پیج شان پرسیده می شود.
خراسان: یکی از ویدئو های پربازدید فضای مجازی طی ۲۴ ساعت گذشته مربوط می شود به یکی از گزارش های شبکه افق که در آن با برخی از دارندگان پیج های مشهور تبلیغ غذا تماس گرفته می شود و قیمت تبلیغ یک ساندویچ یا کباب یک متری در پیج شان پرسیده می شود.
جالب است که میانگین قیمتی تبلیغ در پیج ها برای استوری از 3 میلیون تومان شروع می شد و برای هر پست تا 12 میلیون تومان هم می رسید. اما نکته ماجرا قیمت تبلیغ نبود بلکه درادامه وقتی تماس گیرنده می گوید که کیفیت بهداشت ما پایین است، دارنده صفحه که قرار است غذای خوب را به دنبال کنندگانش معرفی کند، می گوید: «ما کارمان طوری است که تصویر را جوری فیلم بگیریم که کیفیت کار دربیاد.» کاربران زیادی معتقد بودند، صفحات معرفی رستوران ها به کیفیت غذا کار ندارند و به خاطر پولی که می گیرند تبلیغ رستوران ها را می کنند.
نظر کاربران
بهترین کار بستن پیچ. . که تبلیغ نادرست کرده باید خسارت وارده شده را جبران کند
پاسخ ها
بهترین کار بستن پیج نیست. چرا فرهنگمون بگیر و ببنده آخه؟
بهترین کار دست به کار شدن و آگاه شدن و آگاه مردن و آنفالو کردن اون پیج هاس.
تشخیص کیفیت با بهداشته نه سایت های تبلیغاتی