۱۳۷۶۴۳۲
۱۰۵۴
۱۰۵۴
پ

پخش زنده رقابت پرسپولیس و النصر از لنز ایرانسل

لنز ایرانسل، تلویزیون اینترنتی اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، رقابت پرسپولیس و النصر از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را به صورت زنده پخش می‌کند.

لنز ایرانسل، تلویزیون اینترنتی اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، رقابت پرسپولیس و النصر از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را به صورت زنده پخش می‌کند.

پخش زنده رقابت پرسپولیس و النصر از لنز ایرانسل

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، دور برگشت مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، امشب با تقابل تیم پرسپولیس ایران و النصر عربستان پیگیری می‌شود. این رقابت حساس، از ساعت ۲۱ و سی دقیقه دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲، در ورزشگاه الاول پارک شهر ریاض، به میزبانی رونالدو و یارانش برگزار و به صورت زنده از لنز ایرانسل پخش می‌شود.

پرسپولیس در این دیدار به دنبال کسب نتیجه برد یا مساوی است تا به رتبه دوم گروه صعود کرده و بتواند به مرحله بعدی رقابت‌ها راه پیدا کند. از سویی تیم النصر، هر چهار بازی قبلی خود در لیگ قهرمانان را با پیروزی پشت سر گذاشته و در صورت پیروزی مقابل پرسپولیس، صدرنشینی خود در این گروه را قبل از بازی‌های هفته ششم، قطعی خواهد کرد.

ایرانسل مهرماه امسال و برای سومین سال متوالی، در ادامه اقدامات خود در چارچوب مسئولیت و سرمایه‌گذاری اجتماعی شرکتی، با هدف ایجاد شور و نشاط در جوانان به‌عنوان جامعه اصلی مشترکان این اپراتور و کمک به توسعه پایدار و ارتقای جایگاه اقتصادی و فرهنگی باشگاه پرسپولیس و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های بالقوه موجود برای ارائه خدمات بیشتر به هواداران این باشگاه، حامی رسمی باشگاه پرسپولیس شده است.

اپلیکیشن لنز، تلویزیون اینترنتی ایرانسل، اولین ارائه‌دهنده 5G و رکورددار سرعت و تعداد سایت‌ نسل پنج در ایران است که کاربران می‌توانند آن را بدون هزینه دانلود کنند و هر لحظه و هر کجا، به مجموعه‌ای از جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی (دوبله و با زیرنویس فارسی)، برنامه‌های زنده تلویزیونی، پخش مستقیم مسابقه‌های ورزشی (پخش زنده فوتبال، پخش زنده شبکه سه و…) پخش زنده انواع رویداد (شامل رویدادهای علمی، آموزشی، انگیزشی) و…، به عنوان پلتفرم پخش محتوا و زیرساخت توزیع محتوا، روی گوشی تلفن همراه یا در منزل روی تلویزیون دسترسی داشته باشند.

همچنین کاربران لنز می‌توانند با مراجعه به بخش «لنز کلاب»، نتیجه مسابقات را پیش‌بینی کرده و با کسب امتیاز بیشتر، از جوایزی که لنز در قرعه‌کشی ماهانه برای آن‌ها در نظر گرفته است، بهره‌مند شوند.

 

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج