۱۳۸۴۲۲۴
۲۸۷۷
۲۸۷۷
پ

حرف رک مهدی طارمی درمورد قهرمانی تیم ملی

مهاجم تیم ملی می‌گوید که بورکینافاسو بازیکنان خوبی در اروپا دارد و ملی پوشان می‌خواهند همیشه به پیروزی برسند.

ورزش سه: مهاجم تیم ملی می‌گوید که بورکینافاسو بازیکنان خوبی در اروپا دارد و ملی پوشان می‌خواهند همیشه به پیروزی برسند.

مهدی طارمی در حاشیه تمرین تیم ملی در جزیره کیش گفت: در وهله اول به خانواده داغدار خانواده کرمان که آن اتفاق تلخ رخ داد و به مردم ایران تسلیت می‌گویم. همه می‌دانیم جام ملت‌های آسیا برای کشور ما یک تورنمنت خیلی مهم است. ما از آن دسته تیم‌هایی هستیم که شانس قهرمانی داریم و تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا چنین اتفاقی را رقم بزنیم و از هیچ تلاشی برای رسیدن به این هدف دریغ نمی‌کنیم.

مهاجم تیم ملی درخصوص بازی با بورکینافاسو گفت: همانطور که شما گفتید، آنها بازیکنان معروفی در لوتون تاون، لورکوزن و آستون ویلا و سایر تیم‌ها دارند. آنها نیز خودشان را برای جام ملت‌های آفریقا آماده می‌کنند و قطعا آنها نیز با تمرکز بالا می‌آیند. درست است که این بازی دوستانه است ولی ما در تیم ملی بازی تدارکاتی نداریم و دوست داریم همیشه تیم ملی برنده باشد و دل مردم را شاد کنیم؛ چه در بازی‌های دوستانه و چه رسمی.

وی درباره اینکه آیا زمینه برای طلسم شکنی و کسب قهرمانی مهیا است، گفت: به هر حال همیشه یکسری مشکلات در همه جای دنیا وجود دارد. همه بازیکنان و مربیان تمام تلاش‌مان را می‌کنیم و خیلی متحد هستیم که بتوانیم بهترین اتفاق را رقم بزنیم تا دل شما، خودمان، مردم، خانواده‌ها و تمام مردم را شاد کنیم. نمی‌توانیم قول بدهیم که قهرمان می‌شویم چون فوتبال از قبل قابل پیش‌بینی نیست ولی بهترین عملکرد‌ی که می‌توانیم داشته باشیم را به نمایش می‌گذاریم و می‌رویم تا ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

حرف رک مهدی طارمی درمورد قهرمانی تیم ملی

طارمی درخصوص اینکه بازیکنان و اعضای تیم ملی چه انتظاری از مردم و رسانه‌ها دارند، گفت: رسانه‌ها خیلی نقش تاثیرگذاری در جامعه دارند. همانطور که شما تلاش می‌کنید، زحمت می‌کشید و دستاوردهایتان را به دست می‌آورید، ما هم از شما (رسانه‌ها) انتظار داریم، به هر دلیلی هر اتفاقی می‌افتد و حاشیه‌ای پیش می‌آید، حاشیه‌ها را کمتر کرده و آن را جمع کنید چون چشم ملت به قلم شماست، چون اتفاقاتی که رخ می‌دهد را شما می‌توانید منتشر کنید. اتفاقات ریزی که در همه جای دنیا می‌افتد، زیاد بزرگ‌نمایی نشود تا مردم نگران نشوند و تیم ضربه نخورند.

مهاجم پورتو در مورد برگزاری این اردو در کیش و استقبال مردم نیز گفت: مردم همیشه محبت دارند. ما بیرون از تهران به اردو آمده‌ایم و برای مردم کیش، یک اتفاق جذاب است. همین که مردم را در لابی هتل و اینجا در محل تمرین می‌بینیم یک اتفاق خیلی خوب برای ما است. از صمیم قلب از مردم تشکر می‌کنیم. از لحاظ چمن و سایر امکانات، شرایط خوبی وجود دارد.

طارمی درباره مقایسه امکانات کیش با استانداردهای جهانی نیز می‌گوید: من کلا با مقایسه مخالف هستم. این امکانات نسبت به شرایط هر جایی متفاوت است. اما نسبت به چیزی که ما در کشورمان داریم، چمن بدی نیست و ما می‌توانیم در اینجا تمرین کرده و خودمان را برای جام ملت‌ها آماده کنیم. از مسئولانی که زحمت کشیدند این چمن را به این شکل خوب مهیا کردند تشکر می‌کنم. امیدوارم از این نوع چمن‌ها در لیگ برتر کشورمان نیز استفاده شود تا کیفیت این مسابقات بالاتر برود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج