۱۳۷۰۴۶۷
۳۱۴۰
۳۱۴۰
پ

سیزدهمین قضاوت یک داور خاص برای استقلال!

وحید کاظمی که آخرین بار و طی شکست استقلال برابر تراکتور برای آبی‌ها سوت زده بود، یک بار دیگر این مسابقه را داوری می‌کند.

ورزش سه: قضاوت یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر به دست وحید کاظمی سپرده شده است. داور باتجربه‌ای که از سال ۸۰ وارد جرگه داوری شد و برای سیزدهمین مرتبه، یک مسابقه استقلال را قضاوت می‌کند.

کاظمی که اهل قائمشهر است و در تیم‌های نونهالان، نوجوانان و جوانان نساجی توپ زده، ۲۲ سال است که در امر داوری مشغول فعالیت است و حالا قرار است روز شنبه بازی استقلال و تراکتور را داوری کند.

در زیر به بررسی ۱۲ دیداری که پیش از این کاظمی برای آبی‌های پایتخت سوت زده، می‌پردازیم:

اولین قضاوت کاظمی برای استقلال به لیگ شانزدهم بازمی‌گردد. جایی که آبی‌ها با هدایت منصوریان و تک گل جابر انصاری از سد شهرخودرو عبور کردند.

کاظمی در هفته دوم لیگ هفدهم داور بازی استقلال و استقلال خوزستان بود. دیداری که با تساوی بدون گل به پایان رسید. شروع ناامید کننده آبی‌ها باعث استعفای منصوریان شد. آبی‌ها اعتقاد داشتند که در آن مسابقه یک خطای پنالتی برای تیمشان اعلام نشده است.

این داور باتجربه در همان لیگ هفدهم و در هفته دوازدهم، بازی استقلال و نفت تهران را قضاوت کرد که تیم وینفرد شفر 2 بر صفر به پیروزی رسید. فرید محمدی‌زاده (گل به خودی) و جابر انصاری در این بازی گلزنی کردند. کاظمی در دقایق پایانی آن بازی یک پنالتی برای آبی‌ها اعلام کرد که ضربه محکم و پرقدرت امید ابراهیمی پس از برخورد به تیرک دروازه، پشت خط فرود آمد و به درون زمین برگشت ولی نه کاظمی و نه کمک داور، این صحنه را ندیدند.

سیزدهمین قضاوت یک داور خاص برای استقلال!

در قضاوت چهارم کاظمی، در هفته یازدهم لیگ هجدهم برابر ماشین سازی به تساوی بدون گل رسید.

استقلال در لیگ هجدهم با نتیجه چهار بر صفر از سد پیکان عبور کرد که مرتضی تبریزی، میلاد زکی پور، ایسما و وریا غفوری در آن بازی گلزنی کردند. شفر مربی و کاظمی داور آن بازی بود.

در لیگ نوزدهم و در روزهایی که استراماچونی ایران را ترک کرده بود، استقلال 2 بر یک برابر ماشین سازی شکست خورد. دیاباته زننده تک گل آن بازی بود.

سیزدهمین قضاوت یک داور خاص برای استقلال!

استقلال در هفته بیست و هشتم لیگ نوزدهم و پس از شروع دوباره لیگ در دوران کرونا، در مشهد برابر شهر خودرو با تساوی 2-2 متوقف شد. مطهری و دیاباته گل‌های تیم مجیدی را به ثمر رساندند.

در هشتمین قضاوت کاظمی برای استقلال، تیم محمود فکری در اصفهان با 2 گل برابر سپاهان تن به شکست داد.

نهمین قضاوت کاظمی برای استقلال تحت هدایت فرهاد مجیدی در جام حذفی و برابر گل گهر بود. آبی‌ها با دو پنالتی که در دقایق 73 و 82 اعلام شد، از سد تیم امیر قلعه‌نویی عبور کردند.

سیزدهمین قضاوت یک داور خاص برای استقلال!

 استقلال در بازی دیگر با داوری کاظمی به میدان رفت و برابر ذوب آهن به پیروزی رسید. کوین یامگا تک گل آن مسابقه را به ثمر رساند.

 در یازدهمین قضاوت این داور برای آبی‌ها، تیم ساپینتو فصل قبل برابر آلومینیوم و در استادیوم آزادی با تساوی بدون گل متوقف شد. محمد محبی در پایان مسابقه و در شرایطی که تلفن همراه خود را به خبرنگاران نشان می‌داد، معتقد بود ضربه‌اش به دست مدافع حریف خورده و داور باید یک پنالتی اعلام می کرد.

بالاخره دوازدهمین و آخرین قضاوت وحید کاظمی برای استقلال، به دیدار مقابل همین تراکتور بازمی‌گردد. جایی که آبی‌ها با هدایت ساپینتو 2 بر صفر مغلوب حریف خود شدند. گل نخست آن بازی که توسط قنبری به ثمر رسید، ابتدا توسط کمک داور آفساید اعلام شد اما از آنجایی که کاظمی کاملا بر صحنه مسلط بود، سلامت گل را تأیید کرد چرا که پاس منجر به گل تراکتور را صالح حردانی داده بود.

به طور کلی، در 12 دیداری که استقلال با قضاوت کاظمی به میدان رفته، سهم این تیم 5 پیروزی، 4 تساوی و 3 شکست بوده و این موضوع نشان می‌دهد که آبی‌ها در مسابقاتی که کاظمی داور مسابقه بود، روزهای سختی را سپری کرده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج